Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цемент 25кг. (44110000-4 – Конструкційні матеріали (44111200-3 Цемент)
Очікувана вартість
940,00 UAH
UA-2020-08-07-007201-a ee04874273194c63b762014e830719dd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Різун

+380532689069
+380509873050
dmkl.poltava@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999684
Місцезнаходження: 36004, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2
Контактна особа: Татьяна Різун
+380532689069,+380509873050
dmkl.poltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; Документи повинні готуватися української мовою. . Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 44110000-4 – Конструкційні матеріали (44111200-3 Цемент)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Цемент мішок 25кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Олександра Бідного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44111200-3 — Цемент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються Покупцем по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Продавця протягом 30 (тридцять) днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. Можлива відстрочка платежу до 60 днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

07 серпня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОХАНОВА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА
#2291520949
Переможець 940,00
UAH
07 серпня 2020 16:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 16:47
№148_06.08.2020_господ.товари.pdf укладений
07 серпня 2020 16:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Цемент мішок 25кг. 10 штуки 94,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 940,00
UAH