Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), км 134+249 - км 139+590 (права смуга), Миколаївська область
Очікувана вартість
4 210 212,00 UAH
UA-2020-08-07-001537-c f61e13bb48ae41768f08d57fe85d780e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оніксімова Євгенія Йосипівна

+380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:08
Очікувана вартість: 4 210 212,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 051,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 126306.36 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), км 134+249 - км 139+590 (права смуга), Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Відповідно до умов проекту договору Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 14:31
ТД ЕУ М-14 права смуга.doc
07 серпня 2020 14:31
Проект договору М-14 км 134+249-км139+590 права смуга.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-20-000031 ● 4fb0aa1689ea464b8b7a5fd05001a66d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 16:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.10.2020 № 71

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.10.2020 № 71.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-08-07-001537-c. 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області

Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-03 14:15:59

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з Експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), км 134+249 - км 139+590 (права смуга), Миколаївська область (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-07-001537-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Під час моніторингу встановлено, що опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В той час вимоги щодо відображення вказаної інформації в оголошенні встановлені пунктом 9 частини другої статті 21 Закону. Поясніть відсутність вказаної інформації в оголошенні.
2. Пунктом 4 додатку 1 до тендерної документації визначено, що Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за будь-який з останніх 3 (трьох) років, що передують даті оголошення закупівлі у розмірі, який не може бути менший ніж очікувана вартість закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати Форма №2 та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Очікувана вартість закупівлі становить 4 210 212,00 гривень.
У складі тендерної пропозиції ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР» завантажена Квитанція №2 щодо прийняття звіту про фінансові результати за 2019 рік та Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2019 рік Форма №2 (файл Звіт про фінансові результати Форма 2 за 2019 рік та Квитанція.PDF). Згідно вказаного Звіту про фінансові результати за 2019 рік сукупний дохід (рядок 2465) Учасника складає 1 366 тис. грн., що не відповідає вимозі пункту 4 додатку 1 до тендерної документації.
Просимо пояснити вищевказану невідповідність та надати інформацію чому вами при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР» в протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено вказану невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації та в свою чергу не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР» щодо п. 4 додатку 1 до тендерної документації, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 3 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведену вище невідповідність, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-06 17:28:43

Пояснення на запит

На запит про надання інформації, що розміщений 2020-11-03 14:15:59 в електронній системі закупівель (надалі – запит), надаємо наступні пояснення.
1. Зміст п. 1 запиту: «Під час моніторингу встановлено, що опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В той час вимоги щодо відображення вказаної інформації в оголошенні встановлені пунктом 9 частини другої статті 21 Закону. Поясніть відсутність вказаної інформації в оголошенні».
Пояснення. Так, ч.1 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до ст.10 цього Закону.
Відповідно до п.7 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», електронна система закупівель – це інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Система PROZORRO є веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього (п.5 ст.1 Закону України).
Авторизований електронний майданчик – це авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
З урахуванням зазначеного, очевидним є те, що Служба має можливість заповнити тільки ті поля, технічна можливість яких уже передбачена офіційно-існуючою створеною державними інституціями системою.
Створити нові поля ні Служба, ні будь-який інший замовник жодної можливості не має.
Пунктами 9 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Однак, на момент оголошення закупівлі електронною системою закупівель не реалізована можливість заповнення замовниками поля «Умови забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати)», так як вказаного поля в електронній системі закупівель не існувало.
Таким чином, Служба з об’єктивних підстав була позбавлена можливості оприлюднити в оголошенні інформацію про «умови надання забезпечення тендерних пропозицій».
Будь-якого нормативного регламентування на офіційному рівні виходу із цієї ситуації не існує.
Не зважаючи на викладене, Службою в повному обсязі виконано вимогу щодо доведення до відому потенційних учасників Закупівлі та будь-яких інших користувачів системою інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Так, у п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» чітко визначені умови надання забезпечення тендерних пропозицій: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.

В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Бенефіціару повну гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара, без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Баннком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Принципала, без згоди та погодження з Бенефіціаром, після її передавання/надсилання Бенефіціару
- Відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію
- Гарантія є чинною з дати її видачі.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти».

Таким чином, Службою в повному обсязі з урахуванням технічної можливості запровадженої Державою електронної системи виконано вимоги чинного законодавства щодо оприлюднення інформації щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Вважаємо очевидним те, що не доопрацювання державними інституціями електронної системи закупівель на предмет її відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в жодному випадку не може слугувати підставою для відповідальності користувачів вказаної системи, які позбавлені будь-якої можливості вплинути на її структуру та зміст.
2. Зміст п. 2 запиту. «Пунктом 4 додатку 1 до тендерної документації визначено, що Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за будь-який з останніх 3 (трьох) років, що передують даті оголошення закупівлі у розмірі, який не може бути менший ніж очікувана вартість закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати Форма №2 та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту. Очікувана вартість закупівлі становить 4 210 212,00 гривень.
У складі тендерної пропозиції ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР» завантажена Квитанція №2 щодо прийняття звіту про фінансові результати за 2019 рік та Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2019 рік Форма №2 (файл Звіт про фінансові результати Форма 2 за 2019 рік та Квитанція.PDF). Згідно вказаного Звіту про фінансові результати за 2019 рік сукупний дохід (рядок 2465) Учасника складає 1 366 тис. грн., що не відповідає вимозі пункту 4 додатку 1 до тендерної документації. Просимо пояснити вищевказану невідповідність та надати інформацію чому вами при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР» в протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено вказану невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації та в свою чергу не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР» щодо п. 4 додатку 1 до тендерної документації, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 3 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведену вище невідповідність, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження».
Пояснення. «Пунктом 4 додатку 1 до тендерної документації визначено, що Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за будь-який з останніх 3 (трьох) років, що передують даті оголошення закупівлі у розмірі, який не може бути менший ніж очікувана вартість закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати Форма №2 та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту».
Очікувана вартість закупівлі становить 4 210 212,00 гривень.
У запиті зазначено, що нібито у пропозиції учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР» існує невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації стосовно зазначених даних у Звіті про фінансові результати (надалі – Звіт).
Вважаємо, що судження Держаудитслужби протиправним та необґрунтованим з огляду на наступне.
Згідно Наказу Міністерства фінансів України № 299 від 29.11.1999р., зареєстрованого в Міністерстві в юстиції України 14.12.1999р. за №860/4153 «Про затвердження Положення стандарту) бухгалтерського обліку» Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - загальний дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів (податку на додану вартість, акцизного збору тощо).
Умовами тендерної документації передбачено надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за будь-який з останніх 3 (трьох).
З огляду на вищезазначене це означає надання інформації щодо обсягу річного доходу (виручки) без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів (податку на додану вартість, акцизного збору тощо).
Згідно інформації запиту у Звіті, наданому у складі пропозиції учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР», існує невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації стосовно зазначених даних у Звіті про фінансові результати сукупний дохід (рядок 2465) Учасника складає 1 366 тис. грн.
Рядок 2465 Звіту – це сукупний дохід (сума рядків 2350, 2355, 2460). Рядок 2350 – прибуток, рядок 2355 - збиток, рядок 2460 - інший сукупний дохід після оподаткування.
Це не є критерієм підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», оскільки умовам тендерної документації передбачене надання обсягу річного доходу (виручки), то є доходу без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів (податку на додану вартість, акцизного збору тощо).
Згідно Звіту про фінансові результати за 2019 рік учасника ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР», а саме ст. 1 розділу І «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) складає 212 061 тис. грн., що є таким, що не менший ніж очікувана вартість закупівлі (4 210 212,00 гривень).
Що стосується надання документального підтвердження до пояснень повідомляємо наступну інформацію. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься копія документа з найменуванням файлу «Звіт про фінансові результати Форма 2 за 2019 рік та Квитанція». У вільному доступі Наказ Міністерства фінансів України № 299 від 29.11.1999р., зареєстрований в Міністерстві в юстиції України 14.12.1999р. за №860/4153 «Про затвердження Положення стандарту) бухгалтерського обліку».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області надає заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (додається)

