Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх санвузлів Синельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Синельниківської міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Перемоги,1, м. Синельникове Дніпропетровської області
Очікувана вартість
1 059 645,60 UAH
UA-2020-08-07-005492-a 09748609fe154b34809d3f7ee026a3b0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Віталіївна Булах

+380635700642 bulahnatalya88@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02124775
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул. Виконкомівська, 30
Контактна особа: Наталя Віталіївна Булах
+380635700642
bulahnatalya88@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 14:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 16:29
Початок аукціону: 21 серпня 2020 15:17
Очікувана вартість: 1 059 645,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 298,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


за кодом ДК 021:2015 -45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт і реставрація)
зміни до річного плану
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішніх санвузлів Синельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Синельниківської міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Перемоги,1, м. Синельникове Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул. Перемоги, 1 ЗНЗ № 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:18
Оголошення 13.08.docx
13 серпня 2020 14:18
пропозиція Додаток № 2 13.08.docx
13 серпня 2020 14:18
Перелік змін 13.08.docx
07 серпня 2020 14:40
Лист-згода Додаток 4.docx
07 серпня 2020 14:33
технічне завдання Додаток 1.docx
07 серпня 2020 14:33
пропозиція Додаток № 2.docx
07 серпня 2020 14:33
Оголошення.docx
07 серпня 2020 14:33
Лист-згода Додаток 4.docx
07 серпня 2020 14:33
проект_договору_Додаток_3.docx
13 серпня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:18
Оголошення 13.08.docx
13 серпня 2020 14:18
пропозиція Додаток № 2 13.08.docx
13 серпня 2020 14:18
Перелік змін 13.08.docx
07 серпня 2020 14:40
Лист-згода Додаток 4.docx
07 серпня 2020 14:33
Протокол зміни.docx
07 серпня 2020 14:33
технічне завдання Додаток 1.docx
07 серпня 2020 14:33
пропозиція Додаток № 2.docx
07 серпня 2020 14:33
Оголошення.docx
07 серпня 2020 14:33
Лист-згода Додаток 4.docx
07 серпня 2020 14:33
проект_договору_Додаток_3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-005492-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ВЕСТ", Код ЄДРПОУ:31537836
Дата подання: 11 серпня 2020 17:18
Вимога
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
Детальний опис у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2020 17:36
Ознайомившись з вимогою вказаною вище надаю роз’яснення, щодо п.1,2,3 вимоги то в замовника в кінці Оголошення вказано, що якщо учасник не зобов’язаний складати будь-який із документів то він надає інформацію про відсутність підстави у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (у разі її використання).
Щодо пункту 4 вимоги Учасник подає копію всіх сторінок паспорту або копію ID- картки з витягом із державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання та копію ідентифікаційного коду, ця вимога не є дискримінаційною так як учасник в своїй пропозиції надає лист-згоду на обробку персональних даних. Замовник не збирає, не зберігає, не використовує та не займається поширенням конфіденційної інформації про учасників.
В п.5 Замовник указав в Оголошенні кваліфікаційний критерій відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» довідка, у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на аналогічні роботи законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір», тож звертаємося до інших джерел. Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970-1980, стор..42) аналогічний – це той, який становить аналогію до чого – небудь; подібний, схожий.
Стосовно п.6 та п.7 вимог будуть внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-07-005492-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЗАБОЛОТНІЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2554813716
Дата подання: 11 серпня 2020 19:38
Вимога щодо надання роз’яснень та внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі
ВИМОГА
щодо надання роз’яснень та внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі
Шановний замовнику!
Згідно з Оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасники повинні надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції завірені належним чином документи. Тобто, згідно з даного формулювання учасники у складі пропозиції повинні надати виключно завірені належним чином копії перелічених документів, але у переліку документів містяться слова «Оригінал», що не відповідає загальної вимозі щодо надання завірені належним чином документи. Також слідує, що усі перелічені довідки (Довідку про те що Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»; Довідка, надана в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт по договору про закупівлю (зазначається найменування обладнання, його кількість, власне чи орендоване); Довідка (лист) довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід роботи (із зазначенням посади), та будуть залучені до виконання робіт за договором тощо) також потрібно надати в завірених належним чином копіях.
Таке формулювання вимог Оголошення створює підстави для не вірного розуміння Учасниками його вимог, та як слід до не вірної подачі документації у складі пропозиції (надання оригіналів документів замість копії, чи навпаки) що призведе у подальшому до відхилення таких пропозицій по формальним підставам.
Прошу Вас надати детальне та обґрунтоване роз’яснення щодо того, які саме документи перелічені в Оголошенні повинні бути надані в «Оригіналах» (скановані оригінали документів), а які саме документи повинні бути надані в копіях документів (завірені належним чином документи), та внести відповідні зміни до Оголошення.
Також, Оголошенням передбачено, надання Учасниками:
Довідки, у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на аналогічні роботи із зазначенням: номеру та дати договору, суму договору, назву Замовника та його контактних осіб (прізвище та номер телефону). Документальне підтвердження.
- Скан з оригіналу (ів) аналогічного (их) договору (ів) стосовно предмету закупівлі
Аналогічний договір (не менше 1-го договору) з додатками та документи, що підтверджують виконання цього договору, а саме: первинні документи, що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо)
Тобто, згідно зі змістом Оголошення, передбачається, що в якості аналогічного договору Учасники можуть надати договір на виконання робіт або послуг, виконані роботи або надалі послуги будуть аналогічними щодо робіт по предмету закупівлі.
Але формулювання аналогічності договору в Оголошенні є не чітким та не однозначно визначеним, що створює передумови для неоднозначного розуміння Учасниками положень оголошення та як слід до не законного відхилення їх пропозицій, хоча пропозиції будуть подані у повній відповідності до вимог Оголошення.
Також, згідно зі змісту Оголошення Учасники повинні надати ДОВІДКИ, а не довідку про раніше виконані договори. Тобто зі слідує, що учасники повинні надати декілька довідок, а відповідно надання однієї довідки не буду розцінюватися Замовником як виконання умов оголошення.
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» прошу Вас, визначити вичерпно вимогу щодо надання аналогічного договору, а саме викласти вказані вище пункти у наступній редакції:
- Довідку, у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договор (-ри) на аналогічні роботи чи надані послуги із зазначенням: номеру та дати договору, суму договору, назву Замовника та його контактних осіб (прізвище та номер телефону). Документальне підтвердження.
- Сканований з оригінал (и) аналогічного (их) договору (ів) стосовно предмету закупівлі
Аналогічний договір (не менше 1-го договору) з додатками та документи, що підтверджують виконання цього договору, а саме: первинні документи, що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Аналогічним договором в розумінні до Оголошення вважається договір на виконання робіт та/або надання послуг за роботами аналогічними до предмету закупівлі.
З метою, приведення Оголошення до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прошу Вас надати детальне та обґрунтоване роз’яснення відносно вимог щодо аналогічності договору та внести відповідні зміни до Оголошення.
Також, з метою правильного розуміння Учасниками вимог Оголошення доцільно в буде визначити, які саме документи повинні надати суб’єкти господарювання різних організаційно - правових форм, а саме визначити які документи надаються Учасниками - юридичними особами, Учасниками - фізичними особами-підприємцями та Учасниками – фізичними особами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 17:23
Згідно п14.1 оголошення на проведення спрощеної закупівлі вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції завірені належним чином документи. Довідки складені в довільній формі мають бути складені на офіційному бланку Учасника ( за наявності) завірені підписом керівника, датовані і містити інформацію щодо якого пункту оголошення вони відносяться. В кінці Оголошення вказано, що всі документи (за винятком оригіналів) видані іншими установами, повинні бути завірені печаткою і особистим підписом Учасника.
Також в Оголошенні вказана довідка в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на аналогічні роботи, згідно вимог Замовника аналогічні РОБОТИ повинні бути саме на проведення капітального ремонту внутрішніх санвузлів, а не ПОСЛУГИ. Відповідно до оголошення Учасник подає саме одну довідку складену у довільній формі з інформацією про раніше виконані договори на аналогічні роботи з зазначенням: номеру та дати договору, назви Замовника та контактної особи (ПІБ та номеру телефону). Для документального підтвердження Учасника, замовник не обмежує кількість поданих сканованих оригіналів аналогічних договорів та листів – відгуків.
Розглянувши вимогу Учасника та надавши роз’яснення, зміни до Оголошення спрощеної процедури закупівлі вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-005492-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ВЕСТ", Код ЄДРПОУ:31537836
Дата подання: 13 серпня 2020 09:46
Відповідь на Протокол №6
Уповноважена особа завідомо вносить в Оголошення вимоги , які на нашу думку є дискримінаційними та усвідомлено відповідає на питання не вірно.
Обгрунтування у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 18:26
Учаснику для виготовлення кошторисної документації достатньо обсягів робіт та загальної цінової пропозиції
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

11 серпня 2020 17:18
Вимога.doc

Документи

12 серпня 2020 17:36
Протокол на вимогу 2.pdf

Документи подані скаржником

11 серпня 2020 19:38
Вимога.docx

Документи

12 серпня 2020 17:23
Протокол на вимогу 1.pdf

Документи подані скаржником

Документи

13 серпня 2020 18:26
Протокол 11.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД"" 935 700,00
UAH з ПДВ
905 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД" 1 059 293,62
UAH з ПДВ
905 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 16:54
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:54
31 Копія паспорту, коду.pdf
19 серпня 2020 16:54
30 Додаток №4.pdf
19 серпня 2020 16:54
29 Додаток №3.pdf
19 серпня 2020 16:54
28 Додаток №1.pdf
19 серпня 2020 16:54
21 Лист-відгук.pdf
19 серпня 2020 16:54
15 Штатний розклад.pdf
19 серпня 2020 16:54
11 Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 16:54
8 Статут.pdf
19 серпня 2020 16:54
5 Довідка на директора.pdf
19 серпня 2020 16:54
4 Протокол.pdf
19 серпня 2020 16:54
3 Наказ.pdf
19 серпня 2020 16:54
1 Форма пропозиції.pdf
19 серпня 2020 16:54
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:25
Договір на відходи.pdf
20 серпня 2020 14:25
Штатне 01січня2020.pdf
20 серпня 2020 14:25
Технічне завдання.pdf
20 серпня 2020 14:25
Статут підприємства.pdf
20 серпня 2020 14:25
пропозицiя_.pdf
20 серпня 2020 14:25
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 14:25
Паспорт на обладнання.pdf
20 серпня 2020 14:25
Лист-згода.pdf
20 серпня 2020 14:25
кошторис.pdf
20 серпня 2020 14:25
Досвід.rar
20 серпня 2020 14:25
довідка про мтб (1).pdf
20 серпня 2020 14:25
Витяг з ЄДР.pdf
20 серпня 2020 14:25
Будівельна ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД""

ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД""
#20223239
Переможець 905 496,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:28

Документи

28 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:28
scaned_document-14-26-02.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТПФ "Беркут ЛТД""
#20223239
905 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:28
scaned_document-14-26-02.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 14:07
Звіт про виконан.договору кап.рем.санвузлів.pdf укладений
10 грудня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 15:13
Договірна ціна.PDF укладений
14 вересня 2020 14:41
Дефектний акт.PDF укладений
14 вересня 2020 14:41
Договір.PDF укладений
14 вересня 2020 14:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 жовтня 2020 10:54
125 980,34 UAH UA068201720344231013172041499
Міськво
UA983510050000026001878936229
ТОВ торг.пром. фiрма "БЕРКУТ ЛТД"
Оплачений
21 жовтня 2020 11:29
134 505,05 UAH UA068201720344231013172041499
Міськво
UA983510050000026001878936229
ТОВ торг.пром. фiрма "БЕРКУТ ЛТД"
Оплачений
27 жовтня 2020 12:03
343 566,34 UAH UA068201720344231013172041499
Міськво
UA983510050000026001878936229
ТОВ торг.пром. фiрма "БЕРКУТ ЛТД"
Оплачений
13 листопада 2020 12:59
301 444,27 UAH UA068201720344231013172041499
Відділ освіти Син-ської міської ради
UA983510050000026001878936229
ТОВ торг.пром. фiрма "БЕРКУТ ЛТД"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 905 496,00
UAH (в тому числі ПДВ 150 916,00 UAH)