Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

машини для обробки даних (апаратна частина) - персональний комп'ютер у комплекті
Очікувана вартість
151 760,00 UAH
UA-2020-08-10-004553-a 416c4bef2bcb49198c96092750b68ef3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамара Чернічкіна

+380963229945 mpml4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольський професійний машинобудівний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02542739
Місцезнаходження: 87523, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Макара-Мазая, 3
Контактна особа: Тамара Чернічкіна
+380963229945
mpml4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 14:13
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 14:13
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:37
Очікувана вартість: 151 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 758,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
машини для обробки даних (апаратна частина) - комп'ютери у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87535, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Макара Мазая,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця, вказаний у реквізитах у Договорі на підставі видаткових накладних на отримання Товару не пізніше _10_ днів з дати поставки Товару Продавцем, а в разі затримки бюджетного фінансування – не пізніше 30 днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:57
тендерна документація ПК.docx
10 серпня 2020 14:19
тендерна документація ПК.pdf
13 серпня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:57
тендерна документація ПК.docx
10 серпня 2020 14:19
тендерна документація ПК.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 10 серпня 2020 21:49
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:48
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: нас задовольняє тільки поставка товару
Прохання
Дата подання: 10 серпня 2020 21:49
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:49
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо!
Відповідь: так, ми викладемо локументацію в вордовському форматі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-004553-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 11:11
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 12:14
В нашій тендерній документації вказано, що учасник повинен пред'явити авторизаційний лист або договір поставки з дистриб'ютором (або виробником). У зв'язку з тим, що комп'ютерна техніка купується за бюджетні кошти, тендерним комітетом прийнято рішення включити даний пункт до відкритих торгів, Замовник повинен розуміти, що буде поставленно то обладнання, на яке подається цінова пропозиція.
Номер вимоги: UA-2020-08-10-004553-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 07 вересня 2020 08:05
Шановний Замовнику!
На стадії кваліфікації нашої пропозиції Вами було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Нми вчасно було виправлено недоліки та завантажено необхідні документи, проте Ви все одно відхилили пропозицію, вказавши як причину вже виправлені недоліки.
Надайте, будь-ласка, роз'яснення щодо Вашого рішення про відхилення, оскільки Ви надали можливість виправити помилки, проте не взяли до уваги їх виправлення.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2020 15:16
07.08.2020р. помилково було загружено протокол від 03.09.2020 № 32 про відхилення пропозиції учасника в зв'язку з незабезпеченням виконання особливих вимог технічних характеристик, хоча учасник вже усунув невідповідності, розмістивши на сайті відповідні документи. За розглядом уточненої тендерної документації призано переможцем ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

Документи

07 вересня 2020 15:16
протокол 34 399.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 140 195,64
UAH з ПДВ
140 195,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АІСІТ" 147 420,00
UAH з ПДВ
146 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 18:41
Електронний підпис
28 серпня 2020 01:19
Електронний підпис
28 серпня 2020 01:18
17. Порівняльна таблиця.pdf
28 серпня 2020 01:18
15. Проект договору.pdf
28 серпня 2020 01:18
11. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 серпня 2020 01:18
15. Проект договору.pdf.p7s

Публічні документи

21 вересня 2020 15:19
Довідка 2.pdf
21 вересня 2020 15:06
Довідка 1.pdf
21 вересня 2020 14:40
справка стаття 17.pdf
21 вересня 2020 14:25
Уточненная пропозиция.pdf
21 вересня 2020 14:13
справка о не судимости.pdf
21 вересня 2020 14:13
справка с налоговой.pdf
27 серпня 2020 14:06
Тендер ПК август 2020.rar
27 серпня 2020 14:06
Технічна Частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "АІСІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 140 195,64
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 07:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 12:06
ТОВ "АІСІТ"
#23350286
Переможець 146 640,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 15:48

Вимога про усунення невідповідностей

Незабезпечення виконання особливих вимог технічних характеристик, а саме не вказана конкретна модель процессора та модель материнськоїплати та її виробник, корпус повинен бути Miditower, а не MiniTower. Лист про надання гарантії повинен був бути від сервісного центру "ОК-Service", в якому він зобов'язується надавати гарантії на поставлений товар ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"(41860186) впродовж 36 місяців

Документи

07 вересня 2020 07:46
Електронний підпис
07 вересня 2020 07:45
протокол тенд ком 32 393.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АІСІТ"
#23350286
146 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 08:45
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 14:35
протокл перег 509.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 10:53
договор компьютери 468.pdf укладений
06 жовтня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилки у тендерній документації та у повідомленні про намір укласти договір стосовно строку поставки товару. Термін поставки товару встановлено з 13.10.2020 по 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол засідання тендерного комітету 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 146 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 440,00 UAH)