Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування мереж вуличного освітлення по вулиць: Миру, Красноріченська, Куліковська, Кустарна, Набережна, Трударів, Ватутіна, 8 Березня,Грушевського, Л. Українки, Зоряна, Набережна-Водокачки, Зелена, Невського, Гоголя, Садова, Дружби, Фурманова, Тельмана, Широка,Новоселівка, Дябченка, Островського, Ветеринарна, Купянська, Чайковського, Свободи,Комарова, Кустарна; провулків: Роз’їздний, Широкий, Мостовий, Садовий, Южний; квартал: Незалежності, Залізничників, Будівельників; пр-т буд-ка Забурдаєва; пл. 50-річчя Перемоги, парк Тітова (включаючи проведення аварійно-ремонтних робіт, знімання показників лічильників, проведення повірки та технічне обслуговування приладів обліку, повну або часткову заміну комплектуючих та заміну ламп)
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2020-08-10-004503-b 9463639d2abc43e48c1fda857393eaee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карюкова Світлана Геннадіївна

+380647131721 sovetsv1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сватівська міська рада Луганської області
Код ЄДРПОУ: 04051804
Місцезнаходження: 92600, Україна , Луганська обл., місто Сватове, площа 50-річчя Перемоги, 36
Контактна особа: Карюкова Світлана Геннадіївна
+380647131721
sovetsv1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 23:18
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 132 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування мереж вуличного освітлення по вулиць: Миру, Красноріченська, Куліковська, Кустарна, Набережна, Трударів, Ватутіна, 8 Березня,Грушевського, Л. Українки, Зоряна, Набережна-Водокачки, Зелена, Невського, Гоголя, Садова, Дружби, Фурманова, Тельмана, Широка,Новоселівка, Дябченка, Островського, Ветеринарна, Купянська, Чайковського, Свободи,Комарова, Кустарна; провулків: Роз’їздний, Широкий, Мостовий, Садовий, Южний; квартал: Незалежності, Залізничників, Будівельників; пр-т буд-ка Забурдаєва; пл. 50-річчя Перемоги, парк Тітова (включаючи проведення аварійно-ремонтних робіт, знімання показників лічильників, проведення повірки та технічне обслуговування приладів обліку, повну або часткову заміну комплектуючих та заміну ламп)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92600, Україна, Луганська область, м.Сватове, пл. 50-річчя Перемоги, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічного завдання закупівлі
Дата подання: 11 серпня 2020 14:01
Дата відповіді: 12 серпня 2020 09:49
Доброго дня! 1.Заміна комплектуючих та ламп проводиться по факту необхідності або одноразово всіх в кількості, визначеної технічним завданням? 2.Чи є необхідність узгодження з замовником перелік послуг з обслуговування мереж вуличного освітлення, виявлених під час періодичних оглядів у разі заміни комплектуючих та ламп по факту необхідності? 3.Яка марка або тип комплектуючих та ламп має бути? 4.Яка періодичність зняття показань лічильників, механізм та форма передачі даних замовнику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.Постійний щоденний контроль роботоздатності міської системи вуличного освітлення, включаючи вихідні і святкові дні. Уразі виникнення аварійної ситуації – усунення протягом 1 години по вулицям 1 категорії, інші протягом одного світлового робочого дня. Дані роботи повинні виконуватись персоналом, який оформлений згідно КЗпТП України. Працівники повинні мати відповідну освіту та досвід роботи на повітряних лініях електропередач не менше 3 років, повинні бути атестовані на проведення робіт та мати допуск до роботи в електроустановках.
2. Необхідність узгодження з замовником обов’язкова по будь-якому питанню ,у тому числі повірка приладів обліку, заміна ліхтарів, проводів, перевірка заземлення, технічна перевірка засобів обліку, постійна спільна робота з органами енергонагляду (контрольні огляди, тех. перевірки засобів обліку).
3. Лампи та світильники LED довготривалого строку служби не менше 50 тис. годин
4. Зняття показань лічильників обов’язково проводити 1 раз подекадно для постійного контролю споживання електричної енергії згідно наданих лімітів. Звіт по показанням повинен бути в паперовій та електронній формі, звіт має містити показання та різницю показань з попереднім звітом згідно з правилами роздрібного ринку електричної енергії. Показання по годинним зонам т1, т2, т3.
загальні питання по закупівлі
Дата подання: 12 серпня 2020 17:08
Дата відповіді: 12 серпня 2020 23:28
Доброго дня! Уточнення від Замовника виявили невідповідності технічного завдання, проекту договору та оголошення про проведення спрощеної процедури вимогам Замовника. Стосовно технічного завдання: 1. п.1 ТЗ не конкретизовано відповідно до отриманої відповіді. Не вказана періодичність зняття показань лічильників, механізм та форма передачі даних замовнику. 2. В технічному завданні взагалі відсутні повірка приладів обліку, перевірка заземлення, технічна перевірка засобів обліку, постійна спільна робота з органами енергонагляду – що вона в себе включає та чи не переплутали назву Держенергонадзору та ЛЕО. 3. п.3 ТЗ не містить технічних характеристик світильників з лампами розжарювання, марка, тип, потужність та інше та не відповідають вимогам Замовника - заміна на LED світильники. В цілому технічне завдання не конкретизоване і на його підставі неможливо розрахувати вартість послуг з обслуговування мереж вуличного освітлення та сформувати тендерну пропозицію. Стосовно проекту договору: 1. Не конкретизовані послуги та строки виконання етапів обслуговування - зняття показань лічильників, повірка приладів обліку, технічна перевірка засобів облік, постійна спільна робота з органами енергонагляду. 2.Технічна перевірка засобів обліку та повірка приладів обліку передбачає оплату за ці послуги відповідно Держстандартмертології та ЛЕО. На кого будуть покладені дані видатки? Спільна робота з органами енергонагляду - що вона в себе включає та чи не переплутали назву Держенергонадзору та ЛЕО. 3. Не вказана періодичність зняття показань лічильників, механізм та форма передачі даних замовнику. Все це є істотні умови договору, обов’язкові до виконання і повинні бути виписані в проекті договору. Стосовно оголошення про проведення спрощеної процедури: 1. п.14.2 «Вимоги до учасника» стосовно наявності працівників та досвіду не містить вимоги досвіду роботи на повітряних лініях не менше 3 років. Всі вищезазначені невідповідності технічного завдання, проекту договору та оголошення про проведення спрощеної процедури не відповідають вимогам п.14.3 «Недискримінація учасників», оскільки містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до відхилена пропозиції учасників. Просимо внести зміни в технічне завдання, проект договору та оголошення про проведення спрощеної процедури та привести їх у відповідність з вимогами Замовника для прозорого розрахунку вартості послуг з обслуговування мереж вуличного освітлення. Без внесення змін до вищезазначених документів надання частини послуг взагалі не передбачено, оскільки вони не вказані в технічному завданні та проекті договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни до вимог предмета закупівлі
Щодо документального забезпечення закупівлі
Дата подання: 13 серпня 2020 14:55
Дата відповіді: 13 серпня 2020 23:39
Доброго дня! Просимо надати кількість та марку лічильників електричної енергії, по яких необхідно провести повірку в термін до 31.12.2020р. Уточнення від Замовника знов виявили невідповідності технічного завдання та проекту договору вимогам Замовника. Стосовно технічного завдання: 1. п.1 ТЗ не конкретизовано відповідно до отриманої відповіді. Не вказана періодичність зняття показань лічильників, механізм та форма передачі даних замовнику. 2. В технічному завданні взагалі відсутні повірка приладів обліку, перевірка заземлення, технічна перевірка засобів обліку, постійна спільна робота з органами енергонагляду – що вона в себе включає та чи не переплутали назву Держенергонадзору та ЛЕО. 3. п.3 ТЗ не містить технічних характеристик світильників з лампами розжарювання, марка, тип, потужність та інше та не відповідають вимогам Замовника - заміна на LED світильники. В цілому технічне завдання не конкретизоване і на його підставі неможливо розрахувати вартість послуг з обслуговування мереж вуличного освітлення та сформувати тендерну пропозицію. Стосовно проекту договору: 1. Не конкретизовані послуги та строки виконання етапів обслуговування - зняття показань лічильників, повірка приладів обліку, технічна перевірка засобів облік, постійна спільна робота з органами енергонагляду. 2.