Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
469 754,00 UAH
UA-2020-08-07-001476-a 4e89c50e68984a3badd873183c014ce6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096681
+380443096911
+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096681,+380443096911,+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:03
Очікувана вартість: 469 754,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 697,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів проводиться Замовником протягом 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, моменту підписання акту приймання – передачі наданих послуг з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів та надання рахунків на оплату, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Оплата за надання Послуг по даному Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного Законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 10:19
ТД_Послуги_з_заправки_відновлення_картриджів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-001476-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 10 серпня 2020 08:47
Про місце надання послуг
Доброго дня.
Вкажіть, будь-ласка, за якою адресою мають надаватися послуги?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 16:36
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу «Про місце надання послуг» в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Згідно п. 4.3 «Місце, кількість, обсяг надання послуг» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, передбачено: «Місце надання послуг: на території Виконавця». Також, звертаємо вашу увагу, що З питань технічної частини предмету закупівлі можна звертатися до інженера технічного відділу виробничого підрозділу Коростенської дирекції залізничних перевезень – Старовойт Інни Петрівни за телефоном (04142) 2-33-38.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 260 443,50
UAH
260 443,50
UAH
Документи
ТОВ СІНТ 367 592,00
UAH
367 592,00
UAH
Документи
ФОП МАРТИНЮК ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ 399 134,00
UAH
399 134,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:53
Статут + код доступу.pdf
21 серпня 2020 14:53
Листи відгуки.pdf
21 серпня 2020 14:53
Копія Витягу з ПДВ.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 11:25
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:23
Статут.pdf
21 серпня 2020 11:23
Опис до статуту.pdf
21 серпня 2020 11:23
Копія Баланс_2019.pdf
21 серпня 2020 11:23
_43 відгук.pdf
21 серпня 2020 11:23
_21-58 відгук.pdf
21 серпня 2020 11:23
_15-19В відгук.pdf
21 серпня 2020 11:23
12. Проект договору.pdf
21 серпня 2020 11:23
11. Співвиконавці.pdf
21 серпня 2020 11:23
10. Згода з умовами ТД.pdf
21 серпня 2020 11:23
09. Персональні данні.pdf
21 серпня 2020 11:23
07. Код доступу.pdf
21 серпня 2020 11:23
05. Гарантія якості.pdf
21 серпня 2020 11:23
03. Опис послуг.pdf
21 серпня 2020 11:23
02. Відсутність підстав.pdf
21 серпня 2020 11:23
01. Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ СІНТ

ФОП МАРТИНЮК ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Очікує рішення 260 443,50
UAH
25 серпня 2020 11:30

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 16:25
Кінець періоду оскарження: 21 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 21 вересня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
10 вересня 2020 16:25
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:06
ПР_ВІДМІНИ_82_09_09.20.pdf