Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів
Очікувана вартість
185 500,00 UAH
UA-2020-08-10-006977-a cfd7791a15f34c5b853f3e8660433751
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Буряк

+380573723382 buryk37@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Харківський слідчий ізолятор"
Код ЄДРПОУ: 08564587
Місцезнаходження: 61093, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 99
Контактна особа: Олександр Буряк
+380573723382
buryk37@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 14:02
Очікувана вартість: 185 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 927,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1432 метр кубічний
збирання, вивезення (перевезення) та захоронення побутових безпечних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61093, Україна, Харківська область, Харків, вул. Полтавський шлях 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:29
Оголошення спрощ. процедура сміття.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 серпня 2020 11:41
Дата відповіді: 12 серпня 2020 10:15
Зачем поставили обязательно наличие 5-ти транспортных средств при вашем обьеме вывоза мусора когда и одной машине возить нечего ?
Відповідь: При указанном объеме вывоз твердых отходов до конца 2020 года необходимо установить 2-3 бункера-кузова. Для обеспечения надлежащего санитарного состояния в учреждении и недопущения сбоя своевременного вывоза заполненных бункеров, должен быть резерв специального автомобильного транспорта.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 серпня 2020 17:36
1. Ваш планируемый обьем вывоза мусора 1432 м3 до 31 декабря 2020 года т.е. сентябрь октябрь ноябрь декабрь--- каждый месяц по 358 м3 вывоза а это приблизительно 45 кузовов в месяц при 25 рабочих днях это каждый день надо забирать 1-2 кузова ! Вопрос обьем вывоза мусора каждый день 1-2 кузова каждый день? 2. Машина одна делает 6-7 ходок в день а у вас по плану 1-2 вывоза кузова ---- и снова вопрос зачем иметь 5-ть автомобилей когда для запаса достаточно и вторую машину ? Считаем что Вы прописали условия под конкретного ООО и обьем вывоза мусора сильно завышен так как такого обьема мусора у вас не существует и это легко проверить !!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів" 185 000,08
UAH з ПДВ
185 000,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ" 185 329,44
UAH з ПДВ
185 329,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 10:49
Електронний підпис
17 серпня 2020 08:37
Електронний підпис
17 серпня 2020 08:25
Державний акт.pdf
17 серпня 2020 08:19
Електронний підпис
17 серпня 2020 08:07
Договір з полігоном.pdf
14 серпня 2020 13:12
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:11
Статут.pdf
14 серпня 2020 13:11
Свідоцство ПДВ.pdf
14 серпня 2020 13:11
Розпорядження.pdf
14 серпня 2020 13:11
Пропозиція.pdf
14 серпня 2020 13:11
Наказ.pdf
14 серпня 2020 13:11
Довідка ст. 17. Корупція.pdf
14 серпня 2020 13:11
Довідка ст. 17 Банкрут.pdf
14 серпня 2020 13:11
Довідка право підпису.pdf
14 серпня 2020 13:11
Довідка несудимість..pdf
14 серпня 2020 13:11
Довідка МТБ.pdf
14 серпня 2020 13:11
Витяг 2020.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:14
16_Копія витягу ПДВ.PDF
18 серпня 2020 17:14
13_Довідка_печатка.pdf
18 серпня 2020 17:14
12.2_Копія Статуту_опису.PDF
18 серпня 2020 17:14
12.1._Протоколи, накази.pdf
18 серпня 2020 17:14
10_Загальні відомості.pdf
18 серпня 2020 17:14
7_Витяг з ЄДР.pdf
18 серпня 2020 17:14
6.1._Проект договору.pdf
18 серпня 2020 17:14
2_Довідка_працівники.pdf
18 серпня 2020 17:14
1_Довідка_МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Комплекс з вивозу побутових відходів"

ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів"
#33290649
Переможець 185 000,08
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:09

Документи

25 серпня 2020 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів"
#33290649
185 000,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 14:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 13:21
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 13:21
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 13:53
Додаткова угода №2 вивіз сміття.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 11:37
дод угода №1 вивіз сміття.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 13:58
Договір №Г-447.pdf укладений
01 вересня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника,такі зміни не призведуть до збільшення суми,визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Г-447
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Г-447
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: Г-447
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 185 000,08
UAH (в тому числі ПДВ 30 833,35 UAH)