Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплекс, телевізор
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-08-07-004337-a febfd16338ab4786a83db595baa79198
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Григорівна Дейкало

+380535631245 dg-oksana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лохвицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145561
Місцезнаходження: 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Героїв України, 2
Контактна особа: Оксана Григорівна Дейкало
+380535631245
dg-oksana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:23
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Тендерна документація додається (ТД_Мультимедійне обладнання). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
Мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 одиниця
телевізор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, за адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу закладів Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 37200, Полтавська обл., Лохвицький район, місто Лохвиця, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 2. Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Код та назва номенклатурних позицій предмента закупівлі: Мультимедійний комплекс (32322000-6 - Мультимедійне обладнання), телевізор (32324000-0 - Телевізори) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:27
ТД_Мултимедiйне_обладнання.doc
07 серпня 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 13:27
ТД_Мултимедiйне_обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 10 серпня 2020 15:30
Дата відповіді: 10 серпня 2020 17:26
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення уповноважена особа відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: Замовником у Тендерній документації, а саме у п. 2.2. Додатку 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації зазначено, що транспортні послуги та інші витрати (пакування, монтаж, встановлення тощо) повинні здійснюватися за рахунок Продавця про, що надається гарантійний лист в складі тендерної пропозиції. А тому повідомляємо що Замовнику потрібні дані види послуг, та вони включаються у вартість предмета закупівлі.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В. 521 000,00
UAH з ПДВ
521 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАДНІПРЕНКО МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ" 539 800,00
UAH з ПДВ
539 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 540 000,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 00:05
Електронний підпис
04 вересня 2020 00:05
Dovidka_20226381730520423019.pdf.p7s
04 вересня 2020 00:05
Dovidka_20226381730520423019.pdf
04 вересня 2020 00:05
ст.17.pdf
04 вересня 2020 00:05
ст.17_загальна.pdf
04 вересня 2020 00:05
Дитяча праця.pdf
25 серпня 2020 23:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 23:17
Технічна специфікація.pdf
25 серпня 2020 23:17
ст.17.pdf
25 серпня 2020 23:17
Сертифікати завірені.pdf
25 серпня 2020 23:17
Пояснення ПДВ.pdf
25 серпня 2020 23:17
Порівняльна таблиця.pdf
25 серпня 2020 23:17
Паспорт_код_скан.pdf
25 серпня 2020 23:17
Довідка сайт.pdf
25 серпня 2020 23:17
Довідка не є ЮО.pdf
25 серпня 2020 23:17
Довідка ліцензування.pdf
25 серпня 2020 23:17
Довідка довкілля.pdf
25 серпня 2020 23:17
Витяг ФОП Гончаров.pdf
25 серпня 2020 23:17
Виписка.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 21:54
Електронний підпис
25 серпня 2020 21:51
Сертифікати.pdf
25 серпня 2020 21:51
Стаття 17.pdf
25 серпня 2020 21:51
Проект договору.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 21:50
Електронний підпис
25 серпня 2020 21:46
Сертифікати (5).pdf
25 серпня 2020 21:46
Кваліфікаційні вимоги.pdf
25 серпня 2020 21:46
Порівняльна таблиця (6).pdf
25 серпня 2020 21:46
Проект договору (4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.

ФОП "ЗАДНІПРЕНКО МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "КОНОВАЛЕНКО АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.
#2802012432
Переможець 521 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В.
#2802012432
521 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2020 17:03
Додаткова_угода_3__мул_тимед_НУШ_розiрвання.pdf укладений
06 грудня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2020 16:54
Додаткова_угода_2а__мул_тимед_НУШ_змiни.pdf зміни до договору
06 грудня 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 11:01
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 19:54
Додаткова_угода_1__мул_тимед_НУШ_продовження.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 19:53
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 16:37
Договір Мултимедiйне_обладнання.pdf укладений
16 вересня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1 від 30.09.2020 року. Строк поставки Товару: з моменту укладення договору до 30.10.2020.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 23.11.2020 року. Істотні умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2а від 04.12.2020 року. Ціна договору - 53 000 грн. без ПДВ Кількість товару - Мультимедійний комплек (1 комплект); телевізор (1 одиниця).
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до змісту Додаткової угоди № 3 від 06.12.2020 року, за згодою двох сторін.