Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)
Petroleum and distillates (Petrol and diesel fuel)
Petroleum and distillates (Petrol and diesel fuel)
Очікувана вартість
11 084 798,27 UAH
UA-2020-08-07-001493-c ● a659b5bced794d01a9132770b85a1715
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Януш Юлія Євгенівна (044) 461-22-93 yanush-ye@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ямпольський Руслан 044-461-7308 yampolskyi-ro@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Yanush Y. E. (044) 461-22-93 yanush-ye@utg.ua |
Additional contacts: |
Ruslan Yampolskyi 044-461-7308 yampolskyi-ro@utg.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 11:48 |
Очікувана вартість: | 11 084 798,27 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 847,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 332543 UAH |
Publication date: | 07 серпня 2020 14:27 |
Enquiries until: | 30 серпня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 05 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 вересня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 11 084 798 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 110 848 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-29-001798-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Бензин та дизельне паливо». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-29-001798-b, in accordance with quality and technical specifications purchase «Petrol and diesel fuel». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92558 л.
Бензин А-92 (09132000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Gasoline A-92 (09132000-3)
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
20973 л.
Бензин А-95 (09132000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Gasoline A-95 (09132000-3)
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
402962 л.
Дизельне паливо (09134200-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Diesel fuel (09134200-9)
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно умов договору | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 14:24 |
тд_1001_20_083_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf | |
07 серпня 2020 14:24 |
тд_1001_20_083_додаток_4_проект договору.pdf | |
07 серпня 2020 14:24 |
тд_1001_20_083.pdf | |
07 серпня 2020 14:24 |
тд_1001_20_083_додаток_2_перелік інформації.pdf | |
07 серпня 2020 14:24 |
тд_1001_20_083_додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
07 серпня 2020 14:24 |
тд_1001_20_083_додаток_1-б_перелік АЗС.pdf | |
07 серпня 2020 14:24 |
тд_1001_20_083_додаток _1_технічні вимоги.pdf | |
07 серпня 2020 14:24 |
тд_1001_20_083_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf | |
07 серпня 2020 14:24 |
тд_1001_20_083_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf | |
07 серпня 2020 14:24 |
тд_1001_20_083_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.pdf | |
07 серпня 2020 14:24 |
тд_1001_20_083_додаток_1-а_гарантійний лист.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-07-001493-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 28 серпня 2020 17:38
Уточнення до проекту договору по закупівлі № UA-2020-08-07-001493-c
Уточнення до проекту договору по
закупівлі № UA-2020-08-07-001493-c
Доброго дня!
Ознайомившись з тендерною документацію по закупівлі UA-2020-08-07-001493-c.
З метою усунення неточностей та приведення договору до фактичних господарських відносин, просимо внести уточнення до проекту договору Замовника.
1. Внести зміни та викласти п. 5.5., 5.6. Розділу 5 «Поставка Товарів» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«5.5. Місце поставки Товарів: за місцезнаходженням АЗС Постачальника, перелік яких зазначений в додатку 2 до цього Договору. Режим роботи АЗС доводиться Покупцю шляхом розміщення відповідного повідомлення на конкретній АЗС.
Передача Покупцю Бланків (талонів) здійснюється за місцезнаходженням офісу Постачальника уповноваженій особі Покупця. Факт передачі карток на пальне від Постачальника Покупцю підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар.
3.4. Покупець зобов’язаний фактично отримати Товар в межах терміну (строку) дії карток на пальне.
Термін (строк) дії карток на пальне вказується у видатковій накладній і погоджується Сторонами шляхом підписання видаткової накладної на Товар.
У випадку якщо термін дії карток на пальне не вказаний у видатковій накладній, то термін дії карток на пальне становить 1 календарний рік від дати видаткової накладної.
3.5. Постачальник зобов’язується фактично видати Покупцю Товар лише протягом терміну (строку) дії карток на пальне.
5.6. Сторони домовились, що з моменту переходу до Покупця права власності на Товари до моменту фактичної заправки автотранспортних засобів Покупця на АЗС Товари Покупця перебувають на відповідальному зберіганні у Постачальника в резервуарах АЗС. Умови зберігання Товару на АЗС повинні забезпечувати збереження Товару від змішування з іншими речовинами. Вартість послуг Постачальника, в тому числі його витрати, по зберіганню Товарів Покупця в резервуарах АЗС та їх заправки на АЗС в автотранспортні засоби Покупця (довірених осіб Покупця) включено до вартості Товарів та Покупцем додатково не відшкодовуються.»
2. Внести зміни та викласти п. 6.2.12. Розділу 6 «Права та обов’язки Сторін» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«6.2.12. У випадку виявлення під час виконання цього Договору Покупцем факту пов’язаності (у значенні Закону України «Про публічні закупівлі») Постачальника, як учасника процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)» згідно оголошення про проведення процедури закупівлі №__________________, оприлюдненого (номер оголошення) на веб-порталі Уповноваженого органу «__» ________ 20__ року, за результатами якої укладено (дата) цей Договір, надалі - процедури закупівлі, з іншим учасником (учасниками) процедури закупівлі та/або членом (членами) тендерного комітету Покупця, Покупець має право в односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір, повідомивши в письмовій формі про це Постачальника у строк 20 (двадцять) календарних днів до дати розірвання Договору.
3. Внести зміни та викласти п. 7.8. Розділу 7 «Відповідальність сторін» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«7.8. В разі неузгодженої з Покупцем зміни переліку та розташування автозаправних станцій, Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі 200 (двісті) гривень за обгрунтованою письмовою вимогою Покупця.
7.10. За прострочення виконання грошового зобов’язання, на вимогу Постачальника Покупець зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також 3 (три) відсотки річних від простроченої суми згідно зі ст. 625 Цивільного кодексу України.»
4. Внести зміни та викласти п. 13.3. Розділу 13 «Інші умови» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«13.3. Жодна із Сторін не може передавати свої права та/або обов’язки по цьому Договору третім особам без письмової згоди іншої Сторони, окрім нижченаведеного випадку.
З метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Покупцю, Постачальник має право залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з Постачальником, забезпечують фактичну передачу (видачу) Товару Покупцю при пред’явленні останнім Бланків (талонів) (надалі – Користувач (і) АЗС). Товари, отримані Покупцем від Користувача АЗС, що підтверджується чеком касового апарату (РРО), вважаються фактично виданими Постачальником Покупцю згідно умов цього Договору.»
5. Внести зміни в Розділ 5 «Поставка Товарів» проекту договору Замовника та доповнити п. 5.9. наступній новій редакції:
«5.9. Видача Товару на пошкоджену, протермінований, заблокований, підроблений Бланк (талон) або такий, що не містить реквізитів, вказаних у Договорі, Постачальником (Користувачем АЗС) не здійснюється.
Покупець зобов’язаний фактично отримати Товар в межах терміну (строку) дії Бланку (талону).
Термін (строк) дії Бланку (талону) вказується у видатковій накладній і погоджується Сторонами шляхом підписання видаткової накладної на Товар.
У випадку якщо термін дії Бланку (талону) не вказаний у видатковій накладній, то термін дії Бланку (талону) становить 1 календарний рік від дати видаткової накладної.
Постачальник зобов’язується фактично видати Покупцю Товар лише протягом терміну (строку) дії Бланку (талону).
Бланки (талони), не пред'явлені Оператору АЗС для отримання Товару протягом терміну дії Бланку (талону) анулюються (втрачають свою силу і є недійсними). Покупець зобов'язується забрати Товар зі зберігання до моменту анулювання Бланків (талонів), в іншому випадку Постачальник не несе відповідальності за недопоставку, несвоєчасну поставку.
6. Внести зміни та виключити з проекту договору Замовника наступні пункти:
- п. 6.2.13 Розділу 6 «Права та обов’язки Сторін»;
- п. 7.5*. Розділу 7 «Відповідальність сторін» з примітками;
- п. 7.6*. Розділу 7 «Відповідальність сторін» з примітками;
- п. 7.7. Розділу 7 «Відповідальність сторін», як такий, що суперечить п. 7.5. проекту договору Замовника;
- п. 7.11. Розділу 7 «Відповідальність сторін».
- п. 13.11.1* Розділу 13 «Інші умови» з примітками.
Розгорнути
Згорнути
закупівлі № UA-2020-08-07-001493-c
Доброго дня!
Ознайомившись з тендерною документацію по закупівлі UA-2020-08-07-001493-c.
З метою усунення неточностей та приведення договору до фактичних господарських відносин, просимо внести уточнення до проекту договору Замовника.
1. Внести зміни та викласти п. 5.5., 5.6. Розділу 5 «Поставка Товарів» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«5.5. Місце поставки Товарів: за місцезнаходженням АЗС Постачальника, перелік яких зазначений в додатку 2 до цього Договору. Режим роботи АЗС доводиться Покупцю шляхом розміщення відповідного повідомлення на конкретній АЗС.
Передача Покупцю Бланків (талонів) здійснюється за місцезнаходженням офісу Постачальника уповноваженій особі Покупця. Факт передачі карток на пальне від Постачальника Покупцю підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар.
3.4. Покупець зобов’язаний фактично отримати Товар в межах терміну (строку) дії карток на пальне.
Термін (строк) дії карток на пальне вказується у видатковій накладній і погоджується Сторонами шляхом підписання видаткової накладної на Товар.
У випадку якщо термін дії карток на пальне не вказаний у видатковій накладній, то термін дії карток на пальне становить 1 календарний рік від дати видаткової накладної.
3.5. Постачальник зобов’язується фактично видати Покупцю Товар лише протягом терміну (строку) дії карток на пальне.
5.6. Сторони домовились, що з моменту переходу до Покупця права власності на Товари до моменту фактичної заправки автотранспортних засобів Покупця на АЗС Товари Покупця перебувають на відповідальному зберіганні у Постачальника в резервуарах АЗС. Умови зберігання Товару на АЗС повинні забезпечувати збереження Товару від змішування з іншими речовинами. Вартість послуг Постачальника, в тому числі його витрати, по зберіганню Товарів Покупця в резервуарах АЗС та їх заправки на АЗС в автотранспортні засоби Покупця (довірених осіб Покупця) включено до вартості Товарів та Покупцем додатково не відшкодовуються.»
2. Внести зміни та викласти п. 6.2.12. Розділу 6 «Права та обов’язки Сторін» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«6.2.12. У випадку виявлення під час виконання цього Договору Покупцем факту пов’язаності (у значенні Закону України «Про публічні закупівлі») Постачальника, як учасника процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)» згідно оголошення про проведення процедури закупівлі №__________________, оприлюдненого (номер оголошення) на веб-порталі Уповноваженого органу «__» ________ 20__ року, за результатами якої укладено (дата) цей Договір, надалі - процедури закупівлі, з іншим учасником (учасниками) процедури закупівлі та/або членом (членами) тендерного комітету Покупця, Покупець має право в односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір, повідомивши в письмовій формі про це Постачальника у строк 20 (двадцять) календарних днів до дати розірвання Договору.
3. Внести зміни та викласти п. 7.8. Розділу 7 «Відповідальність сторін» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«7.8. В разі неузгодженої з Покупцем зміни переліку та розташування автозаправних станцій, Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі 200 (двісті) гривень за обгрунтованою письмовою вимогою Покупця.
7.10. За прострочення виконання грошового зобов’язання, на вимогу Постачальника Покупець зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також 3 (три) відсотки річних від простроченої суми згідно зі ст. 625 Цивільного кодексу України.»
4. Внести зміни та викласти п. 13.3. Розділу 13 «Інші умови» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«13.3. Жодна із Сторін не може передавати свої права та/або обов’язки по цьому Договору третім особам без письмової згоди іншої Сторони, окрім нижченаведеного випадку.
З метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Покупцю, Постачальник має право залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з Постачальником, забезпечують фактичну передачу (видачу) Товару Покупцю при пред’явленні останнім Бланків (талонів) (надалі – Користувач (і) АЗС). Товари, отримані Покупцем від Користувача АЗС, що підтверджується чеком касового апарату (РРО), вважаються фактично виданими Постачальником Покупцю згідно умов цього Договору.»
5. Внести зміни в Розділ 5 «Поставка Товарів» проекту договору Замовника та доповнити п. 5.9. наступній новій редакції:
«5.9. Видача Товару на пошкоджену, протермінований, заблокований, підроблений Бланк (талон) або такий, що не містить реквізитів, вказаних у Договорі, Постачальником (Користувачем АЗС) не здійснюється.
Покупець зобов’язаний фактично отримати Товар в межах терміну (строку) дії Бланку (талону).
Термін (строк) дії Бланку (талону) вказується у видатковій накладній і погоджується Сторонами шляхом підписання видаткової накладної на Товар.
У випадку якщо термін дії Бланку (талону) не вказаний у видатковій накладній, то термін дії Бланку (талону) становить 1 календарний рік від дати видаткової накладної.
Постачальник зобов’язується фактично видати Покупцю Товар лише протягом терміну (строку) дії Бланку (талону).
Бланки (талони), не пред'явлені Оператору АЗС для отримання Товару протягом терміну дії Бланку (талону) анулюються (втрачають свою силу і є недійсними). Покупець зобов'язується забрати Товар зі зберігання до моменту анулювання Бланків (талонів), в іншому випадку Постачальник не несе відповідальності за недопоставку, несвоєчасну поставку.
6. Внести зміни та виключити з проекту договору Замовника наступні пункти:
- п. 6.2.13 Розділу 6 «Права та обов’язки Сторін»;
- п. 7.5*. Розділу 7 «Відповідальність сторін» з примітками;
- п. 7.6*. Розділу 7 «Відповідальність сторін» з примітками;
- п. 7.7. Розділу 7 «Відповідальність сторін», як такий, що суперечить п. 7.5. проекту договору Замовника;
- п. 7.11. Розділу 7 «Відповідальність сторін».
- п. 13.11.1* Розділу 13 «Інші умови» з примітками.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2020 16:59
Доброго дня.
Дана вимога не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, в т.ч. проект договору про закупівлю.
Проект договору, як складова тендерної документації, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
По пункту першому пропозиції учасника: в пропозиції учасника по зміні п. 5.5 (п. 3.4 та 3.5) проекту Договору, запропоновано обмеження отримання Товару по бланкам (талонам), що суперечить п. 10.1 проекту Договору та обмежує Замовника у отриманні оплаченого товару. Крім того, в пропозиції учасника по зміні п. 5.6 проекту Договору слід зауважити, у разі зміни даного пункту в частині видалення з проекту Договору умови стосовно складання Сторонами Акту приймання-передачі на відповідальне зберігання Товару, Замовник залишається без документа, що підтверджує передачу на зберігання Постачальнику в резервуарах АЗС Товару Покупця, така запропонована учасником зміна створює ризики для Замовника.
По пункту другому пропозиції учасника: зміст п. 6.2.12 проекту Договору визначено згідно внутрішніх нормативних документів Замовника та не порушують норм чинного законодавства.
По пункту три пропозиції учасника: зменшення розміру штрафних санкцій в п. 7.8 проекту Договору зі штрафу у розмірі 5% від суми Договору до штрафу у розмірі 200 (двісті) гривень, збільшує ризики для Замовника в частині недобросовісного виконання умов Договору зі сторони Постачальника. Стосовно збільшення для Замовника розміру відсотків річних від простроченої суми з 1 (одного) відсотка, як зазначено в п. 7.10 проекту Договору, до 3 (трьох) – як пропонується учасником, зауважуємо, що відповідно до ч. 2 ст. 625 Цивільного кодексу України передбачено що боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом. В проекті Договору передбачено інший розмір процентів – 1 (один) відсоток річних від простроченої суми, що відповідає нормам вищезазначеної статті та інтересам Замовника.
По пункту чотири пропозиції учасника: партнерські відносини Постачальника (третіх осіб-підприємців, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС)) не відомі Покупцю (АТ «Укртрансгаз») та відповідно АТ «Укртрансгаз» не може давати згоди на умови, що не відносяться до предмету Договору.
По пункту п’ять пропозиції учасника: доповнення проекту Договору п. 5.9, що пропонується учасником, має аналогічні умови в запропонованих змінах до п. 5.5 проекту Договору пропозиції учасника вказаному у першому пункті стосовно терміну (строку) дії бланків (талонів) на отримання Товару Покупцем.
По пункту шість пропозиції учасника: виключення пунктів з проекту Договору, що зазначені в пункті шість пропозиції учасника не обґрунтовані учасником та збільшують ризики для АТ «Укртрансгаз» у випадку недобросовісного виконання умов Договору зі сторони Постачальника.
Дані вимоги проекту Договору не порушують принципи здійснення публічних закупівель визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-07-001493-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 29 вересня 2020 13:34
Дата подання: 29 вересня 2020 13:34
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2020 20:23
рішення від 02.10.2020 №18537.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 20:23
інформація про перенесення розгляду скарги від 12.10.2020 №16028.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 23:04
інформація про перенесення розгляду скарги від 13.10.2020 №16157.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 12:43
інформація про перенесення розгляду скарги від 23.10.2020 №16852.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 10:35
інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2020 №20044.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 20:24
рішення від 27.10.2020 № 20044.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 22:45
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 вересня 2020
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
8 349 173,75
UAH
|
03 листопада 2020 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 15:22
|
Договір ОККО Контракт 2011000078 від 19.11.2020.pdf | укладений |
20 листопада 2020 15:21
|