Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (медичні вироби) 4 квартал
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2020-08-09-000150-a 69633f34ede24f9089f87d3acd00a0d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Крештанович

+380372573922 nkp.roddom2.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП " МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2"
Код ЄДРПОУ: 01529122
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Рівненська, буд. 8
Контактна особа: Ірина Крештанович
+380372573922
nkp.roddom2.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2020 20:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:25
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


пропозиції готуються та подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (медичні вироби) 4 квартал
(згідно Технічного завдання та визначених медико-технічних вимог зазначених у Додатку 1 до ТД

Канюля внутрішньовенна G18 з ін′єкційним портом, одноразового використання,в упак 100 шт
Канюля внутрішньовенна G22 з ін′єкційним портом, одноразового використання
Пристрій для переливання інфузійних розчинів з фільтром ПК 21-02
Катетер Фолея JS 2-х ходовий, FR16, стерильний
Сечоприймач зі зливом, стерильний
Катетер Нелатона №12, сечовий, жіночий, одноразовий, стерильний
Піпетка транспортна Пастера 150мм, 1мл, ПЕ, в упаковці 500шт
Накінечники до кружки Есмарха, стерильні
Ємність для забору сечі, 60мл, стерильна
Ємність для забору біоматеріалу (калу), 30мл, стерильна
Щіточка гінекологічна, ендоцервікальна, стерильна
Затискач для пуповини
Подовжувач інфузійних магістралей 150 см
Шприц інсуліновий 1мл, з впаяною голкою 30G, одноразовий, стерильний
Катетер пупковий, дитячий, №6, одноразовий, стерильний
Катетер пупковий, дитячий, №8, одноразовий, стерильний
Фільтри антибактеріальні, дихальні, педіатричні
Фільтри антибактеріальні, дихальні, дорослі з датчиком СО2
Аспіратор раньового поля (діаметр 8 мм)
Набір для епідуральної анестезії з фільтром 18G, стерильний
Голка для спинномозкової анестезії PencanG25
Транспортна пробірка Еймса, стерильна, одноразова
Шприц ін’єкційний 2 мл
Шприц ін’єкційний 5 мл
Шприц ін’єкційний 10 мл
Шприц ін’єкційний 20 мл
Скарифікатор 200 шт в коробці
Інтубаційні трубки 2,5 без манжеток
Інтубаційні трубки 3,0 без манжеток
Інтубаційні трубки 3,5 без манжеток
Інтубаційні трубки 4,0 без манжеток
Катетр аспіраційний №8
Катетр аспіраційний №6
Катетр для годування немовлят №6
Катетр для годування немовлят №8
Катетер аспіраційний №18
Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним портом G20 в упаковці по 100 шт
Гель для УЗ досліджень високої в’язкості по 5 л в поліетиленовому пакеті
Капрон №2 (метричність 5),хірургічний, стерильний, без голки 150см
Шприц 50мл,3-ох компонентний,луєр локк,з голкою,стерильний.Розмір 18G*1 ½”(1,2mm*38mm)
Катетер Фолея18, стерильний
Переферичний катетер Neoflon 24GA
Голка ін”єкційна 0,7*38мм
Леза стер. № 22
Кетгут №4
(75см голка 25-30мм)

Пов'язки хірургічні 9×20 см
Хірургічна стерильна пов'язка 5*7,5см
Одноразова канюля внутрішньовенна тип<<Butterfly>>,23G
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Рівненська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2020 10:22
Перелік змін- 2.docx
15 серпня 2020 10:22
ТД Пологовий медиічні вироби 4 квартал зі змінами 2.doc
12 серпня 2020 20:15
Перелік змін.docx
15 серпня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 20:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2020 20:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2020 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2020 10:22
Перелік змін- 2.docx
15 серпня 2020 10:22
ТД Пологовий медиічні вироби 4 квартал зі змінами 2.doc
12 серпня 2020 20:15
ТД Пологовий медиічні вироби 4 квартал.doc
09 серпня 2020 20:49
ТД Пологовий медиічні вироби 4 квартал.doc
09 серпня 2020 20:47
ТД Пологовий медиічні вироби 4 квартал.doc
12 серпня 2020 20:15
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 14 серпня 2020 15:11
Дата відповіді: 14 серпня 2020 15:24
Шановний Замовнику! Просимо уточнити інформацію по позиції 46 - Кетгут №4( 75см голка 25-30мм) - Полірований стерильний матеріал без голки, що розсмоктується, органічного походження. Кетгут № 4. Повинен бути з голкою чи без голки?
Відповідь: Просимо вибачення, сталася опечатка у технічній характеристиці
Вже вносимо виправлення

Полірований стерильний матеріал повинен бути з голкою 25-30мм

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 302 409,85
UAH з ПДВ
302 409,85
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 385 382,00
UAH з ПДВ
385 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 09:34
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:31
Довідка ст. 17.PDF
02 вересня 2020 09:31
Довідка МВС 27.08.pdf
02 вересня 2020 09:31
Довідка ДФС.pdf
25 серпня 2020 15:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:13
Технічна частина.pdf
25 серпня 2020 15:13
Тендерна пропозиція.PDF
25 серпня 2020 15:13
Проект договору.PDF
25 серпня 2020 15:13
МТВ.PDF
25 серпня 2020 15:13
Документи на товар ч. 2.pdf
25 серпня 2020 15:13
Документи на товар ч. 1.pdf
25 серпня 2020 15:13
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 17:07
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 17:06
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 17:06
Оренда транспорту.pdf
20 серпня 2020 17:06
Лист щодо ЕЦП.pdf
20 серпня 2020 17:06
Завірені документи.pdf
20 серпня 2020 17:06
Довідка щодо ст.17.pdf
20 серпня 2020 17:06
Довідка щодо поставки.pdf
20 серпня 2020 17:06
Довідка щодо підпису.pdf
20 серпня 2020 17:06
Декларація фільтри.pdf
20 серпня 2020 17:06
Декларація пов'язки 9*20.pdf
20 серпня 2020 17:06
Декларація подовжувач.pdf
20 серпня 2020 17:06
Декларація шприци.pdf
20 серпня 2020 17:06
Декларація капрон.pdf
20 серпня 2020 17:06
Декларація ємності.pdf
20 серпня 2020 17:06
Декларація пластир 5*7.5.pdf
20 серпня 2020 17:06
Довідка статистика.pdf
20 серпня 2020 17:06
Декларація лезо.pdf
20 серпня 2020 17:06
Декларація кетгут.pdf
20 серпня 2020 17:06
Відповідність МТВ.pdf
20 серпня 2020 17:06
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 302 409,85
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
302 409,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 15:05
Додаткова 3 ПП Валента 313 20% 18.02.21.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 14:58
Додаткова на зменш 313 Валента 11.12.20.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 10:23
Додаткова 3 ПП Валента 313 20% 18.02.21.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 15:10
Додаткова на зменш 313 Валента 11.12.20.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 12:24
Додаткова на продовж дії 313 Валента 11.12.20.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 12:17
Додаткова на зменш 313 Валента 11.12.20.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:06
Договір ПВКП Валента 11.09.20.pdf укладений
11 вересня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились зменшити суму Договору на 6 746,40грн., загальна сума Договору становить 295 663,45грн. (в т.ч. ПДВ 10 957,00грн.)
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): повторно завантажено додаток №1 до договору, по причині завантаженої не повної кількості сторінок першого варіанту додатка №1
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони домовились укласти Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі Загальна сума Додаткової угоди - 36 508,50 грн. (в т.ч. ПДВ -665,00грн.)
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку Cума додаткової угоди - 36508,50,00грн,з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 332 171,95
UAH (в тому числі ПДВ 11 622,00 UAH)