Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення навчального корпусу Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Очікувана вартість
358 000,00 UAH
UA-2020-08-07-002748-b 7260ab259d42467eaed231ab68b8a7c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Ірина Петрівна

380444565345 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабенко Ірина Петрівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:05
Очікувана вартість: 358 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Предмет закупівлі визначений згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163 – поточний ремонт приміщення навчального корпусу Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13 (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення навчального корпусу Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, Київська область, Київ, вул. Полковника Шутова, 13 (навчальний корпус)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3). У разі затримки фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" 342 000,00
UAH з ПДВ
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна 357 000,00
UAH з ПДВ
357 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Рембудсервіс 17" 357 900,00
UAH з ПДВ
357 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 18:53
Електронний підпис
21 вересня 2020 20:03
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:20
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:17
Кошторис-НК Шутова, 13.pdf
16 вересня 2020 15:46
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:44
EДР_Цегел_ник_Р.В..zip
16 вересня 2020 15:44
EДР_ВIКIНГ_СТРОЙ.zip
03 вересня 2020 18:13
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:11
24 Пояснення.pdf
25 серпня 2020 09:52
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:24
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:57
документи пропозиції.7z
25 серпня 2020 08:57
37 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 09:41
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:40
акт огляду 1.jpg
24 серпня 2020 19:16
Сертифікат ISO 9001.pdf
24 серпня 2020 19:16
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 серпня 2020 19:16
Видаткова на мтз.pdf
24 серпня 2020 19:16
Договір + акті Ліцей 51.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 23:51
Тендер рембудсервіс 17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"

Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна

ТОВ "Рембудсервіс 17"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
Переможець 342 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 13:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 20:07

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: документи (трудова книжка) (файл «52 Трудова книжка Сокур Д.Ю.» у форматі розширення *.pdf в архіві документів «наявність працівників частина 2»), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівником Сокур Дмитро Юрійович, вказаним у довідці, згідно пункту 2.1 частини п’ятої «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та якого буде залучено до виконання договору про закупівлю не містять неспростовних та сумісних даних/реквізитів, необхідних для підтвердження працевлаштування працівника Сокур Дмитро Юрійович на посаду маляра за основним місцем роботи, про що зазначено в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, та які будуть залучені до виконання договору про закупівлю» № 0052.08/20-Ск від 21.08.2020р (файл «52 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід» у форматі розширення *.pdf в архіві «наявність працівників частина 1»). **************************************************************************************************** 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункти 2.1, 2.3 частини п’ятої «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. **************************************************************************************************** 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Уточнена довідка «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, та які будуть залучені до виконання договору про закупівлю» № 0052.08/20-Ск від 21.08.2020р, яка містить неспростовні та сумісні дані/реквізити, необхідні для підтвердження працевлаштування працівника Сокур Дмитро Юрійович на посаду електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування за основним місцем роботи або 3.2. Уточнені документи (трудова книжка), які містять неспростовні та сумісні дані/реквізити, необхідні для підтвердження працевлаштування працівника Сокур Дмитро Юрійович на посаду маляра за основним місцем роботи, про що зазначено в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, та які будуть залучені до виконання договору про закупівлю» № 0052.08/20-Ск від 21.08.2020р (файл «52 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід» у форматі розширення *.pdf в архіві «наявність працівників частина 1»). **************************************************************************************************** 4. Спосіб та термін виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції: шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2020 00:00
Дод уг 2 до дог 40 (1).pdf зміни до договору
12 грудня 2020 23:59
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 11:02
Дуг №1 до Дог 41 2240 00.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 11:02
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 11:20
Договір №40 Поточ рем Ш 13.pdf укладений
25 вересня 2020 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору про закупівлю відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) на підставі ДСТУ БД. 1. 1-1:2013 та Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Поточний ремонт приміщення навчального корпусу Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13» від 03.11.2020 № 00795-20
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору про закупівлю відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із узгодженою зміною ціни договору про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 330 879,46
UAH (в тому числі ПДВ 55 146,58 UAH)