Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Портативні комп’ютери з додатковим обладнанням
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2020-08-07-007145-a ● 67840528e4d04e5d844cd5d82b98c8a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів "Колегіум мистецтв у Опішні" імені Василя Кричевського |
Код ЄДРПОУ: | 26399293 |
Вебсайт: | http://www.opishnya-collegium.edu.poltava.ua/ |
Місцезнаходження: | 38164, Україна , Полтавська обл., смт Опішня, вул. Партизанська, 21 |
Контактна особа: |
Наталія Штанько +380666058814 kmopishne@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 16:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2020 16:07 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 15:26 |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Персональний комп’ютер формфактора ноутбук Тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38164, Україна, Полтавська область, смт.Опішня, вул.Партизанська, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 штуки
Персональний комп’ютер формфактора ноутбук Тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38164, Україна, Полтавська область, смт.Опішня, вул.Партизанська, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
18 штуки
Маніпулятор типу "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38164, Україна, Полтавська область, смт.Опішня, вул.Партизанська, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі видаткової накладної і рахунку на оплату Товару після поставки Товару протягом 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 14:26 |
Протокол на зміни.pdf | |
13 серпня 2020 14:26 |
ДОДАТОК_5 зміни.docx | |
13 серпня 2020 14:26 |
Перелік змін.docx | |
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК_6.docx | |
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК_5.docx | |
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК_4.docx | |
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК_3.docx | |
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК_2.docx | |
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК 1.docx | |
07 серпня 2020 16:14 |
ТД_.docx | |
07 серпня 2020 16:14 |
оголошення.doc |
13 серпня 2020 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2020 14:26 |
Протокол на зміни.pdf
|
|||
13 серпня 2020 14:26 |
ДОДАТОК_5 зміни.docx
|
|||
13 серпня 2020 14:26 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК_6.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК_5.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК_4.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК_3.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК_2.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:14 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:14 |
ТД_.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:14 |
оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 11 серпня 2020 15:23
Дата відповіді: 13 серпня 2020 13:40
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Відповідно до умов технічного завдання, а саме Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що у разі виявлення Замовником невідповідності запропонованого товару визначеним вимогам в технічному завданні, або запропонований товар буде гірший за показниками та не зможе використовуватись за призначенням, така пропозиція учасника за рішенням Замовника може відхилитись, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним в даній документації, зокрема в технічній частині предмета закупівлі. Тобто Учасник який пропонує еквівалент програмного забезпечення, у своїй пропозиції повинен довести, що запропонований еквівалент пакет програмного забезпечення відповідає вимогам встановленим Замовником та не є гіршим за вимоги Замовника
Відповідно до умов технічного завдання, а саме Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що у разі виявлення Замовником невідповідності запропонованого товару визначеним вимогам в технічному завданні, або запропонований товар буде гірший за показниками та не зможе використовуватись за призначенням, така пропозиція учасника за рішенням Замовника може відхилитись, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним в даній документації, зокрема в технічній частині предмета закупівлі. Тобто Учасник який пропонує еквівалент програмного забезпечення, у своїй пропозиції повинен довести, що запропонований еквівалент пакет програмного забезпечення відповідає вимогам встановленим Замовником та не є гіршим за вимоги Замовника
Тендер
Дата подання: 11 серпня 2020 15:23
Дата відповіді: 13 серпня 2020 13:42
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Інформація про поставку зазначена у Додатку 5 до тендерної документації.
Інформація про поставку зазначена у Додатку 5 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" |
339 048,00
UAH з ПДВ
|
339 048,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС” |
339 840,00
UAH з ПДВ
|
339 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" #43176766 |
Переможець |
339 048,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 11:22
|
buh20200917_0429.pdf | укладений |
17 вересня 2020 11:20
|