Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект шкільних меблів для початкових класів НУШ.
Очікувана вартість
190 300,00 UAH
UA-2020-08-10-004690-a 14f4d16c4d654b2b88cab53ade4f6b5b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Володимирівна Якименко

+380500853970 verakrishtal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білоцерківської сільської ради Великобагачанського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 40213202
Місцезнаходження: 38340, Україна , Полтавська обл., Великобагачанський район, село Білоцерківка, вул. Першотравнева, 9
Контактна особа: Людмила Володимирівна Якименко
+380500853970
verakrishtal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 190 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 951,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Мова пропозицій - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Комплект шкільних меблів для початкових класів НУШ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38340, Україна, Полтавська область, село Білоцерківка, Великобагачанський район, вул. Першотравнева, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 30 календарних днів, згідно наданих Постачальником накладних за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2020 року Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:26
проект_договору.docx
10 серпня 2020 14:26
Додаток_2__Форма_пропозицii.docx
10 серпня 2020 14:26
Додаток_1.docx
10 серпня 2020 14:26
0голошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

термін поставки
Дата подання: 11 серпня 2020 14:28
Дата відповіді: 12 серпня 2020 09:15
Шановний Замовник,в тендерній документації у вас термін поставки до 31.08, аукціон 20.08. та ще 10 днів на підписання договору
Відповідь: Шановний Учаснику, це по відкритим торгам договір укладається не раніше ніж через 10 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. По спрощеній закупівлі договір може бути укладений відразу після визначення переможця, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій