Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Глатирамеру ацетат 20 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Glatiramer acetate 20 mg)
Очікувана вартість
41 369 432,49 UAH
UA-2020-08-06-008523-a a46949ff84544734a02c900ee5dc031d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 18:53
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 12:28
Очікувана вартість: 41 369 432,49 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 206 847,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 06 серпня 2020 18:53
Enquiries until: 27 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 02 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 41 369 432 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 206 847 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165723 одиниця
Глатирамеру ацетат 20 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Glatiramer acetate

Glatiramer acetate 20 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення, стосовно вимог, які вказані у додатку 3 ТД,
Дата подання: 18 серпня 2020 14:58
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:55
Доброго дня, Просимо надати роз’яснення, стосовно вимог, які вказані у додатку 3 ТД, а саме: Переможці процедури закупівлі – нерезиденти надають документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, за формами, що передбачені законодавством держав, де вони зареєстровані. У разі, якщо переможець процедури закупівлі-нерезидент, відповідно до норм законодавства держави реєстрації, не зобов’язаний складати якийсь з вказаних документів, такий переможець процедури закупівлі надає лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (в разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. Якщо учасник-нерезидент має змогу отримати в Україні довідки, які визначені пунктами 6 і 12 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», через замовлення їх у Єдиному вікні МВС України, чи допускається подання нерезидентом таких довідок, виданих уповноваженими органами України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимогами тендерної документації встановлено, що переможці процедури закупівлі – нерезиденти надають документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, за формами, що передбачені законодавством держав, де вони зареєстровані.
Зокрема, переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, довідку, видану уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, та не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Таким чином, якщо фізична особа, яка є учасником, чи службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, зареєстрована в країні Україна, вона повинна отримати вищезазначену довідку, видану уповноваженим органам України. Якщо ж така особа зареєстрована в іншій країні - повинна отримати вищезазначену довідку, видану уповноваженим органам країни реєстрації. Така довідка, належним чином оформлена, повинна бути надана замовнику шляхом її оприлюднення в електронній системі закупівель.