Технічна перевірка засобів обліку та повірка приладів обліку передбачає оплату за ці послуги відповідно Держстандартмертології та ЛЕО. На кого будуть покладені дані видатки? Спільна робота з органами енергонагляду - що вона в себе включає та чи не переплутали назву Держенергонадзору та ЛЕО. 3. Не вказана періодичність зняття показань лічильників, механізм та форма передачі даних замовнику. Все це є істотні умови договору, обов’язкові до виконання і повинні бути виписані в проекті договору. Стосовно оголошення про проведення спрощеної процедури: 1. п.4.1 «Обсяг надання послуг» чітко вказує та те, що обсяг, найменування та специфіка послуг згідно із вимогами до предмету закупівлі має відповідати додатку 1 документації, тобто технічному завданню. Технічне завдання має відповідати предмету закупівлі, а зміни в технічне завдання не внесено. Всі вищезазначені невідповідності технічного завдання та проекту договору не відповідають вимогам п.14.3 «Недискримінація учасників», оскільки містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до відхилення пропозиції учасників. Просимо внести зміни в технічне завдання та проект договору та привести їх у відповідність з вимогами Замовника для прозорого розрахунку вартості послуг з обслуговування мереж вуличного освітлення. Без внесення змін до вищезазначених документів надання частини послуг взагалі не передбачено, оскільки вони не вказані в технічному завданні та проекті договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий вечір! Усі необхідні зміни було внесено до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-004503-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПЄТУХОВ ІЛЛЯ СТАНІСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2539908296
Дата подання: 13 серпня 2020 15:46
Внесення змін до тендерної документації
Просимо внести зміни в технічне завдання та проект договору та привести їх у відповідність з вимогами Замовника для прозорого розрахунку вартості послуг з обслуговування мереж вуличного освітлення. Без внесення змін до вищезазначених документів надання частини послуг взагалі не передбачено, оскільки вони не вказані в технічному завданні та проекті договору.
Стосовно технічного завдання:
1. п.1 ТЗ не конкретизовано відповідно до отриманої відповіді. Не вказана періодичність зняття показань лічильників, механізм та форма передачі даних замовнику.
2. В технічному завданні взагалі відсутні повірка приладів обліку, перевірка заземлення, технічна перевірка засобів обліку, постійна спільна робота з органами енергонагляду.
3. п.3 ТЗ не містить технічних характеристик світильників з лампами розжарювання, марка, тип, потужність та інше та не відповідають вимогам Замовника - заміна на LED світильники.
В цілому технічне завдання не конкретизоване і на його підставі неможливо розрахувати вартість послуг з обслуговування мереж вуличного освітлення та сформувати тендерну пропозицію.
Стосовно проекту договору:
1. Не конкретизовані послуги та строки виконання етапів обслуговування - зняття показань лічильників, повірка приладів обліку, технічна перевірка засобів облік, постійна спільна робота з органами енергонагляду.
2.Технічна перевірка засобів обліку та повірка приладів обліку передбачає оплату за ці послуги відповідно Держстандартмертології та ЛЕО. На кого будуть покладені дані видатки? Спільна робота з органами енергонагляду - що вона в себе включає.
3. Не вказана періодичність зняття показань лічильників, механізм та форма передачі даних замовнику.
Все це є істотні умови договору, обов’язкові до виконання і повинні бути виписані в проекті договору.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 серпня 2020 23:36
Внесені зміни до вимог предмета закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Сватове-тепло" 131 921,29
UAH з ПДВ
131 921,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 15:41
штатний розпис.PDF
25 серпня 2020 15:40
цінова пропозиція.PDF
25 серпня 2020 15:40
статут.PDF
25 серпня 2020 15:40
проект договору.PDF
25 серпня 2020 15:40
перелік документів.PDF
25 серпня 2020 15:40
локальний кошторис.PDF
25 серпня 2020 15:40
копія про призначення.PDF
25 серпня 2020 15:40
договірна ціна.PDF
25 серпня 2020 15:40
дефектний акт.PDF
25 серпня 2020 15:40
гарантійний лист.PDF
25 серпня 2020 15:40
відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Сватове-тепло"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Сватове-тепло"
#35130308
Переможець 131 921,29
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 09:08

Документи

31 серпня 2020 09:08
Договір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Сватове-тепло"
#35130308
131 921,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 09:08
Договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
41.pdf укладений
07 вересня 2020 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 131 921,29
UAH (в тому числі ПДВ 21 986,88 UAH)