Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-16 Бучач - Товсте км 0+000 – км 12+500 у Тернопільській області (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
842 306,00 UAH
UA-2020-08-10-006035-a 0d17c915d99f43f69c1f515add60b744
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:09
Очікувана вартість: 842 306,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 211,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-16 Бучач - Товсте км 0+000 – км 12+500 у Тернопільській області (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються за умови передання Замовнику результату цього договору в повному обсязі, протягом 10 (десяти) робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ 498 000,00
UAH з ПДВ
349 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС 631 721,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд” 516 014,00
UAH з ПДВ
489 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 10:49
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:44
довідка ст17.ч1.п12
07 вересня 2020 10:44
довідка ст17.ч2
07 вересня 2020 10:44
Довідка про несудимість
25 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:35
38_свід. платника ПДВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
37_відом.про учасника.pdf
25 серпня 2020 11:35
35_про достов.інф.pdf
25 серпня 2020 11:35
Реєстр документів.pdf
25 серпня 2020 11:35
32_протокол про підпис.pdf
25 серпня 2020 11:35
31_Копія статуту _ опис.PDF
25 серпня 2020 11:35
45_захист довкілля.pdf
25 серпня 2020 11:35
30_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
44_про ліцензування.pdf
25 серпня 2020 11:35
43_зразок підпису.pdf
25 серпня 2020 11:35
29_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
42_гарант. лист.pdf
25 серпня 2020 11:35
28_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
41_термін дії пропоз.pdf
25 серпня 2020 11:35
27_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
40_про відповідність. .pdf
25 серпня 2020 11:35
26_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
12_дог. ціна.pdf
25 серпня 2020 11:35
25_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
11_листи-відгуки.PDF
25 серпня 2020 11:35
24_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
10_копії експ.звітів.PDF
25 серпня 2020 11:35
23_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
9_догов.70-20.PDF
25 серпня 2020 11:35
9_догов. 56-19.PDF
25 серпня 2020 11:35
9_догов. 29-20.PDF
25 серпня 2020 11:35
9_дог. 40-20.PDF
25 серпня 2020 11:35
22_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
21_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
20_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
19_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
18_ВПВ.pdf
25 серпня 2020 11:35
17_зведена дов. по ст. 17.pdf
25 серпня 2020 11:35
6_мат-тех база.pdf
25 серпня 2020 11:35
16_проект договору.pdf
25 серпня 2020 11:35
5_серт. коштор. і ЦПУ.pdf
25 серпня 2020 11:35
14_проект календ. плану.pdf
25 серпня 2020 11:35
13_кошториси.pdf
25 серпня 2020 11:35
2_наказ про суміщення..pdf
25 серпня 2020 11:35
1_наявн. прац..pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 16:31
Електронний підпис

Публічні документи

25 серпня 2020 17:43
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:41
Пропозиція.PDF
25 серпня 2020 17:41
11. Протокол зборів №1.pdf
25 серпня 2020 17:41
8. Витяг Статут ДПБ.pdf
25 серпня 2020 17:41
6. ТЗ Т-20-16.pdf
25 серпня 2020 17:41
7. Статут.pdf
25 серпня 2020 17:41
_ Реєстр документів.pdf
25 серпня 2020 17:41
18. Довідка ст 17 ч.1 п.13.pdf
25 серпня 2020 17:41
17. Довідка ст 17 ч.1 п.12.pdf
25 серпня 2020 17:41
28. Договір КРЕДО 2.4.PDF
25 серпня 2020 17:41
34. Свідоцтво GPS.pdf
25 серпня 2020 17:41
32. Ліцензія АВК.pdf
25 серпня 2020 17:41
24. Дог. оренди офіс.pdf
25 серпня 2020 17:41
27. Договір СМЕТА ПИР.pdf
25 серпня 2020 17:41
26. Договір АВК.pdf
25 серпня 2020 17:41
21. Дов про Обладнання.pdf
25 серпня 2020 17:41
31. Картка КРЕДО 2.4.pdf
25 серпня 2020 17:41
30. Картка СМЕТА ПИР.pdf
25 серпня 2020 17:41
29. Картка АВК 5.pdf
25 серпня 2020 17:41
46. Договір Козелець.pdf
25 серпня 2020 17:41
53. Відгук Боднарука.pdf
25 серпня 2020 17:41
50. Відгук Тракторна.pdf
25 серпня 2020 17:41
47. Відгук Чернігів САД.pdf
25 серпня 2020 17:41
37. Працівники.pdf
25 серпня 2020 17:41
40. Сертифікат_Примак.pdf
25 серпня 2020 17:41
41. Сертифікат Останін.pdf
25 серпня 2020 17:41
39. Лист призн. ГІП Т-20-16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ

ТОВ УРБАН ПРОГРЕС

Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ
#36903966
Переможець 349 800,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ
#36903966
349 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2023 15:13
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
21 листопада 2023 15:13
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 15:49
Додаткова угода № 5 від 31.08.2022 до Договору № 89-20.pdf зміни до договору
31 серпня 2022 15:49
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 18:04
Додаткова угода № 4 до Договору № 89-20 від 09.09.2020 р..pdf зміни до договору
23 грудня 2021 18:04
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 15:32
Додаткова угода 3 до договору 89-20_20210913_0001.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 16:15
Дод Угода №2 до договору 89-20 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:14
Додаткова угода 1 до договору 89-20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 13:55
Договір 89-20.pdf укладений
09 вересня 2020 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору з документально підтверджених обставин
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансуванння витрат замовника та покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 89/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML