Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«код ДК 021:2015 - 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (Меблі для НУШ (шафа, стіл))
Очікувана вартість
240 500,00 UAH
UA-2020-08-10-006232-a d28e9bb1c82e44228ab64b29f22eedf6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самуник Олег Васильович

+380385831569 dunvidos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40216423
Вебсайт: http://dunosvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Гагаріна, 16
Контактна особа: Самуник Олег Васильович
+380385831569
dunvidos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 240 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 203,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Категорія замовника: п.1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою; уточнюючі коди номенклатурної позиції: 39122200-5, 39121100-7
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Шафа для зберігання дидактичного матеріалу (39122200-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Гагаріна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
9 шт
Шафа для зберігання дидактичного матеріалу (39122200-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Гагаріна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
9 шт
Стіл для вчителя (39121100-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Гагаріна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання акту приймання-передавання Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 15:48
Додаток_3_Договiр_(1).docx
10 серпня 2020 15:48
Додаток_2_(1).docx
10 серпня 2020 15:48
Додаток_1_(1).docx
10 серпня 2020 15:48
ТД_шафи.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-006232-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 17 серпня 2020 16:51
Некоректна умови тендерної документації
Шановний Замовник! Акцентуємо увагу, що предметом даної закупівлі, відповідно до вказаного ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи є товари, а не послуги. Умова про оплату послуг консультанта торгів Замовника переможцем торгів, зазначена у пункті 5.2.3 тендерної документації, не належить до предмета закупівлі, а положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки вони ніяк не відносяться до предмету закупівлі, що, відповідно, суперечить базовим правилам і нормам проведення публічних закупівель. Тому, просимо прибрати даний пункт задля уникнення невідповідності умов тендерної документації вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Якщо ж Замовник користується послугами юристів та сплачує за це кошти, доцільніше буде зафіксувати ці витрати у річному плані закупівель, та, відповідно, проводити закупівлі по ним окремо, а не зобов'язувати Учасників, які пропонують до поставки ТОВАРИ, оплачувати їхні ПОСЛУГИ зі своєї кишені.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2020 09:37
Доброго дня! Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду можемо повідомити наступне: відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів. Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, відповідно, внесення змін в Тендерну документацію не є необхідним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Галюс Ю.В. 209 650,00
UAH з ПДВ
209 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 13:37
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:34
технічні характерист.pdf
27 серпня 2020 13:34
Підтвердж досвіду 1.pdf
27 серпня 2020 13:34
Паспорт і код.pdf
27 серпня 2020 13:34
Порівняльна таблиця.pdf
27 серпня 2020 13:34
Лист виробника.pdf
27 серпня 2020 13:34
інформаційна довідка.pdf
27 серпня 2020 13:34
Висновок СЕС.pdf
27 серпня 2020 13:34
Витяг з податкової.pdf
27 серпня 2020 13:34
Виписка ЄДРПУ.pdf
27 серпня 2020 13:34
Довідка МВС.pdf
27 серпня 2020 13:34
Додаток_3_Договiр_.pdf
27 серпня 2020 13:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Галюс Ю.В.

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій