Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуга з заправки та відновлення катриджів копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
38 320,00 UAH
UA-2020-08-07-001879-c 104515a3ed0b435e853fd5ab42b019bf
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігорь Миколайович

+0444659178 bondarenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Бондаренко Ігорь Миколайович
+0444659178
bondarenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:45
Очікувана вартість: 38 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 191,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Повторно оголошена процедура для Одеської клінічної лікарні на залізничному транспорті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148 од.
Послуга з заправки катриджів копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
88 од.
Послуга з відновлення катриджів копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг . Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 45 (сорок п’ять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) . 6.2. Оплата за надання Послуг по даному Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:33
Д-к 4 заправка картриджів.doc
07 серпня 2020 15:33
ТД заправка картридж Одеса-38320.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІНТ 28 104,00
UAH з ПДВ
28 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТ ПРО" 38 150,00
UAH з ПДВ
38 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 12:39
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:38
Копія Статут.pdf
21 серпня 2020 12:38
Копія Витяг ПДВ.pdf
21 серпня 2020 12:38
Копія Виписка з ЄДР.pdf
21 серпня 2020 12:38
Копія Баланс_2019.pdf
21 серпня 2020 12:38
Витяг ЄДР 29.07.2020.pdf
21 серпня 2020 12:38
_78-54_акт_копія.pdf
21 серпня 2020 12:38
_15-19B_акти_копія.pdf
21 серпня 2020 12:38
27. Поставка.pdf
21 серпня 2020 12:38
25. Довкілля.pdf
21 серпня 2020 12:38
23. Пакування картриджу.pdf
21 серпня 2020 12:38
19. Санкції.pdf
21 серпня 2020 12:38
18. Персональні данні.pdf
21 серпня 2020 12:38
10. Аналог.дог..pdf
21 серпня 2020 12:38
08. Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 12:38
05. Субпідрядник.pdf
21 серпня 2020 12:38
04. Забезпечення ТП.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 15:09
Статут завірений.pdf
20 серпня 2020 15:09
Витяг з ПДВ завірений.pdf
20 серпня 2020 15:09
Витяг з ЄДР завірений.pdf
20 серпня 2020 15:09
Виписка з ЄДР завірена.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІНТ

ТОВ "ІТ ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СІНТ
#16285789
Очікує рішення 28 104,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 13:06

Документи

28 серпня 2020 09:52
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:06

код ЄДРПОУ 16285789 у ЄДР не знайдено.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 18:21
Кінець періоду оскарження: 13 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 13 жовтня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: порушення строків розгляду пропозицій учасників
Документи:
02 жовтня 2020 18:21
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:20
Заправка картридж оцінка ОКЛ -38320,00.pdf