Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво малого групового будинку с. Бірки Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 957 808,48 UAH
UA-2020-08-07-007959-a 1fd97f045c46448f81508de59a8faff0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цидуляк Іванна Михайлівна

+380680542178 osvitayavoriv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Яворівської районої державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38502312
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 23
Контактна особа: Цидуляк Іванна Михайлівна
+380680542178
osvitayavoriv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:36
Очікувана вартість: 3 957 808,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 789,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - Державний бюджет та співфінансування з районного бюджету. Категорія замовника - п. 3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги). Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. оголошення відповідно до статті 21 Закону - додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво малого групового будинку с. Бірки Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81092, Україна, Львівська область, Яворівський район, с. Бірки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточний. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку наоплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Макаревич Марія Андріївна 3 637 585,52
UAH з ПДВ
3 637 585,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАРАФЕТ-БУД 3 957 000,00
UAH з ПДВ
3 957 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:30
Довідка
08 вересня 2020 11:30
Довідки Ст.17
28 серпня 2020 11:20
Електронний підпис
21 серпня 2020 20:25
Електронний підпис
21 серпня 2020 20:23
21. Довідка механізми.PDF
21 серпня 2020 20:23
30. Довідка про печатку.PDF
21 серпня 2020 20:23
24.3. Форма _1 ДФ.pdf
21 серпня 2020 20:23
22.2. Договори ЦПХ.pdf
21 серпня 2020 20:23
8. Довідка про ліцензію.pdf
21 серпня 2020 20:23
6. Кошторис.zip
21 серпня 2020 20:23
4.4 Довідки Ст.17 Закону.PDF
21 серпня 2020 20:23
3.1. Платіжне доручення.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
24 серпня 2020 17:00
Штатний розпис.pdf
24 серпня 2020 17:00
Цінова пропозиція.pdf
24 серпня 2020 17:00
Технічне завдання.pdf
24 серпня 2020 17:00
Статут.pdf
24 серпня 2020 17:00
Проект договору.pdf
24 серпня 2020 17:00
Опис до Статуту.pdf
24 серпня 2020 17:00
Наказ Стельмах.pdf
24 серпня 2020 17:00
Наказ Рудяк.pdf
24 серпня 2020 17:00
Наказ Притула.pdf
24 серпня 2020 17:00
Наказ Парій.pdf
24 серпня 2020 17:00
Наказ Лапиця.pdf
24 серпня 2020 17:00
Наказ Костюк.pdf
24 серпня 2020 17:00
Наказ Коваль.pdf
24 серпня 2020 17:00
Лист-відгук (ЦНАП).pdf
24 серпня 2020 17:00
Наказ Дяків.pdf
24 серпня 2020 17:00
Квитанція (звіт 1-ДФ).pdf
24 серпня 2020 17:00
Звіт 1-ДФ.pdf
24 серпня 2020 16:59
Договір (ЦНАП).pdf
24 серпня 2020 16:59
Довідка (ст. 17).pdf
24 серпня 2020 16:59
Довідка (ліцензія).pdf
24 серпня 2020 16:59
Витяг (платник ПДВ).pdf
24 серпня 2020 16:59
АКТ 5 (ЦНАП).pdf
24 серпня 2020 16:59
АКТ 4 (ЦНАП).pdf
24 серпня 2020 16:59
АКТ 3 ЦНАП.pdf
24 серпня 2020 16:59
АКТ 2 ЦНАП.pdf
24 серпня 2020 16:59
АКТ 1 ЦНАП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Макаревич Марія Андріївна

ТОВ МАРАФЕТ-БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Макаревич Марія Андріївна
#3021810587
Переможець 3 637 585,52
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 08:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 16:37

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Макаревич Марія Андріївна в процедурі відкритих торгів «Будівництво малого групового будинку с. Бірки Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У складі Вашої тендерної пропозиції наявні такі невідповідності: У Розділі 1 Додатку 2 до ТД міститься вимога про мінімальний (рекомендований) склад придатної до експлуатації (справної) спеціальної техніки (машини, механізми) для виконання предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3), а саме: Автомобiль бортовий (1 шт.) Екскаватор-навантажувач (1 шт.) Автонавантажувач(1 шт.) Автомобiль-самоскид(1 шт.) Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т ( 1 шт.) Електростанцiя пересувна потужнiсть 4 кВт.( 1 шт.) Установка для зварювання ручного дугового (1 шт.) Компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа (1 шт.) Апарати для стикового зварювання полiетиленових труб (1 шт.) У поданих Вами документах немає інформації про наявність крану на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiстю 10 т. Просимо надати документ, що підтверджує залучення Вами зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки тощо) та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. (Договір повинен бути чинним на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору). А також, просимо надати оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 08:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Макаревич Марія Андріївна
#3021810587
3 637 585,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 14:26
Додаткова угода 4 до генерального договору _353 від 18.09.2020.pdf укладений
25 листопада 2021 10:56
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:07
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:30
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 11:26
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 10:06
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 10:43
Протокол _44.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:18
Договір укладений
22 вересня 2020 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 353
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку фінансування та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 353
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 353
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження графіку фінансування та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 353
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 633 585,52
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку із ліквідацією відділу освіти Яворівської районної державної адміністрації відповідно до розпорядження Яворівської Яворівської районної державної адміністрації №81/03-06 від 30 грудня 2020року