Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Стадіонна в смт. Заболоття Ратнівського району Волинської області
Очікувана вартість
6 695 602,60 UAH
UA-2020-08-10-005904-a 6622907e626d4d959d589f7ce6f0c4e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Денисюк

+380965673425 zabolottyarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заболоттівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04334672
Місцезнаходження: 44142, Україна , Волинська обл., смт. Заболоття, вул. Незалежності, 6
Контактна особа: Надія Денисюк
+380965673425
zabolottyarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 14:11
Очікувана вартість: 6 695 602,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 173,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


На оплату робіт у 2020 році передбачено бюджетом у сумі 904 тис. грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Стадіонна в смт. Заболоття Ратнівського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44142, Україна, Волинська область, Заболоття, Незалежності,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд» 5 658 775,44
UAH з ПДВ
5 085 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 5 836 317,60
UAH з ПДВ
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 6 110 000,00
UAH з ПДВ
6 069 826,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" 6 647 548,42
UAH з ПДВ
6 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 17:03
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:57
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:56
Довідки.pdf
10 вересня 2020 16:56
Довідка ПП.zip
10 вересня 2020 16:56
Довідка директор.zip
10 вересня 2020 16:25
Довідка ДПСУ.pdf
04 вересня 2020 19:13
Електронний підпис
04 вересня 2020 19:10
2 Витяг380473610769.pdf
04 вересня 2020 19:07
Довідка про банкр..pdf
04 вересня 2020 19:06
Додатки до договорів.pdf
04 вересня 2020 19:05
Лист пояснення.pdf
20 серпня 2020 12:48
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:47
3 АБЗ.pdf
20 серпня 2020 12:47
Договора оренди.zip
20 серпня 2020 12:47
заболоття.rar
20 серпня 2020 12:47
Довідки.pdf
20 серпня 2020 12:47
4 Аналогічні договори.pdf
20 серпня 2020 12:47
2 Document_USR_1006683562.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:20
Фінансовий звіт.PDF
26 серпня 2020 15:20
Установчі.pdf
26 серпня 2020 15:20
Трудові книжки .PDF
26 серпня 2020 15:20
тех паспорта .PDF
26 серпня 2020 15:20
Тендерна пропозиція.PDF
26 серпня 2020 15:20
Субпідряд.PDF
26 серпня 2020 15:20
права власності.pdf
26 серпня 2020 15:20
Повноваження.pdf
26 серпня 2020 15:20
Інші документи.PDF

Публічні документи

26 серпня 2020 15:04
Електронний підпис

Публічні документи

26 серпня 2020 14:32
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:26
відповідність.rar
26 серпня 2020 14:26
кошторис.pdf
26 серпня 2020 14:26
кваліфікаційні.rar
26 серпня 2020 14:26
тех характеристики.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»
#38402090
Переможець 5 085 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 12:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 15:30

Вимога про усунення невідповідностей

В завантажених документах учасника ПП «МВМ Шляхбуд» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» виявлено невідповідність на вимогу критерію 3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до абзацу 3 ч.3) Додатку 1 до тендерної документації: «Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів), вказаного(них) у довідці, учасник надає наступні документи: - сканований(ні) оригіналу(ли) цього (цих) аналогічного(них) договору(рів) з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів); - скановані оригінали документів, підтверджуючих виконання договору(рів): акти виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, або актів звірок взаємозвірок розрахунків за бухгалтерським обліком, що свідчать про виконання робіт, підписані всіма сторонами; - сканований(ні) позитивний(ні) відгук(и) за наданим (и) договором (ами).». Учасником ПП «МВМ Шляхбуд» у складі тендерної пропозиції надано: - договір № 16 від 10.07.2020 року укладений між Оконською сільською радою та Приватним підприємством «МВМ Шляхбуд», відповідно до розділу 13 даного Договору: «Додатки до Договору: Додаток №1 – зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту, Додаток №2 – договірна ціна, Додаток №3 – календарний план.» - договір № 17 від 10.07.2020 року укладений між Оконською сільською радою та Приватним підприємством «МВМ Шляхбуд», відповідно до розділу 13 даного Договору: «Додатки до Договору: Додаток №1 – зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту, Додаток №2 – договірна ціна, Додаток №3 – календарний план.», проте, у складі тендерної пропозиції відсутні зазначені додатки до Договору №16 від 10.07.2020 року та договору №17 від 10.07.2020 року. Також відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» на виконання п. 1.5. розділу ІІІ тендерної документації: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів підтверджується оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника, або іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтвержують) такі повноваження посадової особи учасника, та наказом (копією наказу) / розпорядженням (копією розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреністю/дорученням, у разі підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом або іншим установчим документом, та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення…» учасником Приватним підприємством «МВМ Шляхбуд» надано інформацію, в якій виявлено невідповідність, а саме: протокол загальних зборів Приватного підприємства «МВМ ШЛЯХБУД» №3 від 24 березня 2017 року, згідно якого розглядалась заява Мельник Н.Д. від 27 березня 2017 року. Згідно даного протоколу, Аветісяна Маргара Вазгеновича призначено на посаду директора Приватного Підприємства «МВМ Шляхбуд» з 28 березня 2017 року, а Мельник Н.Д. звільнено з посади директора Приватного підприємства «МВМ Шляхбуд» відповідно до поданої заяви від 27 березня 2017 року, разом з тим, 27 березня 2017 року наказ № 31-к «Про вступ на посаду директора» підписано Аветісяном М.В., який згідно вищезазначеного протоколу загальних зборів мав приступити до виконання обов’язків директора з 28 березня 2017 року. В п.5 інформаційної довідки №6 від 20.08.2020 року учасником Приватним підприємством «МВМ Шляхбуд» зазначено наступне : «5) Приватне підприємство «МВМ Шляхбуд» не визначено у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.», що в своє чергу суперечить п.8 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з вищевикладеним та відповідно до ч.9 ст. 26 та ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з даною вимогою в електронній системі закупівель, надати додатки до Договору №16 від 10.07.2020 року та договору №17 від 10.07.2020 року та виправити невідповідності в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю (протокол №3 від 24.03.2017р та наказ № 31-к від 27.03.2017р.).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»
#38402090
5 085 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2024 13:10
ДУ №6_pdf.pdf зміни до договору
11 січня 2024 13:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 14:43
ДУ 5 до дог 251.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 14:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:19
дод угода 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 10:36
дод угода 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2021 14:37
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 16:39
дод угода 2.pdf зміни до договору
26 травня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 10:45
дод угода 1.pdf зміни до договору
25 травня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 10:07
1.pdf укладений
29 вересня 2020 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення в договір пункту про попередню оплату
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порічний розпис фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Порічний розпис фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Не проставлена дата підписання в нижній частині додаткової угоди, тому викладаємо Додаткову угоду №4 повторно з проставленою датою.
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML