Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-08-07-005558-a 383d2b953a2348458b46a455e23de5a5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся П'ятничанська

+380506669599 tenderverbizh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НИЖНЬОВЕРБІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ НИЖНЬОВЕРБІЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 20566583
Місцезнаходження: 78218, Україна , Івано-Франківська обл., Коломийський район, село Нижній Вербіж, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 113А
Контактна особа: Леся П'ятничанська
+380506669599
tenderverbizh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:24
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Деревина (дрова паливні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 метр кубічний
Деревина (дрова паливні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78218, Україна, Івано-Франківська область, с. Нижній Вербіж, вул. Українська, буд. 113А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 14:37
Тендерна Документація а 2020р дрова. Вербіж.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000010 ● 46a5617cddea4153ae8fb8aa43c816e9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 10:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.09.2020 № 55

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.09.2020 №55


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-08-07-005558-a 07.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-11 11:47:20

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-07-005558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. У чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Кудин Юлія Анатоліївна, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною (зазначити посилання на відповідні умови тендерної документації)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-14 22:12:25

Відповідь на моніторинговий запит

У відповідь на Ваш запит про надання пояснення Замовником щодо закупівлі предмету «Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-07-005558-a), тендерний комітет Нижньовербізького ліцею Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області повідомляє наступе.
Замовником під час оголошення закупівлі у додатку 3.1 (№ з/п 9) тендерної документації, на виконання вимоги статті 17 Учасник повинен в складі
пропозиції надати таку інформацію.
- підтвердження: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону).
- Замовником вимагалася інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), що надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, що уповноважену особу Учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми та завірену печаткою (у разі наявності).
При розгляді тендерної пропозиції Учасника дана довідка у довільній формі відсутня.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-14 22:16:21

Відповідь на моніторинговий запит

Відповідь на моніторинговий запит.
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення Замовником щодо закупівлі предмету «Деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-07-005558-a), тендерний комітет Нижньовербізького ліцею Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області повідомляє наступе.
Замовником під час оголошення закупівлі у додатку 3.1 (№ з/п 9) тендерної документації, на виконання вимоги статті 17 Учасник повинен в складі
пропозиції надати таку інформацію.
- підтвердження: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону).
- Замовником вимагалася інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), що надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, що уповноважену особу Учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми та завірену печаткою (у разі наявності).
При розгляді тендерної пропозиції Учасника дана довідка у довільній формі відсутня.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до моніторингового висновку , дана закупувля буде скасована.

2020-09-18 14:41:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення підстав відхилення в інформації про відхилення тендерної пропозиції установлено порушення вимог частини 2 статті 31 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кудин Юлія Анатоліївна 450 000,00
UAH з ПДВ
447 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 469 000,00
UAH з ПДВ
449 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЯ" 480 000,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 23:49
Електронний підпис
22 серпня 2020 23:37
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2020 23:37
Декларація ЕП 2019 Кудин.pdf
22 серпня 2020 23:37
Договір КЗ ЧОР 18.02.2020.pdf
22 серпня 2020 23:37
Ніжинська РДА 16.12.2019.pdf
22 серпня 2020 23:37
Договір КЗ ЧОР 13.12.2019.pdf
22 серпня 2020 23:37
Криничанська РДА.PDF
22 серпня 2020 23:37
Договір Долинська РДА.pdf
22 серпня 2020 23:36
Акт дрова Долина.pdf
22 серпня 2020 23:36
Довідка_щодо_довкілля.PDF

Публічні документи

09 вересня 2020 17:27
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:26
public_doc лаушкин 09.09.p7s
09 вересня 2020 17:26
public_doc лаушкин 09.09.pdf
09 вересня 2020 17:22
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:14
Довідка МВС.pdf
22 серпня 2020 13:12
Електронний підпис
22 серпня 2020 12:58
Копія Договір №1503-4-19.pdf
22 серпня 2020 12:58
Копія Договір № 01-19.pdf
22 серпня 2020 12:58
п 5,6,12,13 ч 1,2 ст 17 ЗУ.pdf
22 серпня 2020 12:58
Санкції.pdf
22 серпня 2020 12:58
Облік деревени.pdf
22 серпня 2020 12:58
МТБ.pdf
22 серпня 2020 12:58
Довідка про об'єднання.pdf
22 серпня 2020 12:58
Довкілля та екологія.pdf
22 серпня 2020 12:58
2 Додаток 6 Цінова.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 14:07
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:01
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 серпня 2020 14:01
ДОДАТОК 6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кудин Юлія Анатоліївна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кудин Юлія Анатоліївна
#3201708763
Відхилено 447 500,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 21:36
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2825917918
Переможець 449 750,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 21:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 21:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2825917918
449 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:47
Кінець періоду оскарження: 29 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 29 вересня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
18 вересня 2020 14:47
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:46
Протокол 10 від 18.09.20р..zip