Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт (заміна) вікон в СЗШ № 4 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-08-07-004098-b a83d2818f7114a0496f5e0d5ff38f4a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дроздова Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Ольга Дроздова Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:45
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт (заміна) вікон в СЗШ № 4 Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02139, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Сулеймана Стальського, 26А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 13 серпня 2020 08:58
Дата відповіді: 21 серпня 2020 14:06
Добрий день! У додатку 2 до тендерної документації вимагається копія сертифікатів якості на матеріальні ресурси. Підкажіть будь-ласка, що розуміється під матеріальними ресурсами, в контескті вікон?
Відповідь: Доброго дня! Учасник має надати сертифікатів якості на всі матеріальні ресурси, які будуть залучатися під час заміни вікон

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-09-000033 ● bf25947cb60143d88589b0277c7e8da6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
09.10.2020 60
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.10.2020 № 60

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

4 UA-2020-08-07-004098-b 07.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оприлюдненому оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)
  3. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Евродизайн 359 248,52
UAH з ПДВ
359 248,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Електромережбуд-7" 433 883,92
UAH з ПДВ
433 883,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шило Вячеслав Іванович 444 373,91
UAH з ПДВ
444 373,91
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Чередник Вадим Валерійович 446 789,69
UAH з ПДВ
446 789,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 18:11
Електронний підпис
09 вересня 2020 18:10
довідка дпс
08 вересня 2020 14:06
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:04
довідки
08 вересня 2020 14:04
довідка дпс
08 вересня 2020 14:04
Довідка МВС
31 серпня 2020 09:00
Електронний підпис
31 серпня 2020 08:57
Сертифікати.pdf
31 серпня 2020 08:57
Тендерна пропозиція.PDF
31 серпня 2020 08:57
Проект договору.PDF

Публічні документи

22 серпня 2020 10:43
Електронний підпис
22 серпня 2020 10:32
8. Копія Статуту .pdf
22 серпня 2020 10:32
___ Реєстр .pdf
22 серпня 2020 10:32
20.Проект договору .pdf
22 серпня 2020 10:32
16.5. Дефектний акт .pdf
22 серпня 2020 10:32
16.3.Локальні кошториси.pdf
22 серпня 2020 10:32
1.Форма пропозиції .pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 07:33
Електронний підпис
31 серпня 2020 07:32
Сплата ЄСВ.pdf
31 серпня 2020 07:32
Сплата єп.pdf
31 серпня 2020 07:32
сертифікат якості.pdf
31 серпня 2020 07:32
пропозиція.pdf
31 серпня 2020 07:31
проект договору.pdf
31 серпня 2020 07:31
Кошторис.pdf
31 серпня 2020 07:31
витяз з єдр.pdf
31 серпня 2020 07:31
r_169_ДЦ_ССР.rtf
31 серпня 2020 07:31
r_169_ДЦ_ССР пс.rtf
31 серпня 2020 07:31
r_169_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
31 серпня 2020 07:31
r_169_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1 дороб.rtf
31 серпня 2020 07:31
r_169_ДЦ_ДЦ.rtf
31 серпня 2020 07:31
r_169_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
31 серпня 2020 07:31
169.imd
31 серпня 2020 07:31
3a67d764-ad7c-4643-8230-e15f5a1c0bd2.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 21:29
Проект договору.pdf
30 серпня 2020 21:29
Інформація по ст.17.pdf
30 серпня 2020 21:29
Декларація по ЕП.pdf
30 серпня 2020 21:29
Листи та довідки.rar
30 серпня 2020 21:29
Витяг із реестру ЕП.pdf
30 серпня 2020 21:29
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Евродизайн

ТОВ "Електромережбуд-7"

ФОП Шило Вячеслав Іванович

Фізична особа-підприємець Чередник Вадим Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Евродизайн
#38485643
Переможець 359 248,52
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Евродизайн
#38485643
359 248,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 16:00
Додаткова угода №1 до договору №3_4 на закупівлю (поточний ремонт (заміна) вікон в СЗШ № 4).pdf зміни до договору
12 листопада 2020 16:00
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 15:55
Додаткова угода №1 до договору №3_4 на закупівлю (поточний ремонт (заміна) вікон в СЗШ № 4).pdf зміни до договору
12 листопада 2020 15:54
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 10:31
Договiр № 3_4 від 21.09.2020р. (поточний ремонт (замiна) вiкон в СЗШ № 4).pdf укладений
23 вересня 2020 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору згідно експертної оцінки
Номер договору про закупівлю: 3/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору згідно експертної оцінки
Номер договору про закупівлю: 3/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 354 853,06
UAH (в тому числі ПДВ 59 142,18 UAH)