Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Очікувана вартість
5 755 496,00 UAH
UA-2020-08-10-002315-b 098e59cd3e4746b39d75a8a065423409
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Чугай Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Наталя Чугай Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 5 755 496,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 777,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: пішохідний перехід на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми (обсяг виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 755 496,00 грн. (з ПДВ) (ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 4 050 100 грн.).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 з правом передчасного виконання.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 26.08.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:
- оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
- Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
- Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 28 777,48 грн. (0,5%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пішохідного переходу на перехресті вул. Харківська та Героїв Сумщини, Сумська область, м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:00
Додаток 5.docx
10 серпня 2020 14:00
Додаток 6.docx
10 серпня 2020 14:00
Оголошення.docx
10 серпня 2020 14:00
Додаток 4 Проект договору.docx
10 серпня 2020 13:59
Додаток 3.docx
10 серпня 2020 13:59
Додаток 2.docx
10 серпня 2020 13:59
Додаток 1.docx
10 серпня 2020 13:59
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕМБУДСЕРВІС "КОМФОРТ-П" 5 334 961,39
UAH з ПДВ
5 334 961,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 18:17
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:15
Розрахунки та графік.pdf
25 серпня 2020 18:15
ЛК 6-1-1.pdf
25 серпня 2020 18:15
ЛК 2-1-4,5,6.pdf
25 серпня 2020 18:15
ЛК 2-1-3.pdf
25 серпня 2020 18:15
ЛК 2-1-2.pdf
25 серпня 2020 18:15
ЛК 2-1-1.pdf
25 серпня 2020 18:15
Договорна ціна.pdf
25 серпня 2020 18:15
Ведомость ресурсов.pdf
25 серпня 2020 18:15
Форма 4-3.pdf
25 серпня 2020 18:15
Форма 4-2.pdf
25 серпня 2020 18:15
Форма 4-1.pdf
25 серпня 2020 18:15
Форма 3-2.pdf
25 серпня 2020 18:15
Форма 3-1.pdf
25 серпня 2020 18:15
Форма 2.pdf
25 серпня 2020 18:15
Форма 1.pdf
25 серпня 2020 18:15
Общие.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕМБУДСЕРВІС "КОМФОРТ-П"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 серпня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій