Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт частини покрівлі гуртожитку №8 за адресою: вул. Маршала Тимошенко, 2-Л, м. Київ
Очікувана вартість
88 000,00 UAH
UA-2020-08-06-008586-a ● fdde660dc5a947198078c7f7a9c643aa
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Код ЄДРПОУ: | 02070890 |
Вебсайт: | http://knutd.com.ua |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Немировича-Данченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
Любов Мурована +380962450269,+380442568468 knutd_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 19:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 15:58 |
Очікувана вартість: | 88 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
У складі своєї пропозиції Учасники надають документи, згідно додатків, що додаються: Додаток 1 «Технічні вимоги до предмета закупівлі». Додаток 2 «Цінова пропозиція». Додаток 3 «Кваліфікаційні та інші критерії та спосіб їх підтвердження». Додаток 4 «Проект договору»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт частини покрівлі гуртожитку №8 за адресою: вул. Маршала Тимошенко, 2-Л, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04212, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 2-Л, гуртожиток № 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг/робіт проводиться у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Підрядника після підписання Акту приймання виконаних підрядних робіт ф КБ-2в та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт та витрат ф КБ-3 не пізніше 7-ми календарних днів з дати їх погодження. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 19:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 19:20 |
Додаток 2 _Цінова пропозиція.doc | |
06 серпня 2020 19:20 |
Додаток 3 _Кваліфікаційні та інші критерії та спосіб їх підтвердження.doc | |
06 серпня 2020 19:20 |
Додаток 1_Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі.docx | |
06 серпня 2020 19:20 |
Додаток 4_Проект Договору.docx |
06 серпня 2020 19:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 серпня 2020 19:20 |
Додаток 2 _Цінова пропозиція.doc
|
|||
06 серпня 2020 19:20 |
Додаток 3 _Кваліфікаційні та інші критерії та спосіб їх підтвердження.doc
|
|||
06 серпня 2020 19:20 |
Додаток 1_Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі.docx
|
|||
06 серпня 2020 19:20 |
Додаток 4_Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аванс для придбання матеріалів - попередня оплата
Дата подання: 07 серпня 2020 08:21
Дата відповіді: 07 серпня 2020 10:32
Відповідно до постанови від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата. Розмір та строк попередньої оплати, регламентнується пунктами 1 та 2 цієї постанови. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.
Прошу Вас вказати чи Замовник виконає постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України в частині авансування робіт, тоб-то чи переможець торгів отримає попереднью оплату.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! КНУТД є отримувачем бюджетних коштів, алн основним їх розпорядником є Міністерство освіти і науки України, яке нормативними актами регулює умови попередньої оплати. Відповідно наказу МОНУ від 16.01.2020р. № 56, для поточного ремонту попередня оплата у розмірі 30% не передбачена. Тому переможець тогів, не отримає авансу після укладання договору по даному предмету закупівлі.
Аванс для придбання матеріалів
Дата подання: 07 серпня 2020 11:29
Дата відповіді: 07 серпня 2020 12:26
Шановний ЗАМОВНИК, мене, як учасника торгів,не задовільнила Ваша відповідь. Ваша відповідь не повна.
Авансування робіт по поточному ремонту викладено в пункті 1 абзац 2. Постанови № 1070 Кабінету Міністрів України. Термін фінансування зкорочений до 3 місяців, на відміну від капітальних видатків – 12 місяців.
Прошу Вас роз’яснити : на яким законодавчим актом Замовник скасував Постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України про про попередню оплатау (авансування робіт).
Якщо Замовник не скасував Постанову № 1070 Кабінету Міністрів України, прошу зкорегувати умови оплати робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учасник!Замовник торгів є розпорядником та одержувачем бюджетних коштів, що належать до сфери УПРАВЛІННЯ МОНУ, який надає дозвіл на здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг (згідно п.1 постанови від 4 грудня 2019 р. № 1070 КМУ:"Розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва."). Відповідно наказу МОНУ від 16.01.2020р. № 56, яким надано дозвіл на здійснення попередньої оплати, зокрема для поточного ремонту попередня оплата у розмірі 30% не передбачена, через відсутність дозволу головного розпорядника бюджетних коштів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАЙДУЖНЕ" |
74 240,40
UAH з ПДВ
|
60 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Жила Олександр Вікторович |
87 000,00
UAH з ПДВ
|
61 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лисенко Микола Васильович |
84 894,00
UAH з ПДВ
|
70 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАЙДУЖНЕ" #38908416 |
Рішення скасоване |
60 999,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 13:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РАЙДУЖНЕ" #38908416 |
Відхилено |
60 999,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 13:19
|
ФОП Жила Олександр Вікторович #2434202970 |
Відхилено |
61 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 16:13
|
ФОП Лисенко Микола Васильович #2620802211 |
Відхилено |
70 999,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 17:26
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій