Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Навісний замок)
Очікувана вартість
667,00 UAH
UA-2020-08-07-006956-a 099178cd0a8441df850b93a4bfd89236
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ксандопуло Олена Вікторівна

+380667784579 lenaksan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147823
Місцезнаходження: 41000, Україна , Сумська обл., Середина-Буда, вул.Сівер'янівська,5
Контактна особа: Ксандопуло Олена Вікторівна
+380667784579
lenaksan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 360UAH без ПДВ
(Навісний замок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41000, Україна, Сумська область, м.Середина-Буда, вул.Сівер'янівська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
1 шт
Ціна за одиницю: 307UAH без ПДВ
(Навісний замок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41000, Україна, Сумська область, м.Середина-Буда, вул.Сівер'янівська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата за Товар здійснюється за фактом постачання товару на підставі документів,що підтверджують факт поставки (видаткових накладних) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

07 серпня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гончаров М.І.
#229440840
Переможець 667,00
UAH
10 серпня 2020 08:36

Документи

10 серпня 2020 08:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 08:40
рішення.pdf укладений
10 серпня 2020 08:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
(Навісний замок) 1 шт 360,00
UAH
(Навісний замок) 1 шт 307,00
UAH