Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дератизації, дезінсекції, дезінфекції виробничих приміщень та прилеглої території
Очікувана вартість
100 655,48 UAH
UA-2020-08-07-001807-a 7ecef1790fc146ad88ae8bd946669d60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096681
+380443096911
+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096681,+380443096911,+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:51
Очікувана вартість: 100 655,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 006,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з дератизації, дезінсекції, дезінфекції виробничих приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовников на підставі підписаних актів приймання-передачі наданих послуг протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по наданим послугам. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо уточнення тендерної документації, а саме кількості обробок
Дата подання: 11 серпня 2020 12:33
Дата відповіді: 12 серпня 2020 15:05
Строк надання послуг - до 31 грудня 2020 року. В специфікації (додаток 1 до Договору) прописано, що кількість обробок за 7 місяців. Прохання внести відповідні зміни в додаток 1 до Договору з врахуванням фактичного терміну надання послуг.
Відповідь: Ваше звернення уважно розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що до тендерної документації та оголошення внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ" 62 497,40
UAH з ПДВ
62 497,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" 98 000,16
UAH з ПДВ
98 000,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 19:57
протокол виправлено.pdf
22 серпня 2020 08:03
згідно додатку 8.pdf
22 серпня 2020 08:03
згідно додатку 7.pdf
22 серпня 2020 08:03
згідно додатку 6.pdf
22 серпня 2020 08:03
згідно п.1 додатку5pdf.pdf
22 серпня 2020 08:03
згідно додатку 3.pdf
22 серпня 2020 08:03
згідноп.п 1.1 додатку 2.pdf
22 серпня 2020 08:03
Копія Статуту.pdf
22 серпня 2020 08:03
копія витягу.pdf
22 серпня 2020 08:03
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:42
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:42
Dovidka_MBC 07.09.2020.pdf
04 вересня 2020 13:19
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:50
Охорона праці.pdf
21 серпня 2020 16:50
Довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ"
#39554109
Відхилено
62 497,40
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 11:44
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 серпня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"
#38834879
Переможець 98 000,16
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 09:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 12:03

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА до учасника ТОВ "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ" про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції на закупівлю Послуги з дератизації, дезінсекції, дезінфекції виробничих приміщень та прилеглої території код закупівлі за ДК 021-2015 - 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень №ID оголошення: UA-2020-08-07-001807-a Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - виявлено невідповідності в наданій(них) Вами інформації та/або документах що передбачені тендерною документацією (додаток 2), для підтвердження відповідністі учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: а) Вами не підтверджено відповідність працівників вимогам п.1 додатка 2 тендерної документації, а саме - надані підтверджуючі документи про проходження спеціального навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, передбаченого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 №15 лише 3 (трьох) працівників замість 5 (п'яти), що не відповідає вимогам п.1 додатка 2 тендерної документації. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: - надати підтверджуючі документи про проходження спеціального навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, передбаченого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 №15 не меньше 5 (п'яти) працівників, що зазначені Вами в довідці про працівників, які будуть залучені до виконання договору на вимогу 1.1 додатка 2 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"
#38834879
98 000,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 15:39
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 13:54
Договір АНТ-ГРУП.pdf укладений
30 вересня 2020 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 98 000,16
UAH (в тому числі ПДВ 16 333,36 UAH)