Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт спортивного залу Комунального закладу «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 ім. А.С. Макаренка Долинської районної ради» по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області)ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт спортивного залу Комунального закладу «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 ім. А.С. Макаренка Долинської районної ради» по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області)
Очікувана вартість
143 145,60 UAH
UA-2020-08-10-004709-a 174195608cf14eb79a28894b099d4893
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Леонідівна Буслінська

+380523420092 dolin_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38500907
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139
Контактна особа: Марина Леонідівна Буслінська
+380523420092
dolin_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 14:02
Очікувана вартість: 143 145,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 431,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*

1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Буслінська Марина Леонідівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт спортивного залу Комунального закладу «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 ім. А.С. Макаренка Долинської районної ради» по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45454100-5 «Відновлювальні роботи».
10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт спортивного залу Комунального закладу «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 ім. А.С. Макаренка Долинської районної ради» по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області)
Клас наслідків (відповідальності) об'єкту закупівлі - СС1
Технічне завдання
ДЕФЕКТНИЙ АКТ
на Поточний ремонт спортивного залу Комунального закладу «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 ім. А.С. Макаренка Долинської районної ради» по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області
Примітки
Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.
11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Шевченка, буд. 6, м. Долинська, Долинського р-ну, Кіровоградської обл., 28500 (Комунальний заклад «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 ім. А.С. Макаренка Долинської районної ради»).
13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.10.2020 року.
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.
15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 143 145,60 грн. (сто сорок три тисячі сто сорок п’ять грн. 60 коп.) з ПДВ.
16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
17. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 431,45 грн. (одна тисяча чотириста тридцять одна грн. 45 коп.) – 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
20. Період уточнення інформації про закупівлю: «14» серпня 2020 року час 00:00 год.
21. Кінцевий строк подання пропозицій: «19» серпня 2020 року час 00:00 год.
22. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
23. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
24. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
25. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.

*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт спортивного залу Комунального закладу «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 ім. А.С. Макаренка Долинської районної ради» по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області) та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт спортивного залу Комунального закладу «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 ім. А.С. Макаренка Долинської районної ради» по вул. Шевченка, 6 в м. Долинська Долинського району Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, м. Долинська, Долинського р-ну , вул. Шевченка, буд. 6 (Комунальний заклад «Долинська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 ім. А.С. Макаренка Долинської районної ради»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог
Дата подання: 12 серпня 2020 14:39
Дата відповіді: 12 серпня 2020 16:07
Шановний Замовник. Пункт щодо надання .......Оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці... неможе визначений як правильний. Мабуть мається на увазі сканкопію або копію завірену належним чином?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого питання уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне: Відповідно до п. 7 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (вимоги) електронні копії документів повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. в свою чергу, п. 3.2 Додатку 3 до оголошення замовником чітко сформулюовано вимоги до форми документу, зокрема: оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання). Таким чином, учасник повинен надати оргигінал документу у сканованому вигляді файлом розширення .doc, .docx, .ppt, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 133 146,00
UAH з ПДВ
133 146,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Центральна будівельна компанія+ 141 661,15
UAH з ПДВ
141 661,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 22:58
Електронний підпис
18 серпня 2020 22:57
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Публічні документи

18 серпня 2020 23:01
Електронний підпис
18 серпня 2020 23:00
7_.Статут.pdf
18 серпня 2020 23:00
6. Відповідність.pdf
18 серпня 2020 23:00
5. Технічні вимоги.pdf
18 серпня 2020 23:00
4.Проект договору.pdf
18 серпня 2020 23:00
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ Центральна будівельна компанія+

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2695317793
Переможець 133 146,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:05

Документи

25 серпня 2020 15:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИЩЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2695317793
133 146,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 15:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 12:44
Договір 63-20.pdf укладений
08 вересня 2020 12:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 133 146,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 191,00 UAH)