Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція будівлі (для створення інклюзивно-ресурсного центру № 1) за адресою: вул. Велика Діївська, 213 Б, м. Дніпро». Коригування» (ДК 021:2015 – 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
6 683 446,00 UAH
UA-2020-08-10-004281-a c55b0d4d24274d5c81fe230036c06e47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:10
Очікувана вартість: 6 683 446,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 417,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33417.23 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція будівлі (для створення інклюзивно-ресурсного центру № 1) за адресою: вул. Велика Діївська, 213 Б, м. Дніпро». Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 20:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 20:50
Перелік змін.docx
17 серпня 2020 20:50
Тендерна документація Нова редакція.doc
10 серпня 2020 14:01
Тендерна документація.doc
10 серпня 2020 14:02
Додаток 7 - Підсумкова відомість ресурсів.rtf
10 серпня 2020 14:01
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.rtf
10 серпня 2020 14:01
Додвток 8 - Відомість обсягу робіт.rtf
10 серпня 2020 14:01
Додаток 4 - Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Днепрогорстрой 6 647 810,22
UAH з ПДВ
6 647 810,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК"МІСТОБУДІВНИК" 6 680 000,00
UAH з ПДВ
6 680 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

17 вересня 2020 11:18
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:03
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:59
медична довідка Шулік.pdf
03 вересня 2020 15:53
Лист-пояснення.pdf
26 серпня 2020 12:30
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:27
Уставні та інше.pdf
26 серпня 2020 12:27
Тендерна пропозиція (1).pdf
26 серпня 2020 12:27
паспорт директор.pdf
26 серпня 2020 12:27
Накази на працівників.pdf
26 серпня 2020 12:27
довідки та інше.pdf
26 серпня 2020 12:27
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 серпня 2020 12:27
Фін звітність 2020.pdf
26 серпня 2020 12:27
ПВР.pdf
26 серпня 2020 12:27
121010034824605S011001210000005032020.pdf
26 серпня 2020 12:27
Кошторис часть 2.pdf
26 серпня 2020 12:27
Кошторис часть 1.pdf
25 серпня 2020 16:12
медична довідка Шулік.pdf
25 серпня 2020 16:11
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Днепрогорстрой

ТОВ "БК"МІСТОБУДІВНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Днепрогорстрой
#34824605
Переможець 6 647 810,22
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:37

Вимога про усунення невідповідностей

Невідповідності ТП Учасника вимогам ТД Замовника: 1. п.5 р.ІІІ ТД наявна вимога - У складі тендерної пропозиції учасник надає скановані копії медичних книжок на робітників субпідрядних організацій (у випадку залучення субпідрядної (- их) організації (- ій)) та робітників, залучених згідно з договорами співпраці цивільно-правового характеру/трудовими договорами, Учасник надає медичну довідку на робітників, що займають посаду водіїв та працюють по договору підряду; 2. п.5 р.ІІІ ТД наявна вимога - На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції надається інформація та сканована копія відповідного договору, акту (- ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в щодо виконання будь-яких робіт з реконструкції, Учасник надає акти які не відповідають вищезазначеній вимозі; 3. Наявна вимога - в п. 1 р. ІІІ ТД зазначено - Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу (бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу) - в п. 5 р. ІІІ ТД зазначено - На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції надається інформація та сканована копія відповідного договору Учасник надає копію аналогічного договору від 15.11.2018р. за № NCB-1.1.3.1/2/2.2/578/11-18 в не повному вигляді, а саме лише першу сторінку. 4. На вимогу п. 5 р. ІІІ ТД Учасник надає специфікацію до Договору підряду від 01.07.2020р., в преамбулі специфікації зазначені правовідносини з Шулік Г.М., а в реквізитах специфікації зазначений Дудоров М.П, та його персональні дані. Для виправлення невідповідностей Учасник повинен надати: медичні книжки на працівників, що залучені на підставі угод; аналогічний договір в повному об’ємі; до наданого аналогічного договору акти виконання робіт за формою КБ2; виправити протиріччя в наданій специфікації до договору підряду.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Днепрогорстрой
#34824605
6 647 810,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 17:04
дод.угода №2 від 16.11.2020 договір №02РК_20 від 18.09.2020.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 10:46
дод.угода №1 від 18.09.2020 договір №02РК_20 від 18.09.2020.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 10:39
БГ.pdf укладений
22 вересня 2020 10:38
договір №02РК_20 від 18.09.2020.pdf укладений
22 вересня 2020 10:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 жовтня 2020 16:49
1 994 343,06 UAH UA278201720344231011100095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA438201720355379011700705801
ПП "Днепрогорстрой"
Оплачений
30 листопада 2020 11:22
1 059 520,91 UAH UA278201720344231011100095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA703052990000026004050201546
ПП "Днепрогорстрой"
Оплачений
09 грудня 2020 12:25
996 094,41 UAH UA278201720344231011100095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA703052990000026004050201546
ПП "Днепрогорстрой"
Оплачений
23 грудня 2020 10:51
57 823,76 UAH UA278201720344231011100095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA703052990000026004050201546
ПП "Днепрогорстрой"
Оплачений
24 грудня 2020 11:47
2 199 117,31 UAH UA278201720344231011100095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA703052990000026004050201546
ПП "Днепрогорстрой"
Оплачений
30 грудня 2020 11:53
332 390,51 UAH UA278201720344231011100095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA703052990000026004050201546
ПП "Днепрогорстрой"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): умови щодо попередньої оплати
Номер договору про закупівлю: 02РК/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 02РК/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 639 289,96
UAH (в тому числі ПДВ 1 106 548,33 UAH)