Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

медичні бланки
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2020-08-09-000027-c 80a646d15d4c4d2d91a5379c28986db0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломакіна Наталья Анатоліївна

+380542665807 sokl_econom@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02000381
Місцезнаходження: 43518, Україна , Сумська обл., село Кальченки Білопільський район, вул. Центральна 2
Контактна особа: Ломакіна Наталья Анатоліївна
+380542665807
sokl_econom@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 14:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 14:48
Початок аукціону: 18 серпня 2020 13:27
Очікувана вартість: 77 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5 шт
Журнал обліку отриманих і використаних лікарських засібів та медичних виробів постами (маніпуляцій ними кабінетами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 шт
Журнал обліку процедур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5 шт
Журнал реєстрації листків непрацездатності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 шт
Заключний акт за результатами періодичного медичного огляду працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10000 шт
Карта пацієнта, який вибув із стаціонару
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Карта працівника, який підлягає попередньому (періодичному медичному огляду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Листок лікарських призначень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника № ___
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10000 шт
Медична карта стаціонарного хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Температурний листок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару медичні бланки Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сума закупівлі в межах 20000 грн
Дата подання: 10 серпня 2020 11:39
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:37
сума закупівлі в межах 20000 грн, постачальникам необхідно заплатити для участі 340 грн, зменшіть суму закупівлі, для того, щоб участь коштувало 17 грн
Відповідь: Шановні учасники закупівлі ! Річна сума закупівлі бланків в обласні лікарні складає порядком до 200,0 тис. грн. Тому кожну окрему закупівлю треба проводити скороченою процедурою закупівлі. З повагою, тендерний комітет
причому тут загальна сума закупівлі на рік?
Дата подання: 10 серпня 2020 12:40
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:56
причому тут загальна сума закупівлі на рік? конкретна ця закупівля не більше 20000 грн, навіщо 77000 грн виставляти ???
Відповідь: Шановні учасники ! Якщо у вас такі низькі ціни, то приймайте участь у закупівлі. Забезпечення виконання договору ми не вимагаємо. Вібудиться економія - буде закупено більше товарів для хворих лікарні. Згідно попереднього моніторінгу цін планувалась сума закупівлі. З повагою, тендерний комітет
340 грн для участі або 17 грн???
Дата подання: 10 серпня 2020 13:02
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:17
як Ві вважаєте, є різниця?
Відповідь: Шановні учасники! Це питання не до лікарні. Ніяких коштів за проведення закупівлі лікарня не отримує. Попередній моніторінг цін тендерним комітетом проводився. З повагою, тендерний комітет
журнали
Дата подання: 10 серпня 2020 13:55
Дата відповіді: 10 серпня 2020 15:38
доброго дня, журнали тверда чи м'яка обкладинка?! мед карта стаціонарного хворого ф.003/0 повинна бути зібрана чи можно кожен аркуш окремо?! дякую
Відповідь: Шановні учасники ! Обладинка журнала тверда. Медична карта стац.хворого повинна бути зібрана. З повагою, тендерний комітет
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТИПОГРАФІЯ СТАР" 17 143,20
UAH з ПДВ
15 763,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІТО ДРУК" 21 800,00
UAH з ПДВ
15 942,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 19 038,00
UAH з ПДВ
16 518,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 10:35
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:34
цінова пропозиція.PDF
17 серпня 2020 10:34
свідоцтво ПДВ.PDF
17 серпня 2020 10:34
рішення засновника.PDF
17 серпня 2020 10:34
наказ.PDF
17 серпня 2020 10:34
згода персдані.PDF
17 серпня 2020 10:34
довідка_податки.PDF
17 серпня 2020 10:34
довідка статистика.PDF
17 серпня 2020 10:34
виписка ЄДР.PDF

Публічні документи

14 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:43
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 16:43
Технічні вимоги.pdf
14 серпня 2020 16:43
СЭС Бланки.zip
14 серпня 2020 16:43
платник ПДВ.pdf
14 серпня 2020 16:43
Паспорт+код керівника.zip
14 серпня 2020 16:43
Захист середовища.pdf
14 серпня 2020 16:43
Відповідність ДСТУ.pdf
14 серпня 2020 16:43
Витяг ПДВ 13.07.2020р..pdf
14 серпня 2020 16:43
Витяг ЄДР від 04.08.2020р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТИПОГРАФІЯ СТАР"

ТОВ "ЛІТО ДРУК"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТИПОГРАФІЯ СТАР"
#38936910
Переможець 15 763,20
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 17:15

Документи

18 серпня 2020 17:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТИПОГРАФІЯ СТАР"
#38936910
15 763,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2020 17:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:01
підписаний договір укладений
25 серпня 2020 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 763,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 627,20 UAH)