Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізори для НУШ (ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2020-08-10-005107-a f31b52317a8446f5b469ae315ee3334f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Тарасенко

+380565491561 krinsel.prozoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Криничанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41045414
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Кринички Криничанський район, вул. Нагірна, 2
Контактна особа: Віктор Тарасенко
+380565491561
krinsel.prozoro@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Телевізори для НУШ (ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
7 штуки
Кронштейн для кріплення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
7 штуки
Кабель HDMI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:48
Проект Договору.docx
10 серпня 2020 14:48
Оголошення Телевізори від 10.08.2020 року.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 10 серпня 2020 21:45
Дата відповіді: 11 серпня 2020 08:20
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. По суті порушеного Вами питання, можемо повідомити наступне, що відповідно додатку №3 до оголошення (технічні вимоги) передбачено, що "Вся техніка повинна поставлятися згідно технічних вимог, визначених технічному завданні, цього додатку та вводитись в експлуатацію (доставка, розвантаження, встановлення, налаштування, введення в експлуатацію за рахунок учасника). Зауважуємо, що учасником власними силами та засобами необхідно провести встановлення, налаштування та введення в експлуатацію даного обладнання (монтаж всіх кабельних мереж повинен бути проведений у відповідних коробах та виведений від обладнання до робочого місця вчителя та джерела живлення) у приміщеннях закладу Замовника згідно переліку, який буде надано на момент підписання Договору". Вдалих перемог Вам у майбутньому аукціоні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 124 200,00
UAH з ПДВ
124 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 23:52
Електронний підпис
20 серпня 2020 23:50
29. Гарантійний лист.pdf
20 серпня 2020 23:49
27. ІПН.pdf
20 серпня 2020 23:49
25. Витяг з єдр48100132.pdf
20 серпня 2020 23:49
24. Авторизаційний лист.pdf
20 серпня 2020 23:49
23. Проект Договору.pdf
20 серпня 2020 23:49
22. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 серпня 2020 23:49
21. Технічне завдання.pdf
20 серпня 2020 23:49
3. Виписка з ЄДР.pdf
20 серпня 2020 23:49
2. Копія паспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#2069100735
Переможець 124 200,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#2069100735
124 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 11:52
Image030920083232.pdf укладений
03 вересня 2020 11:51
Image030920083211.pdf укладений
03 вересня 2020 11:50
Image030920082844.pdf укладений
03 вересня 2020 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 124 200,00
UAH