Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали та вироби медичного призначення різні (медичні меблі)
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2020-08-07-006528-a 8bb16090b1ce473aa327545887b100e9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сандул

+380473130051 tsandul2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тальнівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Тальнівської районної ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 41773113
Місцезнаходження: 20401, Україна , Черкаська обл., Тальнівський р-н, м. Тальне, вул. Небесної Сотні, 65а
Контактна особа: Тетяна Сандул
+380473130051
tsandul2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 13:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 15:21
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Столик маніпуляційний СМ-3-2Н
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20401, Україна, Черкаська область, Тальне, Небесної Сотні, 65а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
4 штуки
Столик інструментальний СТ-И-2М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20401, Україна, Черкаська область, Тальне, Небесної Сотні, 65а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
12 штуки
Банкетка тримісна коридорна зі спинкою МБС-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20401, Україна, Черкаська область, Тальне, Небесної Сотні, 65а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34833 — Стілець загального призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару столики маніпуляційні (33192200-4), банкетка (33192300-5) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:34
Технічне завдання.docx
07 серпня 2020 15:32
форма цінової пропозиції.docx
07 серпня 2020 15:32
оголошення (медичні меблі).docx
07 серпня 2020 15:31
Проект договору.docx
07 серпня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:34
Технічне завдання.docx
07 серпня 2020 15:32
Технічне завдання см-3-2м, ст-и-2м, мбс-3 для Тальнівський ЦПМСД.docx
07 серпня 2020 15:32
форма цінової пропозиції.docx
07 серпня 2020 15:32
оголошення (медичні меблі).docx
07 серпня 2020 15:31
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виробник – ДП «Компанія ЗАПОВІТ»
Дата подання: 07 серпня 2020 20:15
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:51
Ув. Заказчик, будут ли рассмотрены Вами предложения столиков другого производителя, полностью соответствующие Вашему техническому заданию?
Відповідь: Доброго дня! Пропозиції будуть розглядатися тільки по виробнику, який вказаний в технічному завданні.
по виробнику
Дата подання: 10 серпня 2020 13:44
Дата відповіді: 11 серпня 2020 14:20
Чи не є це пряме дискримінаційне порушення Закону про Торгах?!
Відповідь: Відповідно частини 4 статті 14 Закону "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник має право визначати конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що не є дискримінаційною умовою та передбачено Законом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 55 092,00
UAH з ПДВ
55 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 15:08
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:07
Паспорт банкетка МБС-3.pdf
20 серпня 2020 12:54
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:54
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 12:54
Технічний опис.pdf
20 серпня 2020 12:54
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 12:54
Витяг ЄДРПОУ липень 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#1955300085
Переможець 55 092,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 09:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#1955300085
55 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:04
Договір про закупівлю.docx укладений
07 вересня 2020 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 55 092,00
UAH