Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000000, 0000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 16:35 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
07 серпня 2020 16:33 |
00000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-29-000003 ● 566a8b44e1c146a0b183ea2ac80a3bb3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2020 12:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.09.2020 №61
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 29.09.2020 №61
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2020-08-07-007297-a від 07.08.2020 –виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-05 15:35:49
Запит про надання пояснення
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «код ДК 021:2015 - 33600000-6 - фармацевтична продукція (Levofloxacin, Moxifloxacin, Cycloserine, Protionamide, Gatifloxacin, Piperacillin and enzyme inhibitor)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-07-007297-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-IIIV(зі змінами) (далі-Закон), постала потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Так, відповідно до частини третьої статті 40 Закону Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
На підтвердження цієї вимоги надайте інформацію з документальним підтвердженням (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), про встановлені вимоги до учасника Товариста з обмеженою відповідальністю "ДІАТОМ" (далі-ТОВ «ДІАТОМ»), зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Окрім цього, прошу надати :
- копію поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «ДІАТОМ», в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання, в якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель;
- копію протоколу засідання тендерного комітету (Уповноваженої особи) щодо прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-08 18:29:49
Відповідь
На Ваш запит надаємо відповідні документи (лист, протоколи засідання тендерного комітету, пакет документів учасника), які підтверджують установлення вимог до учасника та надання ним пакету документів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником у переговорній процедурі були встановлені вимоги до учасника ТОВ «ДІАТОМ», які відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією при проведенні процедур закупівель відкритих торгів, інформація про які опублікована в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2020-05-22-002819-c та UA-2020-06-23-009400-a. До учасника ТОВ «ДІАТОМ» було додаткове звернення – лист від 31.07.2020 року №1808, згідно якого коригувався перелік вимог (під час формування відповіді на запит по моніторингу у зв’язку з перехвилюванням забули прикріпити його до відповіді-пояснення від 08.10.2020 року ). Звертаємо увагу на те, що учасник надав повний пакет документів згідно цих двох листів, що є доказам того, що вимоги до учасника на проведення переговорної процедури були встановлені згідно вимог тендерної документації та не відрізняються. Таким чином, вважаємо, що порушення відсутні і відсутнє обгрунтування щодо припинення зобов’язань за договором від 26.08.2020 року №241 згідно якого, у період високого рівня захворюваності серед населення, в т.ч. військовослужбовців, здійснюється постачання лікарських засобів та пацієнти отримують належне лікування.
2020-10-26 16:53:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву до суду. |
Дата публікації: | 03 листопада 2020 |
Документи:
27 листопада 2020 14:31
|
Електронний підпис |
27 листопада 2020 12:56
|
Ухвала 2.pdf |
27 листопада 2020 12:56
|
Ухвала.pdf |
27 листопада 2020 14:31
|
Електронний підпис |
03 листопада 2020 10:17
|
Електронний підпис |
27 листопада 2020 12:56
|
Ухвала 2.pdf |
27 листопада 2020 12:56
|
Ухвала.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
05 січня 2021 16:40
|
00000000 | зміни до договору |
04 вересня 2020 15:18
|
0000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
04 вересня 2020 15:12
|
00000000 | укладений |
26 серпня 2020 16:49
|
000000000000000 | укладений |
26 серпня 2020 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |