Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Брошнів-Осадська селищна рада об'єднаної територіальної громади Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 04355102 |
Місцезнаходження: | 77611, Україна , Івано-Франківська обл., селище Брошнів-Осада, вул. 22 Січня, 85 |
Контактна особа: |
Хомишин Роксолана Богданівна +380347446493 broshniv-osada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 14:19 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 14:19 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 12:18 |
Очікувана вартість: | 590 665,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 906,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 14:15 |
Проект договору.docx | |
07 серпня 2020 14:15 |
ТД обладнання для їдалень.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-11-000001 ● 2c2ad5138d4444c39bf5e467d6930d54
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2020 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2020 №57
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.09.2020 №57
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2020-08-07-005166-a 07.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
«Замовник заперечує висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 16.09.2020 року оприлюднений в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua у процедурі закупівлі UA-2020-08-07-005166-a з огляду на таке: у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме п. 5.4. передбачено що, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, що підтверджує дотримання замовником вимог частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також в п. 11.3., 11.4., 11.6., Додатку 3 до тендерної документації «проект договору» передбачено порядок змін умов договору чим виконано вимогу пункту 8 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель».
2020-09-22 09:55:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
588 000,00
UAH з ПДВ
|
582 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
589 000,00
UAH з ПДВ
|
583 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САВІЦЬКИЙ ВІКТОР МАРТИНОВИЧ" |
590 200,00
UAH з ПДВ
|
584 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ #41879354 |
Відхилено |
582 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 13:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" #39224504 |
Відхилено |
583 080,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 15:41
|
|
ФОП "САВІЦЬКИЙ ВІКТОР МАРТИНОВИЧ" #1875105836 |
Переможець |
584 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 09:45
|
SCAN0003.PDF | зміни до договору |
15 вересня 2020 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 08:50
|
договір | зміни до договору |
15 вересня 2020 08:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Є потреба в підвантаженні в систему специфікації до договору про закупівлю товару |
Номер договору про закупівлю: | 628 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 628 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |