Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп’ютери з додатковим обладнанням
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2020-08-07-007145-a 67840528e4d04e5d844cd5d82b98c8a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Штанько

+380666058814 kmopishne@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів "Колегіум мистецтв у Опішні" імені Василя Кричевського
Код ЄДРПОУ: 26399293
Вебсайт: http://www.opishnya-collegium.edu.poltava.ua/
Місцезнаходження: 38164, Україна , Полтавська обл., смт Опішня, вул. Партизанська, 21
Контактна особа: Наталія Штанько
+380666058814
kmopishne@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 16:07
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 16:07
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:26
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Персональний комп’ютер формфактора ноутбук Тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38164, Україна, Полтавська область, смт.Опішня, вул.Партизанська, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 штуки
Персональний комп’ютер формфактора ноутбук Тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38164, Україна, Полтавська область, смт.Опішня, вул.Партизанська, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
18 штуки
Маніпулятор типу "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38164, Україна, Полтавська область, смт.Опішня, вул.Партизанська, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі видаткової накладної і рахунку на оплату Товару після поставки Товару протягом 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:26
Протокол на зміни.pdf
13 серпня 2020 14:26
ДОДАТОК_5 зміни.docx
13 серпня 2020 14:26
Перелік змін.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК_6.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК_5.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК_4.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК_3.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК_2.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК 1.docx
07 серпня 2020 16:14
ТД_.docx
07 серпня 2020 16:14
оголошення.doc
13 серпня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:26
Протокол на зміни.pdf
13 серпня 2020 14:26
ДОДАТОК_5 зміни.docx
13 серпня 2020 14:26
Перелік змін.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК_6.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК_5.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК_4.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК_3.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК_2.docx
07 серпня 2020 16:14
ДОДАТОК 1.docx
07 серпня 2020 16:14
ТД_.docx
07 серпня 2020 16:14
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 11 серпня 2020 15:23
Дата відповіді: 13 серпня 2020 13:40
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Відповідно до умов технічного завдання, а саме Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що у разі виявлення Замовником невідповідності запропонованого товару визначеним вимогам в технічному завданні, або запропонований товар буде гірший за показниками та не зможе використовуватись за призначенням, така пропозиція учасника за рішенням Замовника може відхилитись, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним в даній документації, зокрема в технічній частині предмета закупівлі. Тобто Учасник який пропонує еквівалент програмного забезпечення, у своїй пропозиції повинен довести, що запропонований еквівалент пакет програмного забезпечення відповідає вимогам встановленим Замовником та не є гіршим за вимоги Замовника
Тендер
Дата подання: 11 серпня 2020 15:23
Дата відповіді: 13 серпня 2020 13:42
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Інформація про поставку зазначена у Додатку 5 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" 339 048,00
UAH з ПДВ
339 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС” 339 840,00
UAH з ПДВ
339 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:02
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
31 серпня 2020 16:02
public_doc.pdf
31 серпня 2020 16:02
Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
31 серпня 2020 16:02
Dovidka_20224441150820014794.pdf
31 серпня 2020 16:02
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf.p7s
31 серпня 2020 16:02
Довідка корупція ФО.zip
31 серпня 2020 16:02
Довідка корупція ЮО.zip
31 серпня 2020 16:02
public_doc.p7s
31 серпня 2020 16:02
Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf.p7s
31 серпня 2020 16:02
Dovidka_20224441150820014794.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:52
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:51
6. Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 17:51
5.3 Лист Windows10_Soft.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:51
5.2 Авторизаційний лист.pdf
20 серпня 2020 17:51
5.3 Лист Windows10_Soft.pdf
20 серпня 2020 17:51
4. Проект договору.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:51
4. Проект договору.pdf
20 серпня 2020 17:51
3.2 Статутні документи.pdf
20 серпня 2020 17:51
2. Довідка ст 17.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:51
2. Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 15:41
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"

ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
Переможець 339 048,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
339 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 14:06
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 11:22
buh20200917_0429.pdf укладений
17 вересня 2020 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 339 048,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 508,00 UAH)