2020-11-11 10:06:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" 4 126 000,00
UAH з ПДВ
4 126 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" 4 210 000,00
UAH з ПДВ
4 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 17:04
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:03
Довідка.zip
04 вересня 2020 17:03
Довідка ч 2 ст 17.pdf
04 вересня 2020 17:03
Довідка п 12 ч 1 ст 17.pdf
04 вересня 2020 17:03
Довідка п 8 ч 1 ст 17.pdf
04 вересня 2020 17:03
Довідка п 3 ч 1 ст 17.pdf
04 вересня 2020 17:03
Довідка п 2 ч 1 ст 17.pdf
25 серпня 2020 15:07
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:06
Трудові та накази 15-18.rar
25 серпня 2020 15:06
Трудові та накази 11-14.rar
25 серпня 2020 15:06
Трудові та накази 7-10.rar
25 серпня 2020 15:06
Трудові та накази 1-6.rar
25 серпня 2020 15:06
Техпаспорти.rar
25 серпня 2020 15:06
Статут опис.pdf
25 серпня 2020 15:06
Довідка+Виписка.pdf
25 серпня 2020 15:06
Довідка наявність МТБ.pdf
25 серпня 2020 15:06
Дипломи.rar

Публічні документи

25 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:33
довідка покриття 20561.pdf
25 серпня 2020 16:33
20561 СТІ p7s.7z
25 серпня 2020 16:33
виписка 20561.pdf
25 серпня 2020 16:33
Трудові книжки.pdf
25 серпня 2020 16:33
Дипломи.pdf
25 серпня 2020 16:33
ЦПД.pdf
25 серпня 2020 16:33
Накази.pdf
25 серпня 2020 16:33
Фінансова звітність.pdf
25 серпня 2020 16:33
Довідка щодо трудових.pdf
25 серпня 2020 16:33
Статут СТІ 2018.pdf
25 серпня 2020 16:33
Протокол згоди п.pdf
25 серпня 2020 16:32
Копія Ліцензія.pdf
25 серпня 2020 16:32
Лист-згода.pdf
25 серпня 2020 16:32
Довідка щодо ліцензії.pdf
25 серпня 2020 16:32
Довідка про субпідряд.pdf
25 серпня 2020 16:32
Довідка з кодом.pdf
25 серпня 2020 16:32
Довідка про санкції.pdf
25 серпня 2020 16:32
ГР надання згоди.pdf
25 серпня 2020 16:32
Витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 16:32
Наявність техніки.pdf
25 серпня 2020 16:32
Перелік МТБ.pdf
25 серпня 2020 16:32
ГР ст17.pdf
25 серпня 2020 16:32
Відгук.pdf
25 серпня 2020 16:32
ГР відповідності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР"
#42677684
Переможець 4 126 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР"
#42677684
4 126 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 17:07
ДУ 3 дог 83-Б від 08.09.20 (1).pdf зміни до договору
06 листопада 2020 17:07
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:39
Договір 83-Б від 08.09.2020.PDF укладений
08 вересня 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі абзацу 2 пункту 3.3 Договору зменшити обсяги закупівлі та викласти абзац 1 пункту 3.1. Договору в наступній редакції:« Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 3 214 701,89 грн. без ПДВ, ПДВ 642940,38 грн., разом з ПДВ 3 857 642,27 грн. (три мільйони вісімсот п’ятдесят сім тисяч шістсот сорок дві грн. 27 коп.).»
Номер договору про закупівлю: 83-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 857 642,27
UAH (в тому числі ПДВ 642 940,38 UAH)