Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

валик, кість, венік, щітка
Очікувана вартість
1 009,00 UAH
UA-2020-08-10-008076-a dcafe5e238854eb9a6cb3a272893b00e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Володимирівна Топчій

+380567902341 dfks_a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Ганна Володимирівна Топчій
+380567902341
dfks_a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


валик (ДК 021:2015: 39224000-8: Мітли, щітки та інше господарське приладдя), кість (ДК 021:2015: 39224210-3 Пензлі для фарбування), венік (ДК 021:2015: 39224300-1 Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя), щітка (ДК 021:2015: 39224200-0 Щітки). Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Строк виконання Договору - до 31 грудня 2020 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
валик, кість, венік, щітка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі накладних документів, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

10 серпня 2020 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАНІБОЛОЦЬКА ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА
#2744015045
Переможець 1 009,00
UAH
10 серпня 2020 20:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 20:50
47_2210 (валик, кість, венік, щітка).pdf укладений
10 серпня 2020 20:49