Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення Комунального закладу «Люботинського закладу дошкільної освіти (ясла-садка) № 5 Люботинської міської ради Харківської області, за адресою: м. Люботин, вул. Джерелянська, 19
Очікувана вартість
1 295 506,00 UAH
UA-2020-08-07-003685-b 3e7728e3c7324ccc89958723b7554405
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Водяницька Марія Богданівна

+380577412078 vodyanitska_27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 21174187
Місцезнаходження: 62433, Україна , Харківська обл., Люботин, вул.Шевченка,132
Контактна особа: Водяницька Марія Богданівна
+380577412078
vodyanitska_27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 295 506,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 478,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення Комунального закладу «Люботинського закладу дошкільної освіти (ясла-садка) № 5 Люботинської міської ради Харківської області, за адресою: м. Люботин, вул. Джерелянська, 19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62433, Україна, Харківська область, м. Люботин, вул. Джерелянська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку На строк не більше одного місяця, згідно Положення відділу освіти Люботинської міської ради «Про попередню оплату, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 27.01.2020 № 32, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку фінансування капітального будівництва» Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:26
Додаток 5 проект договору ДНЗ _5.doc
07 серпня 2020 15:26
Оголошення (Кап ремонт).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до тендерної документації
Дата подання: 11 серпня 2020 10:34
Дата відповіді: 11 серпня 2020 17:12
Шановний Організаторе закупівлі! В результаті вивчення тендерної документації виникли питання, які потребують роз'яснень і уточнень, а саме: 1) Просимо вказати товщини труб напірних з поліетилену ПЕ-100 SDR 17, зовнішній діаметр 50мм та 63 мм. 2) Просимо вказати товщину каналізаційної труби напірної, зовнішній діаметр 160мм. 3) Просимо надати інформацію або відповідний лист проектної документації із зазначенням ширини і глибини траншеї для всіх трубопроводів (50мм; 63мм: 110мм; 160мм). 4) Просимо надати інформацію щодо продуктивності жироловки відстійного типу згідно значенню, вказаному у специфікації проектної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1).-Товщина труби напірної з поліетилену ПЕ-100 SDR 17, зовнішній діаметр якої 50мм, повинна бути - 6,9мм
- -Товщина труби напірної з поліетилену ПЕ-100 SDR 17, зовнішній діаметр якої 63мм, повинна бути - 8,6мм.
2)товщина каналізаційної труби напірної, зовнішній діаметр якої 160мм, повинна бути - 4мм.
3) Траншея каналізації - 600 х 1500(h), траншея водопроводу - 600 х 2000(h)
4)продуктивність жироловки - УНЖ 0,8

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВІЗІО ТОРГ" 1 197 930,00
UAH з ПДВ
1 197 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:51
№5 довідки.pdf.p7s
14 серпня 2020 14:51
№5 довідки.pdf
14 серпня 2020 14:51
№4 аналог.договор.pdf.p7s
14 серпня 2020 14:51
№4 аналог.договор.pdf
14 серпня 2020 14:51
№3 уставні.pdf.p7s
14 серпня 2020 14:51
№3 уставні.pdf
14 серпня 2020 14:51
№2 договори оренди.pdf.p7s
14 серпня 2020 14:51
№2 договори оренди.pdf
14 серпня 2020 14:51
№1 ДЦ.pdf.p7s
14 серпня 2020 14:51
№1 ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВІЗІО ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВІЗІО ТОРГ"
#41827510
Переможець 1 197 930,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:25

Документи

20 серпня 2020 11:24
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВІЗІО ТОРГ"
#41827510
1 197 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2020 11:24
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 12:08
Додаткова угода _ 3.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 10:19
додаткова угода _ 2 від 28.10.20.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 11:54
Договір зміни до договору
09 вересня 2020 11:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2020 10:03
678 873,60 UAH UA178201720344231003160038958
Відділ освіти ЛМР
UA963510050000026008878930983
ТОВ"АВIЗIО ТОРГ"
Оплачений
30 грудня 2020 10:50
519 056,40 UAH UA178201720344231003160038958
Відділ освіти ЛМР
UA963510050000026008878930983
ТОВ"АВIЗIО ТОРГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у розділ 16. Юридичні адреси та банківські реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна директора організації-підрядника ТОВ "Авізіо Торг"
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 197 930,00
UAH (в тому числі ПДВ 199 655,00 UAH)