Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стінка дитяча з пластиковими ящиками, стелаж для іграшок, дитячий спортивний куточок, стінка дитяча з 5-ти елементів, стільці для учнів 5-9 класів, стіл учнівський антисколіозний 1-місний з регулюванням висоти (з полицею), стілець ФГ учнівський антисколіозний 1-місний з регулюванням висоти, дошка магнітно-маркерна біла, крісло мішок-груша, дошка магнітно-крейдова, офісна шафа для паперів, крісло мішок-груша, дитяча шведська спортивна стінка, дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь, полиця книжна, тумба з пластиковими шухлядами, кришка до столу, дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь, дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь
Очікувана вартість
105 124,00 UAH
UA-2020-08-10-007852-a 7a65ffc74da34bcc865ca8fc669398ef
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Григорівна Дейкало

+380535631245 dg-oksana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лохвицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145561
Місцезнаходження: 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Героїв України, 2
Контактна особа: Оксана Григорівна Дейкало
+380535631245
dg-oksana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 12:54
Очікувана вартість: 105 124,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 051,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Тендерна документація додається (ТД_Меблi). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Стінка дитяча з пластиковими ящиками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 одиниця
стелаж для іграшок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 одиниця
дитячий спортивний куточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 одиниця
стінка дитяча з 5-ти елементів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
32 одиниця
стільці для учнів 5-9 класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 одиниця
стіл учнівський антисколіозний 1місний з регулюванням висоти (з полицею)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 одиниця
стілець ФГ учнівський антисколіозний 1місний з регулюванням висоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 одиниця
дошка магнітно-маркерна біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 одиниця
крісло мішок-груша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 одиниця
дошка магнітно-крейдова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 одиниця
офісна шафа для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 одиниця
крісло мішок-груша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 одиниця
дитяча шведська спортивна стінка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 одиниця
дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 одиниця
полиця книжна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 одиниця
тумба з пластиковими шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 одиниця
кришка до столу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 одиниця
дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 одиниця
дошка аудиторна крейдова і маркерна 5 поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на підставі накладної на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 37200, Полтавська обл., Лохвицький район, місто Лохвиця, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 2. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Код номенклатурних позицій предмента закупівлі - (39162000-5 Приладдя для навчальних закладів). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 18:14
ТД_Меблi.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БУРЯК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 104 000,00
UAH з ПДВ
104 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Одуд Ірина Степанівна 105 124,00
UAH з ПДВ
105 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 09:30
Електронний підпис
23 вересня 2020 09:30
Dovidka_20244539560000179835.pdf
09 вересня 2020 09:29
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:28
Довідка ФОП (1).pdf
09 вересня 2020 09:28
Довідка (1).pdf
26 серпня 2020 15:58
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:56
16. лист-відгук, договір.pdf
26 серпня 2020 15:56
Досвід виконання.pdf
26 серпня 2020 15:56
Відгук Відділ освіти.pdf
26 серпня 2020 15:56
Обладнання.pdf
26 серпня 2020 15:56
Станки.pdf
26 серпня 2020 15:56
Трудові.pdf
26 серпня 2020 15:56
Висновок СЕС.pdf
26 серпня 2020 15:56
висновок-плита.pdf
26 серпня 2020 15:56
висновок-кромка.pdf
26 серпня 2020 15:56
Висновок сан.епід.ДС.pdf
26 серпня 2020 15:56
Довідка..pdf
26 серпня 2020 15:56
Витяг.pdf
26 серпня 2020 15:56
Довідка.pdf
26 серпня 2020 15:56
Паспорт Буряк О.М..pdf
26 серпня 2020 15:56
21-2. Копія Ідент коду.pdf
26 серпня 2020 15:56
Лист розяснення.pdf
26 серпня 2020 15:56
Гарантійний лист.pdf
26 серпня 2020 15:56
Лист-згода.pdf
26 серпня 2020 15:56
Транспортні витрати.pdf
26 серпня 2020 15:56
Строк дії пропозиції.pdf
26 серпня 2020 15:56
Доставлення.pdf
26 серпня 2020 15:56
Наявність обладнання.pdf
26 серпня 2020 15:56
Договір про закупівлю.pdf
26 серпня 2020 15:56
Лист-розяснення.pdf
26 серпня 2020 15:56
ФОП.pdf
26 серпня 2020 15:56
Довідка про особу.pdf
26 серпня 2020 15:56
Довідка ФОП.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 15:27
Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БУРЯК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

Одуд Ірина Степанівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БУРЯК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2749322472
Рішення скасоване 104 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 18:04
БУРЯК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2749322472
Відхилено 104 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 18:08
Одуд Ірина Степанівна
#2930200883
Відхилено 105 124,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 18:13

Інформація про відміну

Дата відміни
24 вересня 2020 18:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі