Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція частини будівлі хірургічного корпусу під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: Хмельницька обл., м. Старокостянтинів, вул. Пушкіна, 47» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
18 209 533,20 UAH
UA-2020-08-10-002054-c 631489e3cfd24b05add232b160c236d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Музичишина Вікторія Олегівна

+380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Код ЄДРПОУ: 37098303
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113
Контактна особа: Музичишина Вікторія Олегівна
+380382619111
obl.cluzhbazamov-km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:39
Очікувана вартість: 18 209 533,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 047,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - розмір: 50 000,00 гривень; - вид: електронна банківська гарантія; - умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція частини будівлі хірургічного корпусу під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: Хмельницька обл., м. Старокостянтинів, вул. Пушкіна, 47» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, м. Старокостянтинів, вул. Пушкіна, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 17:45
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
10 серпня 2020 17:45
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
10 серпня 2020 17:45
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
10 серпня 2020 17:45
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
10 серпня 2020 17:45
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
10 серпня 2020 17:45
2.1._ТД Старокостянтинів.docx
10 серпня 2020 17:45
2.0. Оголошення роботи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договора
Дата подання: 11 серпня 2020 23:40
Дата відповіді: 13 серпня 2020 16:53
Доброго дня! Аналогічні договора можуть бути частково виконаними?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов тендерної документації необхідно надати договори, які укладені та виконувалися в 2019-2020 роках. Таким чином, договори можуть бути частково виконаними?
Рентгенологічний кабінет
Дата подання: 12 серпня 2020 16:31
Дата відповіді: 13 серпня 2020 16:56
Чи входить у вартість монтажу обладнання рентгенологічного кабінету саме обладнання? Якщо так, то просимо надати детальну інформацію про обладнання, яке необхідно закупити (марку, модель, технічні параметри)
Відповідь: Доброго дня, рентгенологічне обладнання не входить у вартість закупівлі робіт. Учасники повинні виконати розрахунки відповідно до технічного завдання - додаток 2 до ТД

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000008 ● a246b55345284fa6b32df8d18cd8801d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021 11:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2021 № 24
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-08-10-002054-c 10.08.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІШЕСЛА" 16 209 533,00
UAH з ПДВ
16 209 533,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ БІЛДІНГ" 17 978 682,04
UAH з ПДВ
17 978 682,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 21:54
Електронний підпис
25 серпня 2020 21:52
Лист про заставу.pdf
25 серпня 2020 21:52
Відгук2.JPG
25 серпня 2020 21:52
Лист про довкілля.pdf
25 серпня 2020 21:52
кошторис.rar
25 серпня 2020 21:52
Згода про витрати.pdf
25 серпня 2020 21:52
ліцензія з додатками.pdf
25 серпня 2020 21:52
Лист про витрати.pdf
25 серпня 2020 21:52
пропозиція.pdf
25 серпня 2020 21:52
Довіренність.pdf
25 серпня 2020 21:52
гарантія.rar
25 серпня 2020 21:52
Лист про істотні умови.pdf
25 серпня 2020 21:52
Статут 2019_20190402_210417.pdf
25 серпня 2020 21:52
відгук.pdf
25 серпня 2020 21:52
Сертифiкат_IШЕСЛА.jpg
25 серпня 2020 21:52
Згода про персон дані.pdf
25 серпня 2020 21:52
Відомості.pdf
25 серпня 2020 21:52
Виписка на Кирилюк.pdf
25 серпня 2020 21:52
Лист ст17.pdf
25 серпня 2020 21:52
Тишевичі додатки.pdf
25 серпня 2020 21:52
Гарант лист про 120 дн.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 12:15
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:15
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:12
довідка ч2 ст 17.pdf
02 вересня 2020 12:12
довідка торгівля людьми.pdf
02 вересня 2020 12:12
довідка мвс левчик.pdf
02 вересня 2020 12:12
довідка мвс михайлюк.pdf
02 вересня 2020 12:12
довідка мвс збирун.pdf
26 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:04
пропозиція.rar
26 серпня 2020 16:04
4.rar
26 серпня 2020 16:04
5.rar
26 серпня 2020 16:04
довідки.rar
26 серпня 2020 16:04
2.rar
26 серпня 2020 16:04
1.rar
26 серпня 2020 16:03
3.rar
26 серпня 2020 16:03
6.rar
26 серпня 2020 16:03
гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІШЕСЛА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ БІЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІШЕСЛА"
#41859500
Відхилено 16 209 533,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 19:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ БІЛДІНГ"
#42913301
Переможець 17 978 682,04
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМ БІЛДІНГ"
#42913301
17 978 682,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2023 17:09
ДУ 8.pdf зміни до договору
11 вересня 2023 16:15
Електронний підпис укладений
06 вересня 2023 13:41
ДУ 7 Старокостянтинів(1).pdf зміни до договору
06 вересня 2023 13:06
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 15:37
старкон.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:32
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:32
старкон ду5.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 12:21
ДУ Старокостянтинів .pdf зміни до договору
07 грудня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 10:51
ДУ3 Старокостянтинів.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 10:49
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 11:13
ДУ 2 Cтаркон.pdf зміни до договору
01 червня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 16:56
ду1 сума 2020 рік.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 13:33
договір 27 старкон скан.pdf укладений
16 вересня 2020 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт через затримку фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення за взаємною згодою сторін щодо фінансування робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесенння змін за взаємною згодою сторін в частині фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесенння змін за взаємною згодою сторін в частині фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін за взаємною згодою сторін в частині фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін за взаємною згодою сторін в частині продовження строку дії договору за взаємнною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін в частині продовження строку дії договору та продовження фінансування об'єкту у 2023 році
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору за взаємною згодою сторін у зв'язку із зміною реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML