Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона майна, приміщень та прилеглої території)
Очікувана вартість
949 000,00 UAH
UA-2020-08-07-007554-a d904c045ba7f467bb9b50482b854d2da
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Лембей

+380684079417 mmkpvodokanal.pos@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МУКАЧІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03344556
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачеве, пл. Кирила і Мефодія, буд. 7
Контактна особа: Сергій Лембей
+380684079417
mmkpvodokanal.pos@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 16:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 16:55
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:21
Очікувана вартість: 949 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Охоронні послуги (Охорона майна, приміщень та прилеглої території)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18600 година
ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона майна, приміщень та прилеглої території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Години охорони
Дата подання: 11 серпня 2020 10:37
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:41
Уточніть яка кількість годин охорони? Це цілодобові пости, денні, нічні або по графіку? На об`єктах, на які потрібно реагувати є встановлене обладнання? З якої дати починається термін надання послуг?
Відповідь: Доброго дня. Ваше слушне зауваження було розглянуто, та буде доповнено в найближчий час шляхом внесення змін до документації . Дякуємо за запитання.
Обладнання на об'єктах
Дата подання: 12 серпня 2020 17:05
Дата відповіді: 13 серпня 2020 09:40
Шановний Замонвик! На об'єктах які потрібно охороняти за допомогою пультової охорони встановлене облданання????
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання! Шляхом внесення змін до документації, було додатково внесено до проекту договору пункт 3.1.12., згідно якого: Підключатися до ПЦО Замовника, які вже встановлені, для здійснення цілодобової охорони та безкоштовно встановлювати обладнання ПЦО на об’єктах Замовника, які можуть утворюватися у процесі господарської діяльності Замовника.

Ці зміни слід розуміти, як те, що згідно оголошеної закупівлі, всі об'єкти Замовника, які потребують цілодобової охорони з допомогою ПЦО, маю встановлене обладнання!
Срок реагування
Дата подання: 12 серпня 2020 17:09
Дата відповіді: 13 серпня 2020 09:44
Який срок надання послуг з реагування?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання! Згідно п.3.1.8. проекту договору до документації: При виникненні позаштатних ситуацій, зокрема: виявлення ознак несанкціонованого проникнення на Об'єкт, що охороняється, розкрадання, аварії, стихійні лиха тощо, забезпечити прибуття на Об’єкт мобільної групи підсилення (час на прибуття мобільної групи становить не більше 5 хв. 00 сек.) та негайно повідомити про таку ситуацію Замовника та відповідні органи (правоохоронні, пожежні, рятувальні тощо).
Тобто реагування повинно здійснюватися не більше 5 хв. 00 сек.
Строк реагування
Дата подання: 13 серпня 2020 15:10
Дата відповіді: 13 серпня 2020 15:28
Замовник, наше питання не полягає в тому, за який час група повинна відреагувати на нештатну ситуацію.Питання полягає який строк надання цих послуг .З якої дати і до якої ..На 4 місяці, на 2??? Розумієте?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання! При перегляді та дослідженні документації до цієї закупівлі Ви могли ЗАУВАЖИТИ що в п.3.1.8. проекту договору зазначено: "6.1.1. Термін надання послуг за цим Договором здійснюється з моменту підписання цього Договору по 31.12.2020 року".
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВАРТА ІП" 130 020,00
UAH з ПДВ
130 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЗОДІАК І К" 484 740,00
UAH з ПДВ
484 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СКОРПІОН" 648 894,00
UAH з ПДВ
648 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Явір-2000" 893 724,00
UAH з ПДВ
893 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 13:00
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:57
Проект договору.PDF
20 серпня 2020 12:57
Ліцензія.PDF
20 серпня 2020 12:57
Док. керівника.PDF
20 серпня 2020 12:57
Статут.PDF
20 серпня 2020 12:57
Витяг податку.PDF
20 серпня 2020 12:57
Виписка.PDF
20 серпня 2020 12:57
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

20 серпня 2020 14:25
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:22
40. Фото Зодіак і К (4).jpg
20 серпня 2020 14:22
40. Фото Зодіак і К (3).jpg
20 серпня 2020 14:22
40. Фото Зодіак і К (2).jpg
20 серпня 2020 14:22
40. Фото Зодіак і К (1).jpg
20 серпня 2020 14:22
20.1. 4.5. Статут Оригінал.pdf
20 серпня 2020 14:22
20. 4.5. Статут Зодіак і К.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:15
26. Ліцензія Скорпіон.pdf
20 серпня 2020 16:15
17. Статут Скорпіон.pdf
20 серпня 2020 16:15
13. Свідоцтво Скоріпон.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 10:14
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:11
Файл 6 Довідка.pdf
20 серпня 2020 10:11
Файл 5 Проєкт договору.pdf
20 серпня 2020 10:11
Файл 4 Інші документи.pdf
20 серпня 2020 10:11
Файл 3 Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВАРТА ІП"

ПП "ЗОДІАК І К"

ПП "СКОРПІОН"

ПП "Явір-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ВАРТА ІП"
#40679124
Переможець 130 020,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ВАРТА ІП" #40679124

№ рішення у справі

63/72-р/к

Дата рішення у справі

21.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

26 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:05
IMG_6401.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВАРТА ІП"
#40679124
130 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:05
IMG_6401.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 15:41
Додаткова угода.pdf укладений
19 листопада 2020 15:36
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 14:19
Договір (2).pdf укладений
11 вересня 2020 14:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 19 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 047,17
UAH
Причини розірвання договору: Економічна неспроможність Виконавця.