Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних процедур товарів +380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 11:39 |
Очікувана вартість: | 3 310 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 106,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 82767 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 15:33 |
Повідомлення про зміни UA-2020-08-07-002237-b.doc | |
13 серпня 2020 15:32 |
ТД костюм Залізничник-1 (нова редакція).doc |
13 серпня 2020 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 серпня 2020 15:33 |
Повідомлення про зміни UA-2020-08-07-002237-b.doc
|
|||
13 серпня 2020 15:32 |
ТД костюм Залізничник-1 (нова редакція).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000018 ● 4f28ad219f664e3abd8e1c42d9717387
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2020-08-07-002237-b 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
07 жовтня 2020 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «18130000-9 Спеціальний робочий одяг (костюм робочий літній "Залізничник-1") номер ID оголошення: UA-2020-08-07-002237-b (далі ‒ Висновок). Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку з огляду на наступне. По першому питанню Згідно тендерної документації Замовника Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції зазначено в Розділі 1 п. 7, а саме: Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою (крім російської) до нього додається переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Визначальним є текст складений українською мовою. Щодо умов надання забезпечення тендерних пропозиції інформація міститься в Розділ 3 п. 2 тендерної документації Замовника Тому вважаємо що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» згідно п. 8, 9 ч. 2 ст. 21 Замовником дотримані вимоги в цій частині. По другому питанню Головою тендерного комітету регіональної філії «Південно-Західна залізниця» була проведена роз’яснювальна робота щодо внесення змін до тендерної документації згідно ст. 24 ч. 2 , в якій були виявлені певні порушення Державною аудиторською службою України. В подальшому зобов’язуємося не допускати аналогічні порушення.
2020-10-08 16:35:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ОЛЬМЕЗОВ СЕРГІЙ ІГНАТОВИЧ " |
3 310 680,00
UAH з ПДВ
|
2 868 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП" |
2 989 200,00
UAH з ПДВ
|
2 922 648,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" |
3 083 952,00
UAH з ПДВ
|
2 932 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВАТЕКС" |
3 158 400,00
UAH з ПДВ
|
3 033 192,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ" |
3 192 240,00
UAH з ПДВ
|
3 065 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" |
3 253 716,00
UAH з ПДВ
|
3 065 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВАЛТЕКС" |
3 307 296,00
UAH з ПДВ
|
3 307 296,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОЛЬМЕЗОВ СЕРГІЙ ІГНАТОВИЧ " #2395511851 |
Відхилено |
2 868 504,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 13:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП" #43694166 |
Відхилено |
2 922 648,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 11:42
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" #35922134 |
Переможець |
2 932 800,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:46
|
Ванго Україна 20782 ду Залізничник-1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2020 15:56
|
ванго.pdf | укладений |
23 жовтня 2020 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-20782/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-20782/НЮ- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |