Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)
Petroleum and distillates (Petrol and diesel fuel)
Очікувана вартість
11 084 798,27 UAH
UA-2020-08-07-001493-c a659b5bced794d01a9132770b85a1715
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Януш Юлія Євгенівна

(044) 461-22-93 yanush-ye@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Януш Юлія Євгенівна
(044) 461-22-93
yanush-ye@utg.ua
Додаткові контактні особи: Ямпольський Руслан
044-461-7308
yampolskyi-ro@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Yanush Y. E.
(044) 461-22-93
yanush-ye@utg.ua
Additional contacts: Ruslan Yampolskyi
044-461-7308
yampolskyi-ro@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 11:48
Очікувана вартість: 11 084 798,27 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 847,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 332543 UAH
Publication date: 07 серпня 2020 14:27
Enquiries until: 30 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 05 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 вересня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 11 084 798 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 110 848 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-29-001798-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Бензин та дизельне паливо». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-29-001798-b, in accordance with quality and technical specifications purchase «Petrol and diesel fuel». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92558 л.
Бензин А-92 (09132000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Gasoline A-92 (09132000-3)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020
20973 л.
Бензин А-95 (09132000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Gasoline A-95 (09132000-3)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020
402962 л.
Дизельне паливо (09134200-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel fuel (09134200-9)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-001493-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 28 серпня 2020 17:38
Уточнення до проекту договору по закупівлі № UA-2020-08-07-001493-c
Уточнення до проекту договору по
закупівлі № UA-2020-08-07-001493-c

Доброго дня!
Ознайомившись з тендерною документацію по закупівлі UA-2020-08-07-001493-c.
З метою усунення неточностей та приведення договору до фактичних господарських відносин, просимо внести уточнення до проекту договору Замовника.

1. Внести зміни та викласти п. 5.5., 5.6. Розділу 5 «Поставка Товарів» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«5.5. Місце поставки Товарів: за місцезнаходженням АЗС Постачальника, перелік яких зазначений в додатку 2 до цього Договору. Режим роботи АЗС доводиться Покупцю шляхом розміщення відповідного повідомлення на конкретній АЗС.
Передача Покупцю Бланків (талонів) здійснюється за місцезнаходженням офісу Постачальника уповноваженій особі Покупця. Факт передачі карток на пальне від Постачальника Покупцю підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар.
3.4. Покупець зобов’язаний фактично отримати Товар в межах терміну (строку) дії карток на пальне.
Термін (строк) дії карток на пальне вказується у видатковій накладній і погоджується Сторонами шляхом підписання видаткової накладної на Товар.
У випадку якщо термін дії карток на пальне не вказаний у видатковій накладній, то термін дії карток на пальне становить 1 календарний рік від дати видаткової накладної.
3.5. Постачальник зобов’язується фактично видати Покупцю Товар лише протягом терміну (строку) дії карток на пальне.
5.6. Сторони домовились, що з моменту переходу до Покупця права власності на Товари до моменту фактичної заправки автотранспортних засобів Покупця на АЗС Товари Покупця перебувають на відповідальному зберіганні у Постачальника в резервуарах АЗС. Умови зберігання Товару на АЗС повинні забезпечувати збереження Товару від змішування з іншими речовинами. Вартість послуг Постачальника, в тому числі його витрати, по зберіганню Товарів Покупця в резервуарах АЗС та їх заправки на АЗС в автотранспортні засоби Покупця (довірених осіб Покупця) включено до вартості Товарів та Покупцем додатково не відшкодовуються.»

2. Внести зміни та викласти п. 6.2.12. Розділу 6 «Права та обов’язки Сторін» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«6.2.12. У випадку виявлення під час виконання цього Договору Покупцем факту пов’язаності (у значенні Закону України «Про публічні закупівлі») Постачальника, як учасника процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)» згідно оголошення про проведення процедури закупівлі №__________________, оприлюдненого (номер оголошення) на веб-порталі Уповноваженого органу «__» ________ 20__ року, за результатами якої укладено (дата) цей Договір, надалі - процедури закупівлі, з іншим учасником (учасниками) процедури закупівлі та/або членом (членами) тендерного комітету Покупця, Покупець має право в односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір, повідомивши в письмовій формі про це Постачальника у строк 20 (двадцять) календарних днів до дати розірвання Договору.

3. Внести зміни та викласти п. 7.8. Розділу 7 «Відповідальність сторін» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«7.8. В разі неузгодженої з Покупцем зміни переліку та розташування автозаправних станцій, Постачальник сплачує Покупцю штраф в розмірі 200 (двісті) гривень за обгрунтованою письмовою вимогою Покупця.
7.10. За прострочення виконання грошового зобов’язання, на вимогу Постачальника Покупець зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також 3 (три) відсотки річних від простроченої суми згідно зі ст. 625 Цивільного кодексу України.»

4. Внести зміни та викласти п. 13.3. Розділу 13 «Інші умови» проекту договору Замовника в наступній новій редакції:
«13.3. Жодна із Сторін не може передавати свої права та/або обов’язки по цьому Договору третім особам без письмової згоди іншої Сторони, окрім нижченаведеного випадку.
З метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Покупцю, Постачальник має право залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з Постачальником, забезпечують фактичну передачу (видачу) Товару Покупцю при пред’явленні останнім Бланків (талонів) (надалі – Користувач (і) АЗС). Товари, отримані Покупцем від Користувача АЗС, що підтверджується чеком касового апарату (РРО), вважаються фактично виданими Постачальником Покупцю згідно умов цього Договору.»

5. Внести зміни в Розділ 5 «Поставка Товарів» проекту договору Замовника та доповнити п. 5.9. наступній новій редакції:

«5.9. Видача Товару на пошкоджену, протермінований, заблокований, підроблений Бланк (талон) або такий, що не містить реквізитів, вказаних у Договорі, Постачальником (Користувачем АЗС) не здійснюється.
Покупець зобов’язаний фактично отримати Товар в межах терміну (строку) дії Бланку (талону).
Термін (строк) дії Бланку (талону) вказується у видатковій накладній і погоджується Сторонами шляхом підписання видаткової накладної на Товар.
У випадку якщо термін дії Бланку (талону) не вказаний у видатковій накладній, то термін дії Бланку (талону) становить 1 календарний рік від дати видаткової накладної.
Постачальник зобов’язується фактично видати Покупцю Товар лише протягом терміну (строку) дії Бланку (талону).
Бланки (талони), не пред'явлені Оператору АЗС для отримання Товару протягом терміну дії Бланку (талону) анулюються (втрачають свою силу і є недійсними). Покупець зобов'язується забрати Товар зі зберігання до моменту анулювання Бланків (талонів), в іншому випадку Постачальник не несе відповідальності за недопоставку, несвоєчасну поставку.

6. Внести зміни та виключити з проекту договору Замовника наступні пункти:
- п. 6.2.13 Розділу 6 «Права та обов’язки Сторін»;
- п. 7.5*. Розділу 7 «Відповідальність сторін» з примітками;
- п. 7.6*. Розділу 7 «Відповідальність сторін» з примітками;
- п. 7.7. Розділу 7 «Відповідальність сторін», як такий, що суперечить п. 7.5. проекту договору Замовника;
- п. 7.11. Розділу 7 «Відповідальність сторін».
- п. 13.11.1* Розділу 13 «Інші умови» з примітками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2020 16:59

Доброго дня.
Дана вимога не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, в т.ч. проект договору про закупівлю.
Проект договору, як складова тендерної документації, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
По пункту першому пропозиції учасника: в пропозиції учасника по зміні п. 5.5 (п. 3.4 та 3.5) проекту Договору, запропоновано обмеження отримання Товару по бланкам (талонам), що суперечить п. 10.1 проекту Договору та обмежує Замовника у отриманні оплаченого товару. Крім того, в пропозиції учасника по зміні п. 5.6 проекту Договору слід зауважити, у разі зміни даного пункту в частині видалення з проекту Договору умови стосовно складання Сторонами Акту приймання-передачі на відповідальне зберігання Товару, Замовник залишається без документа, що підтверджує передачу на зберігання Постачальнику в резервуарах АЗС Товару Покупця, така запропонована учасником зміна створює ризики для Замовника.
По пункту другому пропозиції учасника: зміст п. 6.2.12 проекту Договору визначено згідно внутрішніх нормативних документів Замовника та не порушують норм чинного законодавства.
По пункту три пропозиції учасника: зменшення розміру штрафних санкцій в п. 7.8 проекту Договору зі штрафу у розмірі 5% від суми Договору до штрафу у розмірі 200 (двісті) гривень, збільшує ризики для Замовника в частині недобросовісного виконання умов Договору зі сторони Постачальника. Стосовно збільшення для Замовника розміру відсотків річних від простроченої суми з 1 (одного) відсотка, як зазначено в п. 7.10 проекту Договору, до 3 (трьох) – як пропонується учасником, зауважуємо, що відповідно до ч. 2 ст. 625 Цивільного кодексу України передбачено що боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом. В проекті Договору передбачено інший розмір процентів – 1 (один) відсоток річних від простроченої суми, що відповідає нормам вищезазначеної статті та інтересам Замовника.
По пункту чотири пропозиції учасника: партнерські відносини Постачальника (третіх осіб-підприємців, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС)) не відомі Покупцю (АТ «Укртрансгаз») та відповідно АТ «Укртрансгаз» не може давати згоди на умови, що не відносяться до предмету Договору.
По пункту п’ять пропозиції учасника: доповнення проекту Договору п. 5.9, що пропонується учасником, має аналогічні умови в запропонованих змінах до п. 5.5 проекту Договору пропозиції учасника вказаному у першому пункті стосовно терміну (строку) дії бланків (талонів) на отримання Товару Покупцем.
По пункту шість пропозиції учасника: виключення пунктів з проекту Договору, що зазначені в пункті шість пропозиції учасника не обґрунтовані учасником та збільшують ризики для АТ «Укртрансгаз» у випадку недобросовісного виконання умов Договору зі сторони Постачальника.
Дані вимоги проекту Договору не порушують принципи здійснення публічних закупівель визначені Законом України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-07-001493-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 29 вересня 2020 13:34
Скарга у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Детальніше у файлах, що додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2020 20:23
рішення від 02.10.2020 №18537.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 20:23
рішення від 27.10.2020 № 20044.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 22:45

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 вересня 2020
UA-2020-08-07-001493-ca659b5bced794d01a9132770b85a1715
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 вересня 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 вересня 2020 10:15
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:59
11_БГ.zip
08 вересня 2020 14:54
17_ліцензія.pdf
08 вересня 2020 14:54
16_ст. 17.pdf
08 вересня 2020 14:54
15_згода учасника.pdf
08 вересня 2020 14:54
14_про АЗС.pdf
08 вересня 2020 14:54
13_серт.+пасп..zip
08 вересня 2020 14:54
12_антикор..pdf
08 вересня 2020 14:54
10_про суб-ів.pdf
08 вересня 2020 14:54
9_ЄДР.pdf
08 вересня 2020 14:54
7_дов. ЧА.pdf
08 вересня 2020 14:54
6_повноваження.zip
08 вересня 2020 14:54
6.1_згода власника.pdf
08 вересня 2020 14:54
5_опитувальник.pdf
08 вересня 2020 14:54
4_анал. дог. Рітейл.zip
08 вересня 2020 14:54
3_про анал. дог.pdf
08 вересня 2020 14:54
2_гарант. лист.pdf
08 вересня 2020 14:54
1_технічна.pdf

Документи

09 вересня 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 вересня 2020 11:08
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:08
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:06
Аналогічний договір.rar
09 вересня 2020 11:06
договір 108.rar
09 вересня 2020 11:06
статут.rar
09 вересня 2020 11:06
документи.rar
09 вересня 2020 11:06
Банківська гарантія.7z
09 вересня 2020 11:06
документи 3.rar
09 вересня 2020 11:06
документи 1.rar
09 вересня 2020 11:06
договір 0110.rar
09 вересня 2020 11:06
документи 2.rar
09 вересня 2020 11:06
до дог 108.rar
09 вересня 2020 11:06
ціна.rar

Документи

09 вересня 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 листопада 2020 11:08
Гарантія_500 950,43 грн..pdf.p7s.p7s
12 листопада 2020 11:08
Гарантія_500 950,43 грн..pdf
09 листопада 2020 16:16
Ліцензія оптова торгівля.pdf
09 листопада 2020 16:12
повноваження.7z
09 листопада 2020 16:12
гарантійний лист по ст17.pdf
09 листопада 2020 16:12
довідка про представництво.pdf
09 листопада 2020 16:12
розрахунок ціни.pdf
09 листопада 2020 16:12
Стоянський С.С.pdf
09 листопада 2020 16:12
ДФС до 12.11.pdf
09 листопада 2020 16:12
ДФС до 12.11.p7s
09 вересня 2020 12:34
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:34
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:12
інші документи (6).7z
09 вересня 2020 12:12
забезпечення.7z
09 вересня 2020 12:12
Установчі документи.7z
09 вересня 2020 12:12
технічна частина (2).7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 8 349 173,75
UAH
8 349 173,75
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 8 881 358,55
UAH
8 881 358,55
UAH
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 11:08
Гарантія_500 950,43 грн..pdf.p7s.p7s
12 листопада 2020 11:08
Гарантія_500 950,43 грн..pdf
09 листопада 2020 16:16
Ліцензія оптова торгівля.pdf
09 листопада 2020 16:12
повноваження.7z
09 листопада 2020 16:12
гарантійний лист по ст17.pdf
09 листопада 2020 16:12
довідка про представництво.pdf
09 листопада 2020 16:12
розрахунок ціни.pdf
09 листопада 2020 16:12
Стоянський С.С.pdf
09 листопада 2020 16:12
ДФС до 12.11.pdf
09 листопада 2020 16:12
ДФС до 12.11.p7s
09 вересня 2020 12:34
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:34
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:12
інші документи (6).7z
09 вересня 2020 12:12
забезпечення.7z
09 вересня 2020 12:12
Установчі документи.7z
09 вересня 2020 12:12
технічна частина (2).7z

Публічні документи

09 вересня 2020 11:08
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:08
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:06
Аналогічний договір.rar
09 вересня 2020 11:06
договір 108.rar
09 вересня 2020 11:06
статут.rar
09 вересня 2020 11:06
документи.rar
09 вересня 2020 11:06
Банківська гарантія.7z
09 вересня 2020 11:06
документи 3.rar
09 вересня 2020 11:06
документи 1.rar
09 вересня 2020 11:06
договір 0110.rar
09 вересня 2020 11:06
документи 2.rar
09 вересня 2020 11:06
до дог 108.rar
09 вересня 2020 11:06
ціна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 8 349 173,75
UAH
03 листопада 2020 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
8 349 173,75
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 17:34
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:22
Договір ОККО Контракт 2011000078 від 19.11.2020.pdf укладений
20 листопада 2020 15:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 019 008,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 669 834,75 UAH)