Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 0000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
0000000000000 0000000000000000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 18:00 |
Publication date: | 07 серпня 2020 11:36 |
Enquiries until: | 13 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 серпня 2020 18:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Тендерна документація
19 серпня 2020 14:16 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
19 серпня 2020 13:39 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
19 серпня 2020 12:33 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
19 серпня 2020 12:18 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
07 серпня 2020 11:37 |
00000000 |
07 серпня 2020 11:36 |
0000000000000 |
07 серпня 2020 11:36 |
0000000000000 |
07 серпня 2020 11:36 |
0000000000 |
07 серпня 2020 11:36 |
0000000000000000000 |
07 серпня 2020 11:36 |
00000000000000000000000 |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000023 ● b9c1f3479951482aa47c81279dabb876
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-08-07-002748-a 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимог абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України UA-2020-08-07-002748-a (надалі – висновок) оприлюдненого в електронній системі закупівель. В оприлюдненому висновку зазначені необ'єктивні та помилкові твердження, з якими не можливо погодитись. Переговорна процедура закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка костюму утеплювача, вид 2 та вид 3): лот 1. Військова уніформа (35811300-5) (Куртка костюму утеплювача, вид 2); лот 2. Військова уніформа (35811300-5) (Куртка костюму утеплювача, вид 2); лот 3. Військова уніформа (35811300-5) (Куртка костюму утеплювача, вид 2); лот 4. Військова уніформа (35811300-5) (Куртка костюму утеплювача, вид 2 та вид 3):1) Куртка костюму утеплювача, вид 2, 2) Куртка костюму утеплювача, вид 3 (надалі – індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка костюму утеплювача, вид 2 та вид 3) чотири лоти) проводилась Міністерством оборони України відповідно до вимог Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (надалі – Закон для гарантованого забезпечення потреб оборони) [оголошення UA-2020-08-07-002748-a оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу]. Стосовно того, що Замовник додатково не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою повідомляється наступне: Відповідно до вимог частини сьомої статті 3 Закону для гарантованого забезпечення потреб оборони оголошення про проведення відбору обов’язково додатково оприлюднюється через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму: для товарів і послуг – 35 тисяч євро, для робіт – 1 500 тисяч євро. Законом для гарантованого забезпечення потреб оборони не визначено, що вся інформація, яку містить оголошення про проведення відбору повинна оприлюднюватися англійською мовою. При цьому, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднена вся необхідна інформація щодо оголошення про проведення відбору на англійській мові, як того вимагає електронна система закупівлі. Крім того слід зазначити, що Органом оскарження вже розглядалася скарга учасника з цього приводу (не оприлюднення оголошення англійською мовою) за процедурою закупівлі UA-2019-02-27-000635-a. За результатами розгляду скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення від 20.03.2019 №3231-з/пк-пз, де скаржнику було відмовлено у задоволення його скарги. Враховуючи вищезазначене, Державна аудиторська служба України неправомірно встановила порушення Замовником законодавства з підстави не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення англійською мовою. Зазначаємо, що Міністерством оборони України не було допущено порушень вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка костюму утеплювача, вид 2 та вид 3) чотири лоти щодо оприлюднення Оголошення англійською мовою.
2020-11-24 15:15:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 02.12.2020 року. |
Дата публікації: | 02 грудня 2020 |
Документи:
24 грудня 2020 13:11
|
Електронний підпис |
24 грудня 2020 13:07
|
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та провадження у справі.docx |
24 грудня 2020 13:11
|
Електронний підпис |
02 грудня 2020 15:29
|
Електронний підпис |
24 грудня 2020 13:07
|
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та провадження у справі.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 0,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 0,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
18 травня 2021 10:52
|
00000000 | зміни до договору |
30 березня 2021 13:58
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
30 березня 2021 13:58
|
00000000 | зміни до договору |
25 лютого 2021 09:31
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
25 лютого 2021 09:28
|
00000000 | зміни до договору |
02 січня 2021 14:36
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
02 січня 2021 14:34
|
00000000 | укладений |
16 вересня 2020 15:24
|
00000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
16 вересня 2020 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |