Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційні засоби; Державний бюджет України
Очікувана вартість
146 500,00 UAH
UA-2020-08-07-001847-c 4fbe7957ba8549d99ec52db80dd8f7c9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапенко Оксана Ростиславівна

+380967058020 olc-zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Житомирський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоров'я України "
Код ЄДРПОУ: 38499986
Вебсайт: http://zt-oblses.gov.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, Велика Бердичівська 64
Контактна особа: Остапенко Оксана Ростиславівна
+380967058020
olc-zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:13
Очікувана вартість: 146 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 732,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Клін стрім, 5 л каністра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
40 шт
Санікон, 5 л каністра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
50 банки
Соліклор в таблетках (300 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлені Постачальником товари здійснюються Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з дати фактичного отримання товару шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника та за умови наявності бюджетного фінансування у межах передбачених асигнувань на підставі платіжного доручення на здійснення платежу до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:25
Ogolosh-Dezinfekciyni zasobi_Zmini.docx
10 серпня 2020 14:25
Зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
07 серпня 2020 15:29
Dodatok 2-Cinova propozic.doc
07 серпня 2020 15:29
Dodatok 1-Proekt dogov Dezinfekciyni zasobi.doc
07 серпня 2020 15:29
Ogolosh-Dezinfekciyni zasobi.docx
10 серпня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:25
Ogolosh-Dezinfekciyni zasobi_Zmini.docx
10 серпня 2020 14:25
Зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
07 серпня 2020 15:29
Dodatok 2-Cinova propozic.doc
07 серпня 2020 15:29
Dodatok 1-Proekt dogov Dezinfekciyni zasobi.doc
07 серпня 2020 15:29
Ogolosh-Dezinfekciyni zasobi.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-001847-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 10 серпня 2020 10:43
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Шановний Замовнику!
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-07-001847-c) Замовником зазначено конкретної назви товару, а також зазначено, що «Запропонований Учасником Товар обовʼязково повинен відповідати наведеним характеристикам і комплектації (предмет закупівлі з аналогічними характеристиками не розглядається Замовником)», при цьому Замовником не зазначено про еквівалент, який за своїми медико-технічними характеристиками є як мінімум рівнозначним або з кращими показниками ніж зазначений Замовником дезінфекційний засіб.
Адже, еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.

На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , якими передбачали можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів дезінфекційних засобів.

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 13:33
Учасник повинен розуміти різницю між спрощеними закупівлями та понадпороговоми закупівлями.
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час проведення допорогових/спрощених закупівель у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Згідно зі ст. 23 Закону під час проведення понадпорогових закупівель технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У РАЗІ ЯКЩО ТАКЕ ПОСИЛАННЯ Є НЕОБХІДНИМ, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ ТА МІСТИТИ ВИРАЗ "АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
Оскільки дана процедура закупівлі є спрощеною, то Закон не зобов’язує Замовників вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
У процесі боротьби із захворюванням на гостру респіраторну хворобу, викликану коронавірусом COVID-19, нашою установою підтверджено ефективність даних деззасобів. Тому є необхідність у придбанні саме цих перевірених дезінфекційних засобів.
Ми, як замовник, дотримуємося чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-001847-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 25 серпня 2020 09:05
оскарження рішення
неправомірне відхилення

Документи подані скаржником

25 серпня 2020 09:05
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 113 530,00
UAH з ПДВ
113 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Муж М.Й. 114 300,00
UAH з ПДВ
114 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 22:32
Електронний підпис
17 серпня 2020 22:30
Документи.rar
17 серпня 2020 22:30
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 15:57
проект договору.pdf
13 серпня 2020 15:57
Перевод ISO 14001 2015 рус.pdf
13 серпня 2020 15:57
Перевод ISO 9001 2015 рус.pdf
13 серпня 2020 15:57
паспорт Муж М.Й..pdf
13 серпня 2020 15:57
Гарантийний лист.pdf
13 серпня 2020 15:57
Витяг з ЄДР Муж М.Й..pdf
13 серпня 2020 15:57
MV_Soliklor_2018.pdf
13 серпня 2020 15:57
MV_Sanikon_2019.pdf
13 серпня 2020 15:57
Gig_Vysnovok_Sanicon_Interdez_2016.pdf
13 серпня 2020 15:57
Gig_Vys_Soliklor_2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП Муж М.Й.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 113 530,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:11
ФОП Муж М.Й.
#2168724636
Переможець 114 300,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 17:48

Документи

21 серпня 2020 14:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:09
Ршення дез.pdf

Документи

21 серпня 2020 17:47
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:43
Рішення Деззасоби.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Муж М.Й.
#2168724636
114 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 17:47
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:43
Рішення Деззасоби.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 12:19
Договір деззасоби.pdf укладений
27 серпня 2020 12:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 114 300,00
UAH