Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальний комп’ютерний клас з інтерактивними засобами навчання
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-08-07-005029-a 8384a06a5e6d44eaaaae354c767a8a1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Коркіна

+380962273384 ivankyotg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іваньківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 25659941
Місцезнаходження: 20132, Україна , Черкаська обл., Маньківський район, с.Іваньки, вул. Ігоря Щербини, 35
Контактна особа: Любов Коркіна
+380962273384
ivankyotg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:16
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Якість товару повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам, які діють в Україні та відповідають міжнародним стандартам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Персональний комп"ютер вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20132, Україна, Черкаська область, Іваньки, вул. Ігоря Щербини, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30233000-1 — Пристрої для зберігання та зчитування даних
11 штуки
Персональний комп"ютер учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20132, Україна, Черкаська область, Іваньки, вул. Ігоря Щербини, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30233000-1 — Пристрої для зберігання та зчитування даних
1 штуки
Акустична система класу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20132, Україна, Черкаська область, Іваньки, вул. Ігоря Щербини, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
1 штуки
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20132, Україна, Черкаська область, Іваньки, вул. Ігоря Щербини, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
1 штуки
Мультимедійний проектор з короткофокуснимоб"єктивом та настінним кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20132, Україна, Черкаська область, Іваньки, вул. Ігоря Щербини, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30231000-7 — Екрани комп’ютерних моніторів та консолі
1 штуки
Багатофункціональний пристрій лазерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20132, Україна, Черкаська область, Іваньки, вул. Ігоря Щербини, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232000-4 — Периферійне обладнання
1 штуки
Мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20132, Україна, Черкаська область, Іваньки, вул. Ігоря Щербини, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
2 штуки
Портативний комп"ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20132, Україна, Черкаська область, Іваньки, вул. Ігоря Щербини, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30233000-1 — Пристрої для зберігання та зчитування даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 10 серпня 2020 14:46
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 4 до ТД:Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або аналог».

Тендер
Дата подання: 10 серпня 2020 14:46
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:12
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Пункт 6 додатку 4 до ТД.6. "Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів здійснює Постачальник за свій рахунок."
Тендер
Дата подання: 10 серпня 2020 15:19
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:13
Шановний Замовнику! Тендерна документація та додаток№4 технічне завдання містять різні технічні вимоги! Надайте будь-ласка роз'яснення та внесіть відповідні зміни. Дякуємо!
Відповідь: Внесено зміни до ТД.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Березін Сергій Володимирович" 306 450,00
UAH з ПДВ
306 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Чупина Євген Олександрович" 310 000,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 12:38
Довідка_МВС.zip
18 серпня 2020 13:44
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:43
27_Цінова_Пропозиція.pdf
18 серпня 2020 13:43
27_Цінова_Пропозиція..pdf.p7s
18 серпня 2020 13:43
26_Довідка про ПЗ.pdf
18 серпня 2020 13:43
26_Довідка про ПЗ..pdf.p7s
18 серпня 2020 13:43
14_Фінансовий_Звіт.pdf
18 серпня 2020 13:43
14_Фінансовий_Звіт..pdf.p7s
18 серпня 2020 13:43
08_Паспорт_код.pdf
18 серпня 2020 13:43
08_Паспорт_код..pdf.p7s
18 серпня 2020 13:43
02_Витяг_ЄДР.pdf
18 серпня 2020 13:43
02_Витяг_ЄДР..pdf.p7s

Публічні документи

19 серпня 2020 14:24
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:22
ст. 17.pdf
19 серпня 2020 14:22
Пропозиція.pdf
19 серпня 2020 14:22
лист санкції.pdf
19 серпня 2020 14:22
лист постачання.pdf
19 серпня 2020 14:22
лист обладнання.pdf
19 серпня 2020 14:22
комп'ютери.pdf
19 серпня 2020 14:22
Certificates_SMART.pdf
19 серпня 2020 14:22
Certificates_OPTOMA.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Березін Сергій Володимирович"

ФОП "Чупина Євген Олександрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Березін Сергій Володимирович"
#2782510533
Переможець 306 450,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 12:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Березін Сергій Володимирович"
#2782510533
306 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:09
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 12:01
Scan.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 08:59
дог №14.pdf укладений
14 вересня 2020 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору про закупівлю товарів № 14 від «14 » вересня 2020 року (далі – Договір), виклавши додаток 1 до Договору в новій редакції (зміни додаються).
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 306 450,00
UAH