Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142891 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, Поштова,14 |
Контактна особа: |
Трофимова Антоніна Михайлівна +380623921586 osvitazak@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 09:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 11:51 |
Очікувана вартість: | 52 044 905,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 258022 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів приймання виконаних будівельних робіт, довідок про вартість виконаних робіт та/або підписаних актів приймання передачі обладнання і рахунку на оплату | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 95 |
Iнша подія | Після реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 09:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 09:35 |
DN2A_37 -ТД (оновлена)ЗОШ4 07.08.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
протоколом №54 від 31.08.2020року
1. Відповідно до вимог п.п. 5.2.1., п. 5, Розділу 3 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАДІ 2012» надана довідка №19/08-3 від 19 серпня 2020 року, яка не містить інформації щодо спеціальності/кваліфікації працівників, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до вимог п.п. 10., п. 1, Розділу 3 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАДІ 2012» відсутня ліцензія ДСУНС на виконання робіт протипожежного призначення. Дана ліцензія необхідна для виконання робіт протипожежного призначення передбачених Технічним завданням тендерної документації, відповідно до постанови КМУ від 23.11.16 №852.
Також, у наданому листі про залучення субпідрядних організацій ТОВ «ВАДІ 2012» зазначило, що субпідрядні організації для виконання робіт залучатися не будуть. Інших пояснень також не надано.
3. Відповідно до вимог п.2, Розділу 6 тендерної документації, зазначено наступне:
«Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАДІ 2012» відсутній документ, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю, що не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до вимог п.п. 5.5.2., п.5, Розділу 3 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в Учасника антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми, або довідку у довільній формі, яка містить інформацію про відсутність в Учасника антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми у випадку, коли вони є необов’язковими відповідно до закону, з зазначенням підстав відсутності.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАДІ 2012» відсутня сканована копія/оригінал антикорупційної програми, що не відповідає вимогам тендерної документації.
5. Відповідно до вимог п.п. 10., п. 1, Розділу 3 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАДІ 2012» відсутній Дозвіл виданий уповноваженим державним органом на виконання робіт підвищеної небезпеки. Даний Дозвіл необхідний для виконання робіт підвищеної небезпеки передбачених Технічним завданням тендерної документації.
Також, у наданому листі про залучення субпідрядних організацій ТОВ «ВАДІ 2012» зазначило, що субпідрядні організації для виконання робіт залучатися не будуть. Інших пояснень також не надано.
6. Відповідно до вимог п.п. 5.4.1. та 5.4.2. п. 5.4. Розділу 3 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні роки.» та «копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки.»
Відповідно п.1. Розділу 3 тендерної документації, зазначено наступне:
«У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАДІ 2012» надано фінансовий звіт, який не містить підпису та відбитків печатки Учасника, також відсутня відмітка/печатка/ЕЦП уповноваженого органу статистики, що не відповідає вимогам тендерної документації.
7. Відповідно до вимог п.п. 5.3.3., п. 5.3., Розділу 3 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАДІ 2012» надані листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, які не містять вихідного номеру та відбитків печатки контрагентів, тому не можуть бути належним підтвердженням вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене
ВИМАГАЄМО:
- Скасувати рішення щодо визнання ТОВ «ВАДІ 2012» переможцем торгів, так як рішення прийнято з грубим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
- Скасувати рішення Протоколу №54 від 31.08.2020 року про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2020-08-07-000229-c – ТОВ ВАДІ 2012
- Відхилити та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ВАДІ 2012» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
1. ТОВ «ВАДІ 2012» в складі тендерної пропозиції була надана довідка відповідно до п. 5.2.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. Вказана довідка складена за формою Додатку 6 тендерної документації та містить інформацію про наявність у ТОВ «ВАДІ 2012» працівників відповідної кваліфікації.
Даний п.5.2.1. п.5 розділу 3 тендерної документації зобов`язує зазначити в довідці посаду, досвід роботи в цілому (років), спеціальність або кваліфікацію працівників. Як вбачається з Додатку 6 тендерної документації (3-й стовпчик таблиці ) зазначаються посада або спеціальність працівника.
Таким чином, довідка № 19/08-3 від 19.08.20р., надана ТОВ «ВАДІ 2012», відповідає п.5.2.1. п.5 розділу 3 тендерної документації.
Кваліфікаційні ж вимоги стосуються тільки працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката, а саме архітекторів, інженерів-проектувальників, інженерів технічного нагляду та експертів.
2. Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. № 852.
Відповідно до положень вказаного переліку ліцензуванню підлягають роботи у разі відсутності у суб’єкта господарювання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВАДІ 2012» було надано скан-копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією.
Крім того, п. 7 розділу 3 тендерної документації зазначено, що Інформація про субпідрядників, які учасник планує залучити до виконання робіт, надається у відповідності з Додатком 4 до цієї тендерної документації. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надаються документи згідно частини 7 статті 17 Закону.
Згідно ч.7 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
ТОВ «ВАДІ 2012» в складі тендерної пропозиції була надана довідка № 19/08-23 від 19.08.20р.,в якій учасник повідомляє, що не має наміру залучати до виконання робіт за предметом закупівлі субпідрядні організації в обсязі більш ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
3. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВАДІ 2012» було надано на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю окрему довідку, № 19/08-27 від 19.08.20р. в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах із зазначенням її посади на лданому підприємстві.
Крім того, у складі своєї пропозиції ТОВ «ВАДІ 2012» надані скан-копії: наказу № 13 від 16.11.2012р. про призначення директора ТОВ «ВАДІ 2012», виписки з протоколу загальних зборів засновників ТОВ «ВАДІ 2012» № 21 від 16.11.2012р. про призначення директора, які посвідчують особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Відповідно до п.п. 1 п.1 Розділу 3 тендерної документації документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше);
4. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВАДІ 2012» відповідно до п. 5.5.2. розділу 3 тендерної документації було надано довідку № 19/08-7 від 19.08.20р., яка містить інформацію про наявність в Учасника антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації.
Обов`язку надавати учасником антикорупційну програму умови тендерної документації не містять.
5. Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, на які видається дозвіл затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. № 1107.
Технічне завдання тендерної документації не містить видів робіт, передбачених даним переліком.
Крім того, ТОВ «ВАДІ 2012» в складі тендерної пропозиції була надана довідка № 19/08-23 від 19.08.20р.,в якій учасник повідомляє, що не має наміру залучати до виконання робіт за предметом закупівлі субпідрядні організації в обсязі більш ніж 20% від вартості договору про закупівлю.
6. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВАДІ 2012» надані фінансові звіти за 2016-2019 роки та 1 півріччя 2020 року. Дані документи є документами електронної звітності, створені за допомогою програмного забезпечення M.E.Doc . Згідно ст. 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Надані учасником документи фінансової звітності підписані уповноваженою особою ЕЦП і містять квитанції (№1, № 2) про результати їх перевірки та прийняття відповідними органами державної влади, в т.ч. й органами Держстату України.
Надання документів відсканованих з оригіналів, а не з завірених копій документів не впливає на зміст тендерної пропозиції та відноситься до формальних помилок. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Розділу ІІІ тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
7. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВАДІ 2012» надані відповідно до умов пп.5.3.3. п.5.3 розділу 3 тендерної документації оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.
Крім того, надані саме оригінали листів-відгуків, які не потребують завіряння печаткою і підписом учасника.
Вимоги до наявності печатки на таких листах тендерна документація не містить.
Перелік документів, підписи на яких відповідно до законодавства необхідно скріплювати печаткою установи, та порядок застосування печаток визначається внутрішніми локальними актами установи, зокрема інструкціями з діловодства. Розпорядчим документом керівника установи визначаються порядок використання, місце зберігання печатки установи і посадові особи, відповідальні за її зберігання, а також перелік посадових осіб, підписи яких скріплюються печаткою установи. Право засвідчення документів та їх копій може надаватися посадовим та іншим особам на підставі довіреності. У посадових інструкціях визначаються повноваження щодо засвідчення документів та їх копій.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція переможця відкритих торгів ТОВ «ВАДІ 2012» відповідає вимогам тендерної документації, рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом № 54 від 31.08.2020 р. є правомірним та не підлягає скасуванню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000070 ● c8bc5981ad6e425eb78e4fc6b10a0ca4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 20:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 191
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
12 UA-2020-08-07-000229-c 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом розгляду висновку моніторингу закупівлі «Реконструкція загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Таманова, 16 (коригування)», проведеного відділом контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби з 21.09.2020 по 16.10.2020 р. відділ освіти Покровської міської ради Донецької області повідомляє наступне. Закупівля робіт по об’єкту «Реконструкція загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Таманова, 16 (коригування)» (далі - Закупівля) оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. (далі – Фінансова угода). Відповідно до ст. 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, зазначених у частині другій цієї статті, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Закупівля була проведена на підставі Посібника із закупівель «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами» від 23.032017 р. (далі – Посібник із закупівель), розробленого на підставі Фінансової угоди. Відповідно до Посібника із закупівель у разі розбіжностей між положеннями Посібника із закупівель та національним законодавством, перевагу матимуть положення та принципи Посібника із закупівель. Закупівлі в рамках проектів ЄІБ, повинні, між іншим, задовольняти вимоги допустимості ЄІБ, вимоги щодо недопущення шахрайства та корупції (включаючи, між іншим, Пакт про згоду), вимоги щодо дискваліфікації, достатнього попереднього досвіду виконавців, щоб гарантувати достатність можливостей виконати угоду, конфлікту інтересів, доступу до національних засобів правового захисту, критеріїв відбору та присудження, відкриття тендера, періоду очікування, збалансованості умов договору, вимоги щодо конфіденційності. Ця Процедура закупівель призначена для Замовників (органів місцевого самоврядування, державних адміністрацій, а також державних та комунальних підприємств, відмінних від приватних підприємств), які власне будуть здійснювати закупівлі, а також для інших зацікавлених сторін (ЄІБ, Мінрегіон/ГРП, МФУ та інші). Згідно з положеннями розділу 3 Посібника із закупівель група реалізації проекту при Мінрегіоні (далі «Мінрегіон/ГРП»), надає загальну підтримку, координує та наглядає за процесом проведення закупівлі. Зокрема, Мінрегіон/ГРП розробляє примірну тендерну документацію, затверджує тендерну документацію, що підготовлена Замовниками, а також розробляє План закупівель. Також, Мінрегіон/ГРП координує співпрацю між Замовниками та ЄІБ (наприклад, при схваленні на предмет відсутності заперечень чи при запитах додаткової інформації). Так тендерна документація до Закупівлі була підготовлена на підставі примірної тендерної документації до закупівель в рамках НКПВУ та затверджена Мінрегіоном відповідно до вимог Європейського інвестиційного банку. Щодо виявлених під час проведення моніторингу порушень відділ освіти Покровської міської ради Донецької області зазначає: 1. Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу саме щодо підтвердження застосування заходів із захисту довкілля. Окремі екологічні характеристики щодо робіт відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону в тендерній документації не встановлювались. У зв’язку з чим замовником не було порушено вимоги ч. 5 ст. 23 Закону. 2. У висновку за результатами моніторингу зазначається що визначені Замовником кваліфікаційні критерії в підпунктах 5.1 та 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації не відповідають вимогам пунктів 1 та 3 частини другої статті 16 Закону, а саме: Замовник вимагає від учасників наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору, в той час як згідно з Законом зазначені критерії повинні мати назву: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до п. 4.3 Розділу 4 Посібника із закупівель критерії для оцінки заявок пропонуються Замовником та описуються у тендерній документації по кожному з суб-проектів. Критерії можуть бути кваліфікаційними (якщо критерії не дотримані – учасник дискваліфікується) та оціночними (учасник досліджується по кожному з критеріїв). Рекомендовані наступні загальні кваліфікаційні критерії: - технічна компетентність, наявність обладнання, досвіду та наявність кваліфікованого; - персоналу для виконання договору; - правоздатність; - платоспроможність, доступ до фінансових ресурсів; - виконання зобов’язань з оподаткування та соціального страхування; - задовільні результати роботи у минулому Для НКТ рекомендовано застосовувати наступні кваліфікаційні критерії: - Загальний досвід роботи: не менше 4 років; - Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції; - Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) – не менше 100% від суми пропозиції. Застосування інших кваліфікаційних критеріїв повинно відбуватись у відповідності до Закону та Посібника із закупівель ЄІБ. В тендерній документації до Закупівлі зокрема були встановлені наступні кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору. Зазначені кваліфікаційні критерії встановлені відповідно до Посібника із закупівель та тотожні за змістом з кваліфікаційними критеріями, зазначеними у ч. 2 ст. 16 Закону. Враховуючи вищевикладене відділом освіти не було порушено вимоги ч. 2 ст. 22 Закону. 3. Підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки за формою додатку 6 до тендерної документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. У висновку за результатами моніторингу зазначається, що в порушення зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАДІ 2012» надано довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.08.2020 № 19/08-3 без зазначення серії та номеру кваліфікаційного сертифіката працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката, а саме: інженера-проектувальника та виконавця робіт (Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» від 23.05.2011 № 554 із змінами та доповненнями). Щодо даного питання відділ освіти Покровської міської ради Донецької області зазначає, що ст. 19 ЗУ «Про архітектурну діяльність» передбачено, що не всі без виключень проектні роботи по створенню об’єктів архітектури потребують наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката, а саме: - здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю; - розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки; - виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше; - проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт. Закупівля передбачає проведення робіт з Реконструкція загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 Покровської міської ради Донецької області , розташованої за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Таманова, 16 (коригування), що не включає в себе будь-яких проектних робіт по створенню об’єктів архітектури. ТОВ «ВАДІ 2012» не надає послуги з проектування та не має в своєму штаті атестованого інженера-проектувальника. Окрім того, в Листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.06.2012 № 7/17-9217 «Про сертифікацію виконавців робіт» зазначається, що Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» передбачено здійснення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, а саме: архітекторів, інженерів-проектувальників, інженерів технічного нагляду та експертів. Особи, які здійснюють виконання робіт (виконроби), до зазначеного переліку не належать. Таким чином, проходження професійної атестації осіб, відповідальних за виконання робіт, з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката таким виконавцям (виконробам) законодавством не передбачене та не може здійснюватися Атестаційною архітектурно-будівельною комісією. 4. Окрім того, у висновку за результатами моніторингу зазначається, що у порушення вимог підпункту 5.3 розділу ІІІ тендерної документації та вимог додатку 7 до тендерної документації ТОВ «ВАДІ 2012» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 19.08.2020 № 19/08-4 без зазначення коду ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт. Незазначення коду ЄДРПОУ замовників у довідці про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не впливає на зміст тендерної пропозиції; підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та було віднесено при прийнятті рішення про визначення ТОВ «ВАДІ 2012» переможцем закупівлі до формальних помилок. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Окрім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАДІ 2012» були надані скан-копії договорів №145кб від 04.12.2018 р., №152кб від 17.12.2018 р. укладених між ТОВ «ВАДІ 2012» та Департаментом капітального будівництва Донецької облдержадміністрації, які містять інформацію щодо коду ЄДРПОУ замовника. 5. Під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «ВАДІ 2012» були виявлені невідповідності в сумах аналогічних договорів та актів виконаних робіт за даними договорами: Договір №152кб від 17.12.2018 р. з додатками на суму 31600265,24 грн. акти виконаних робіт на суму 31596046,38 грн., Договір №145кб від 04.12.2018 р. з додатками на суму 35784558,61 грн., акти виконаних робіт на суму 35784538,17 грн. У відповідності з пунктом 16 статті 29 Закону Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 27.08.2020 року. У відповідь на вимогу ТОВ «ВАДІ 2012» були завантажені скан-копії листів з поясненнями, відповідно до яких вищезазначені договори виконані в повному обсязі, а невідповідність між сумами договорів та актами виконаних робіт виникли через придбання матеріалів за нижчою вартістю. Враховуючи незначні суми розбіжностей (4 218,86 грн за договором №152кб від 17.12.2018 р. та 20,44 грн. за договором №145кб від 04.12.2018 р), пояснення переможця закупівлі щодо виконання договорів в повному обсязі, а також листи-відгуки від замовників за даними договорами, уповноваженою особою відділу освіти було прийнято рішення про відповідність учасника ТОВ «ВАДІ 2012» кваліфікаційним критеріям до закупівлі. Таким чином, враховуючи відповідність переможця закупівлі кваліфікаційним критеріям встановленим у тендерній документації відповідно до вимог Посібника із закупівель та Закону між відділом освіти Покровської міської ради Донецької області та ТОВ «ВАДІ 2012» було укладено договір №9 від 21.09.2020 р. Відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір за результатами закупівлі було оприлюднене в електронній системі закупівель 31.08.2020 р. Перебіг строку на укладення договору почався 01.09.2020 р. Останнім днем строку є 20.09. Оскільки двадцятий день строку на укладення договору припадав на вихідний день (20.09.2020 р. - неділя), то відповідно до ч. 5 ст. 254 ЦК України днем закінчення строку на укладання договору є перший за ним робочий день (21.09.2020 р. - понеділок). Згідно зі ст. 252, ст. 253, ст. 254 ЦК України, строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок. Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Вищевказані норми Цивільного кодексу України визначають загальний порядок обліку строку, визначеного у календарних днях, з урахуванням святкових та вихідних днів. При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» не визначає іншого правила в обрахунку строку укладення договору про закупівлі. Аналогічної позиції щодо застосування положень Цивільного кодексу України при обчислені строків на укладення договору відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» дотримується Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у розясненнях за посиланнями - https://www.me.gov.ua/inforez/Details?id=e9abd22e-5be1-40a1-b1b6-a62e48b1eae6&lang=uk-UA; - https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=a5880bd3-f19d-40a2-bae4-d13d4af955bd Таким чином, відділом освіти як замовником не було порушено строк на укладання договору встановлений ч. 6 ст. 33 Закону. У пункті 3 висновку моніторингу закупівлі «Реконструкція загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Таманова, 16 (коригування)», керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ст. 202 ГК України господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. До відносин щодо припинення господарських зобов'язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Згідно з положеннями ч. 7 ст. 193 ГК України не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Відповідно до ст. 206 ГК України господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу. Положеннями ст. 188 ГК України встановлено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Положеннями ч.1-2 ст.651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. З аналізу наведених норм слідує, що за загальним правилом розірвання договору або припинення зобов’язань в односторонньому порядку не допускається, а розірвання договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін можливо лише у випадку істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до розділу І Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України 23.04.2018 р. №86 висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до встановленої форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженої наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 р. №86 в електронній системі закупівель. Розділами II та III Порядку заповнення форми висновку визначено порядок заповнення вступної та констатуючої частини форми висновку. Зокрема, у п.2 Розділу II констатуючої частини висновку робиться висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися. У разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. Висновок моніторингу не містить посилань Північно-східного офісу Держаудитслужби на відповідні положення закону або договору, якими визначені як підстави для припинення зобов’язань за договором, порушення положень п. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 5 ст. 23, п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні відкритих торгів. Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області вважає висновок моніторингу закупівлі «Реконструкція загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька обл., м. Покровськ, вул. Таманова, 16 (коригування)», проведеного відділом контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби з 21.09.2020 по 16.10.2020 р. безпідставним та прийнятим без урахування всіх обставин, що мали значення для прийняття відділом контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби обгрунтованого, неупередженого висновку за результатами моніторингу. А також, наголошує на тому, що під час проведення моніторингу посадовими особами орану державного фінансового контролю не було запитано жодних пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які були предметом дослідження в рамках моніторингу відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону, що також призвело до прийняття необгрунтованого, безпідставного висновку за результатом моніторингу. Враховуючи вищезазначене уповноваженою особою відділу освіти Покровської міської ради Донецької області було прийнято правомірне рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ВАДІ 2012», яке повному обсязі відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та правилами встановленими Європейським інвестиційним банком для реалізації проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, за результатом чого було своєчасно укладено договір №9 від 21.09.2020 р., у зв’язку з чим відділ освіти Покровської міської ради Донецької області не має правових підстав для припинення зобов’язань за договором.
2020-10-23 14:46:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВАДІ 2012 |
51 509 845,40
UAH з ПДВ
|
51 509 845,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" |
51 545 026,39
UAH з ПДВ
|
51 545 026,39
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АКВІ-БУД" |
51 813 182,76
UAH з ПДВ
|
51 552 957,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" |
51 665 896,64
UAH з ПДВ
|
51 665 896,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" |
51 987 202,00
UAH з ПДВ
|
51 726 977,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВАДІ 2012 #37841356 |
Переможець |
51 509 845,40
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 09:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 18:32
|
ДУ 6 від 29.12.23.PDF | зміни до договору |
03 січня 2024 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 18:49
|
ДУ 5 від 31.03.2023.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2023 18:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2022 12:27
|
ДУ 4.PDF | зміни до договору |
27 травня 2022 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2022 09:27
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
23 березня 2022 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 15:51
|
Дод угода 2.PDF | зміни до договору |
05 жовтня 2021 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 09:07
|
дод угода 1 до дог 9.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2020 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 16:07
|
дог9.PDF | укладений |
23 вересня 2020 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємню згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |