Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для анестезії та реанімації. Апарат штучної вентиляції легенів.
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-08-07-002201-c d14a10c933ab4905a716b377a511f915
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безкровний Віктор Іванович

+380509197687 komsobsol@solerada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Соледарська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04052873
Місцезнаходження: 84545, Україна , Донецька обл., СОЛЕДАР, вул. Паркова, буд. 3а
Контактна особа: Безкровний Віктор Іванович
+380509197687
komsobsol@solerada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:15
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:15
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Обладнання для анестезії та реанімації. Апарат штучної вентиляції легенів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84545, Україна, Донецька область, м. Соледар, вул. Соледарська, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" 845 300,00
UAH з ПДВ
845 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ" 849 901,00
UAH з ПДВ
849 901,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:00
Документи переможця
01 вересня 2020 12:00
Документи переможця
01 вересня 2020 12:00
Документи переможця
01 вересня 2020 12:00
Документи переможця
01 вересня 2020 11:59
Документи переможця
01 вересня 2020 11:59
Документи переможця
01 вересня 2020 11:59
Документи переможця
28 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:55
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:53
7 Істотні умови.pdf
19 серпня 2020 15:53
6 Інші документи.pdf
19 серпня 2020 15:53
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 18:12
Електронний підпис
22 серпня 2020 18:11
Технічна частина.PDF
22 серпня 2020 18:11
Цінова пропозиція.PDF
22 серпня 2020 18:11
Повноваження.pdf
22 серпня 2020 18:11
Комерційна частина.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БЛАНКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
#38406011
Переможець 845 300,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 14:54

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) у складі тендерної документації встановлено наступну вимогу згідно додатку 2 до тендерної документації на підтвердження « Інформації про досвід виконання аналогічного договору» необхідно надати «*Підтверджуючі документи: скановані копії листів-відгуків від всіх контрагентів, які вказані в довідці, копії договорів, актів приймання-передачі тощо, які вказані в довідці, завірені учасником.» Учасником надані копії: договору, який вказаний в довідці, видаткових накладних, довіреностей, актів приймання –передачі товару, але замість листа-відгука від контрагента завантажено лист контрагента щодо поставки товару. Тобто , учасник повинен надати саме скановану копію листа-відгука від всіх контрагентів, які вказані в довідці. 2) відповідно до п.п 7 п.1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна складатися з «7. Проекту договору про закупівлю згідно з Додатком 6 до тендерної документації.» Учасником завантажено проект договору, який в деяких позиціях не відповідає проекту згідно Додатку 6 (вказаний рік 2019, а не 2020; дата поставки 2019, тощо). Тобто , учасник повинен завантажити проект договору, що відповідає Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до п.9 ст .26 Закону України «Про публічні закупівлі» усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Голова тендерного комітету О.О. Рагоза

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
#38406011
845 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 17:07
Пояснення.docx укладений
04 листопада 2020 17:07
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 10:21
дод. угода від 25.09.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:50
Договір 248.pdf укладений
15 вересня 2020 10:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 жовтня 2020 11:25
790 000,00 UAH UA888201720344241021100034599
Соледарська міська рада
UA113204780000000026006222173
ТОВ"МЕДХОЛДІНГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі звільненням від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню ,локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19).
Номер договору про закупівлю: 248/13-13-01а
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 845 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 300,00 UAH)