Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів за кодом ДК 021:2015 – 50320000-4
Очікувана вартість
645 600,00 UAH
UA-2020-08-10-007836-a 6a12f273dec94623bf9ab60cbb94da76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ростислав Скрипник

+380686040508 skrypnyk@fg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ"
Код ЄДРПОУ: 21708016
Вебсайт: http://www.fg.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053
Контактна особа: Ростислав Скрипник
+380686040508
skrypnyk@fg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 11:38
Очікувана вартість: 645 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Будь-які документи, складені іншою мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічної підтримки комп’ютерного обладнання Flex System та Storwize V3700, що є складовою програмно-апаратного комплексу Lenovo Flex System
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, Київ, Січових Стрільців, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2021
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата послуг здійснюється на умовах 100 % передоплати Замовником ціни послуг за один рік в розмірі, передбаченому пунктом 2.1 Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Договору Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завантажити тендерну документацію у форматі Word
Дата подання: 14 серпня 2020 14:22
Дата відповіді: 17 серпня 2020 12:29
Шановний Замовнику, для зручності з опрацюванням тендерної документаціїї прохання викласти її додатково у форматі Word. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за звернення!
Згідно частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі", фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Оскільки Учасник звернувся до Замовника з проханням додатково завантажити на майданчик тендерну документацію, що не є зверненням за роз'ясненнями щодо тендерної документації та не є вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення такого звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 645 600,00
UAH з ПДВ
642 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" 645 600,00
UAH з ПДВ
645 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 11:38
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:38
Розрахунок ціни.pdf.zip
07 вересня 2020 11:38
Кобець МВС_04.09.2020.rar
07 вересня 2020 11:38
3.3 п.12 ч.1 ст.17.pdf.zip
07 вересня 2020 11:38
3.2 ч.2 ст.17.pdf.zip
26 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:12
Тендерна пропозиція.pdf.zip
26 серпня 2020 13:12
Про ліцензування.pdf.zip
26 серпня 2020 13:12
Гарантійний лист.pdf.zip

Публічні документи

26 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:07
Авторизаційний лист.pdf
26 серпня 2020 16:07
Устав.pdf
26 серпня 2020 16:07
Технічна специфікація.pdf
26 серпня 2020 16:07
Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 16:07
Стаття17.pdf
26 серпня 2020 16:07
ПДВ.pdf
26 серпня 2020 16:07
Матеріально тех. база.pdf
26 серпня 2020 16:07
Держ реєстр 2.pdf
26 серпня 2020 16:07
Держ реєстр 1.pdf
26 серпня 2020 16:07
Виписка.pdf
26 серпня 2020 16:07
Анкета учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
642 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 10:58
Договір Соп-19683 з ТОВ ІТ-Інтегратор.pdf укладений
17 вересня 2020 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 17 вересня 2021
Сума оплати за договором: 642 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 107 050,00 UAH)