Щодо документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі": Підстави, визначені даною частиною стосуються невиконання зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю переможця торгів з замовником. Така довідка не може бути замовлена у Єдиному вікні МВС України, а надається в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, а саме: Довідка довільної форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-008523-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: D.D. Сандоз Фармасьютікалз, Код ЄДРПОУ:2159287000
Дата подання: 14 серпня 2020 19:11
Надання офіційних документів від уповноважених органів
Доброго дня
Згідно з вимогами Додатка 2 Розділу ІІ п. 5 тендерної документації, Учасники-нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Просимо надати роз’яснення, а саме: зазначте, будь ласка, у своїй відповіді повний перелік уповноважених органів для учасників-нерезидентів, які мають повноваження надавати офіційні документи (листи).
З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 09:59
Добрий день!
У додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Глатирамеру ацетат 20 мг)» (далі – тендерна документація) замовником визначено перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ додатка 2 до тендерної документації учасники–нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник–нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Перелік органів, які уповноважені на надання таких документів (листів) у певній іноземній державі, визначається відповідно до законодавства цієї іноземної держави (країни–учасника).
Враховуючи викладене, замовник не вбачає можливості надати повний перелік уповноважених органів для учасників-нерезидентів, а отже вимога № UA-2020-08-06-008523-a.c1 щодо надання офіційних документів від уповноважених органів під час проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Глатирамеру ацетат 20 мг)» не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-008523-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: D.D. Сандоз Фармасьютікалз, Код ЄДРПОУ:2159287000
Дата подання: 14 серпня 2020 19:16
Внесення змін у ТД
Доброго дня,
Згідно з вимогами Додатка 2 п. 7.4 тендерної документації учасник у разі участі в тендері з незареєстрованим в Україні лікарським засобом має надати Копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of Pharmaceutical Product (Сертифікат фармацевтичного продукту або аналогічний за змістом документ (у разі наявності)).
Звертаємо вашу увагу, що документ, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу, замовляється у компетентного органу відповідної країни для потреб країни, в яку даний лікарський засіб буде імпортований. Терміни отримання Сертифікату фармацевтичного продукту або аналогічного за змістом документу складають від 30 до 45 діб, і не можуть бути скорочені. Враховуючи пандемію COVID 19, яка шириться світом останні 6 місяців, терміни отримання можуть бути збільшені до 90 днів.
Ми, як учасник, який зацікавлений взяти участь в тендерній процедурі, замовили відповідний Сертифікат фармацевтичного продукту у компетентного органу, а саме Агенції з харчових продуктів та лікарських засобів США, але за вищенаведених причин, отримання даного сертифікату очікується на жовтня 2020 року. Таким чином, вимога додатка 2 п. 7.4. тендерної документації , а саме: надання копії чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу, не може бути виконана, що в свою чергу призведе до відхилення нашої пропозиції на етапі кваліфікації.
В зв’язку з вищенаведеним, просимо вас внести зміни до Додатка 2 п. 7.4. тендерної документації, а саме: викласти його у наступній редакції
«У випадку, якщо лікарський засіб є незареєстрованим в Україні на дату надання тендерної пропозиції, учасник процедури закупівлі зобов’язується надати:
Копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав- членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of Pharmaceutical Product (Сертифікат фармацевтичного продукту або аналогічний за змістом документ (у разі наявності))
або Гарантійний лист від виробника/заявника або уповноваженої їм особи, в якому зазначається та гарантується надання копії чинного документа (засвідченої відповідно до вимог тендерної документації), що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу, до моменту укладання договору;
або документ (лист), виданий ДП «Державний експертний центр МОЗ України», який засвідчує, що за результатами експертизи реєстраційних матеріалів на такий засіб, проведеної у визначеному порядку, складено висновки, які підтверджують ефективність, безпеку та якість такого лікарського засобу.»
Внесення зазначених змін до Додатка 2 п 7.4 тендерної документації дозволить розширити конкуренцію та сприятиме економії бюджетних коштів та підвищенню ефективності процедури закупівлі Відповідно до статті 5 п 2 Закону України «Про публічні закупівлі.».
З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 11:26
Добрий день! Вимогами тендерної документації, серед іншого, встановлено необхідність надання копії чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав - членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of Pharmaceutical Product (Сертифікат фармацевтичного продукту або аналогічний за змістом документ (у разі наявності). Гарантійний лист від виробника/заявника або уповноваженої їм особи, в якому зазначається та гарантується надання копії чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу сам по собі не підтверджує факт застосування лікарського засобу у зазначених країнах. Разом з тим звертаємо увагу, що замовник у тендерній документації передбачив можливість надання учасником аналогічного за змістом документа, який підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав - членів Європейського Союзу.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-008523-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: D.D. Сандоз Фармасьютікалз, Код ЄДРПОУ:2159287000
Дата подання: 14 серпня 2020 19:18
Надати роз’яснення
Доброго дня,
Відповідно до Додатка 2 п. 9.1. тендерної документації, у разі участі з незареєстрованим в Україні лікарським засобом учасник має надати копію чинного сертифіката відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики на виробничий(-і) майданчик(-и), де виготовляються (будуть виготовлені) відповідні серії продукції, яка постачається (буде постачатися) в Україну, викладеного мовою оригіналу (мовою, відмінною від державної) та його переклад на державну (українську) мову, з засвідченням відповідних документів виробником/заявником або уповноваженою особою, відповідно до Розділу 2 п. 3 Додатку 2 тендерної документації.
GMP сертифікати, які вказані у Додатку 2 п. 9.1 тендерної документації, у тому числі за умови надання GMP сертифікатів від проміжних виробничих майданчиків дозволяється засвідчити підписом та печаткою (за наявності) Виробника/Заявника такого лікарського засобу або уповноваженого ним(-и) представника (за умови підтвердження наданих повноважень).
Просимо прийняти до уваги, що міжнародне законодавство не передбачає можливості засвідчення підписом і печаткою документів оскільки документи (в. т. числі GMP сертифікати) не завжди доступні в паперовому вигляді, а дані лише наявні в електронній базі даних відповідних органів. Чи можна додавати до тендерної пропозиції Витяги з таких баз даних та завіряти їх відповідно до вимог тендерної документації?
З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2020 15:29
Доброго дня, шановний учасник! Вимогами тендерної документації (п. 9.1 Додатка 2) передбачено, серед іншого, необхідність надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифіката відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики на виробничий(-і) майданчик(-и), де виготовляються (будуть виготовлені) відповідні серії продукції, яка постачається (буде постачатися) в Україну, викладеного мовою оригіналу (мовою, відмінною від державної) та його переклад на державну (українську) мову, або копії чинного документа, виданого Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, що підтверджує відповідність умов виробництва запропонованих лікарських засобів вимогам до виробництва лікарських засобів в Україні. Вимогами п. 3 Додатка 2 встановлено необхідність подання документів, зазначених в п.п. 7.2-7.5, 8.1, 9.1, засвідчених підписом та печаткою (за наявності) Заявника/Виробника такого лікарського засобу або уповноваженого ним(-и) представника (за умови підтвердження наданих повноважень). Разом з тим, у разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 вересня 2020
UA-2020-08-06-008523-aa46949ff84544734a02c900ee5dc031d
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ Тева Україна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED Документи
Допущено до аукціону

Документи

06 вересня 2020 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2020 15:56
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

06 вересня 2020 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
05 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
05 вересня 2020 17:34
Технічна частина.pdf
05 вересня 2020 17:34
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 15:03
MCM Article 17.pdf
06 вересня 2020 00:27
MCM Glatiramer acetate 20 mg.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Тева Україна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED 38 101 374,93
UAH
38 101 374,93
UAH
Документи
ТОВ Тева Україна 39 442 074,00
UAH
39 442 074,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 40 855 691,19
UAH
40 855 691,19
UAH
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 15:03
MCM Article 17.pdf
06 вересня 2020 00:27
MCM Glatiramer acetate 20 mg.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 15:56
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
05 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
05 вересня 2020 17:34
Технічна частина.pdf
05 вересня 2020 17:34
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED

ТОВ Тева Україна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED
#06686834
Переможець 38 101 374,93
UAH
30 вересня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED
#06686834
38 101 374,93
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 14:20
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 10:23
ДУ №4 до Договору № 09-110_10-2020.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 10:19
ДУ №3 до Договору № 09-110_10-2020.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 04:17
ДУ 2 до 09-110-10-2020.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 04:16
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 23:57
ДУ №1 до 09-110_10-2020 (UA-2020-08-06-008523-a).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 23:56
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 20:50
Протокол про продовження строку укладання Д (Глатирамеру ацетат 20 мг).docx укладений
27 жовтня 2020 20:49
договір 09_110-10_2020 від 27.10.2020.pdf укладений
27 жовтня 2020 20:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції до 31 грудня 2020 року, зміна реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: 09/110-10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 09/110-10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості продукції та загальної ціни продукції з урахуванням кратності упаковки продукції.
Номер договору про закупівлю: 09/110-10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 09/110-10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 07 квітня 2021
Сума оплати за договором: 38 097 006,64
UAH