Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Глатирамеру ацетат 20 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Glatiramer acetate 20 mg)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Glatiramer acetate 20 mg)
Очікувана вартість
41 369 432,49 UAH
UA-2020-08-06-008523-a ● a46949ff84544734a02c900ee5dc031d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medpro.health/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 pakhomovadv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE |
National ID: | 42574629 |
Contact point: |
Daria Pakhomova +380632318243 pakhomovadv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 18:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 12:28 |
Очікувана вартість: | 41 369 432,49 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 206 847,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 06 серпня 2020 18:53 |
Enquiries until: | 27 серпня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 02 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 вересня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 41 369 432 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 206 847 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165723 одиниця
Глатирамеру ацетат 20 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Glatiramer acetate
Glatiramer acetate 20 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання:
по 01 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 18:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 18:54 |
додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
06 серпня 2020 18:54 |
додаток 4 проєкт договору ЛЗ UA_ENG.docx | |
06 серпня 2020 18:53 |
додаток 1 Технічні характеристики (Глатирамеру ацетат 20 мг).docx | |
06 серпня 2020 18:53 |
додаток 2 Перелік інформації.docx | |
06 серпня 2020 18:53 |
додаток 2-а ст.17.docx | |
06 серпня 2020 18:53 |
додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx | |
06 серпня 2020 18:53 |
ТД (Глатирамеру ацетат 20 мг).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз’яснення, стосовно вимог, які вказані у додатку 3 ТД,
Дата подання: 18 серпня 2020 14:58
Дата відповіді: 19 серпня 2020 14:55
Доброго дня,
Просимо надати роз’яснення, стосовно вимог, які вказані у додатку 3 ТД, а саме: Переможці процедури закупівлі – нерезиденти надають документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, за формами, що передбачені законодавством держав, де вони зареєстровані. У разі, якщо переможець процедури закупівлі-нерезидент, відповідно до норм законодавства держави реєстрації, не зобов’язаний складати якийсь з вказаних документів, такий переможець процедури закупівлі надає лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (в разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Якщо учасник-нерезидент має змогу отримати в Україні довідки, які визначені пунктами 6 і 12 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», через замовлення їх у Єдиному вікні МВС України, чи допускається подання нерезидентом таких довідок, виданих уповноваженими органами України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимогами тендерної документації встановлено, що переможці процедури закупівлі – нерезиденти надають документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, за формами, що передбачені законодавством держав, де вони зареєстровані.
Зокрема, переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, довідку, видану уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, та не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Таким чином, якщо фізична особа, яка є учасником, чи службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, зареєстрована в країні Україна, вона повинна отримати вищезазначену довідку, видану уповноваженим органам України. Якщо ж така особа зареєстрована в іншій країні - повинна отримати вищезазначену довідку, видану уповноваженим органам країни реєстрації. Така довідка, належним чином оформлена, повинна бути надана замовнику шляхом її оприлюднення в електронній системі закупівель.
Щодо документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі": Підстави, визначені даною частиною стосуються невиконання зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю переможця торгів з замовником. Така довідка не може бути замовлена у Єдиному вікні МВС України, а надається в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, а саме: Довідка довільної форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Зокрема, переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, довідку, видану уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, та не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Таким чином, якщо фізична особа, яка є учасником, чи службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, зареєстрована в країні Україна, вона повинна отримати вищезазначену довідку, видану уповноваженим органам України. Якщо ж така особа зареєстрована в іншій країні - повинна отримати вищезазначену довідку, видану уповноваженим органам країни реєстрації. Така довідка, належним чином оформлена, повинна бути надана замовнику шляхом її оприлюднення в електронній системі закупівель.
Щодо документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі": Підстави, визначені даною частиною стосуються невиконання зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю переможця торгів з замовником. Така довідка не може бути замовлена у Єдиному вікні МВС України, а надається в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, а саме: Довідка довільної форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-06-008523-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: D.D. Сандоз Фармасьютікалз, Код ЄДРПОУ:2159287000
Дата подання: 14 серпня 2020 19:11
Надання офіційних документів від уповноважених органів
Доброго дня
Згідно з вимогами Додатка 2 Розділу ІІ п. 5 тендерної документації, Учасники-нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Просимо надати роз’яснення, а саме: зазначте, будь ласка, у своїй відповіді повний перелік уповноважених органів для учасників-нерезидентів, які мають повноваження надавати офіційні документи (листи).
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Згідно з вимогами Додатка 2 Розділу ІІ п. 5 тендерної документації, Учасники-нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Просимо надати роз’яснення, а саме: зазначте, будь ласка, у своїй відповіді повний перелік уповноважених органів для учасників-нерезидентів, які мають повноваження надавати офіційні документи (листи).
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 09:59
Добрий день!
У додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Глатирамеру ацетат 20 мг)» (далі – тендерна документація) замовником визначено перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ додатка 2 до тендерної документації учасники–нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник–нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Перелік органів, які уповноважені на надання таких документів (листів) у певній іноземній державі, визначається відповідно до законодавства цієї іноземної держави (країни–учасника).
Враховуючи викладене, замовник не вбачає можливості надати повний перелік уповноважених органів для учасників-нерезидентів, а отже вимога № UA-2020-08-06-008523-a.c1 щодо надання офіційних документів від уповноважених органів під час проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Глатирамеру ацетат 20 мг)» не може бути задоволена.
У додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Глатирамеру ацетат 20 мг)» (далі – тендерна документація) замовником визначено перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ додатка 2 до тендерної документації учасники–нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник–нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Перелік органів, які уповноважені на надання таких документів (листів) у певній іноземній державі, визначається відповідно до законодавства цієї іноземної держави (країни–учасника).
Враховуючи викладене, замовник не вбачає можливості надати повний перелік уповноважених органів для учасників-нерезидентів, а отже вимога № UA-2020-08-06-008523-a.c1 щодо надання офіційних документів від уповноважених органів під час проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Глатирамеру ацетат 20 мг)» не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-008523-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: D.D. Сандоз Фармасьютікалз, Код ЄДРПОУ:2159287000
Дата подання: 14 серпня 2020 19:16
Внесення змін у ТД
Доброго дня,
Згідно з вимогами Додатка 2 п. 7.4 тендерної документації учасник у разі участі в тендері з незареєстрованим в Україні лікарським засобом має надати Копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of Pharmaceutical Product (Сертифікат фармацевтичного продукту або аналогічний за змістом документ (у разі наявності)).
Звертаємо вашу увагу, що документ, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу, замовляється у компетентного органу відповідної країни для потреб країни, в яку даний лікарський засіб буде імпортований. Терміни отримання Сертифікату фармацевтичного продукту або аналогічного за змістом документу складають від 30 до 45 діб, і не можуть бути скорочені. Враховуючи пандемію COVID 19, яка шириться світом останні 6 місяців, терміни отримання можуть бути збільшені до 90 днів.
Ми, як учасник, який зацікавлений взяти участь в тендерній процедурі, замовили відповідний Сертифікат фармацевтичного продукту у компетентного органу, а саме Агенції з харчових продуктів та лікарських засобів США, але за вищенаведених причин, отримання даного сертифікату очікується на жовтня 2020 року. Таким чином, вимога додатка 2 п. 7.4. тендерної документації , а саме: надання копії чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу, не може бути виконана, що в свою чергу призведе до відхилення нашої пропозиції на етапі кваліфікації.
В зв’язку з вищенаведеним, просимо вас внести зміни до Додатка 2 п. 7.4. тендерної документації, а саме: викласти його у наступній редакції
«У випадку, якщо лікарський засіб є незареєстрованим в Україні на дату надання тендерної пропозиції, учасник процедури закупівлі зобов’язується надати:
Копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав- членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of Pharmaceutical Product (Сертифікат фармацевтичного продукту або аналогічний за змістом документ (у разі наявності))
або Гарантійний лист від виробника/заявника або уповноваженої їм особи, в якому зазначається та гарантується надання копії чинного документа (засвідченої відповідно до вимог тендерної документації), що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу, до моменту укладання договору;
або документ (лист), виданий ДП «Державний експертний центр МОЗ України», який засвідчує, що за результатами експертизи реєстраційних матеріалів на такий засіб, проведеної у визначеному порядку, складено висновки, які підтверджують ефективність, безпеку та якість такого лікарського засобу.»
Внесення зазначених змін до Додатка 2 п 7.4 тендерної документації дозволить розширити конкуренцію та сприятиме економії бюджетних коштів та підвищенню ефективності процедури закупівлі Відповідно до статті 5 п 2 Закону України «Про публічні закупівлі.».
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Згідно з вимогами Додатка 2 п. 7.4 тендерної документації учасник у разі участі в тендері з незареєстрованим в Україні лікарським засобом має надати Копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of Pharmaceutical Product (Сертифікат фармацевтичного продукту або аналогічний за змістом документ (у разі наявності)).
Звертаємо вашу увагу, що документ, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу, замовляється у компетентного органу відповідної країни для потреб країни, в яку даний лікарський засіб буде імпортований. Терміни отримання Сертифікату фармацевтичного продукту або аналогічного за змістом документу складають від 30 до 45 діб, і не можуть бути скорочені. Враховуючи пандемію COVID 19, яка шириться світом останні 6 місяців, терміни отримання можуть бути збільшені до 90 днів.
Ми, як учасник, який зацікавлений взяти участь в тендерній процедурі, замовили відповідний Сертифікат фармацевтичного продукту у компетентного органу, а саме Агенції з харчових продуктів та лікарських засобів США, але за вищенаведених причин, отримання даного сертифікату очікується на жовтня 2020 року. Таким чином, вимога додатка 2 п. 7.4. тендерної документації , а саме: надання копії чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу, не може бути виконана, що в свою чергу призведе до відхилення нашої пропозиції на етапі кваліфікації.
В зв’язку з вищенаведеним, просимо вас внести зміни до Додатка 2 п. 7.4. тендерної документації, а саме: викласти його у наступній редакції
«У випадку, якщо лікарський засіб є незареєстрованим в Україні на дату надання тендерної пропозиції, учасник процедури закупівлі зобов’язується надати:
Копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав- членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of Pharmaceutical Product (Сертифікат фармацевтичного продукту або аналогічний за змістом документ (у разі наявності))
або Гарантійний лист від виробника/заявника або уповноваженої їм особи, в якому зазначається та гарантується надання копії чинного документа (засвідченої відповідно до вимог тендерної документації), що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу, до моменту укладання договору;
або документ (лист), виданий ДП «Державний експертний центр МОЗ України», який засвідчує, що за результатами експертизи реєстраційних матеріалів на такий засіб, проведеної у визначеному порядку, складено висновки, які підтверджують ефективність, безпеку та якість такого лікарського засобу.»
Внесення зазначених змін до Додатка 2 п 7.4 тендерної документації дозволить розширити конкуренцію та сприятиме економії бюджетних коштів та підвищенню ефективності процедури закупівлі Відповідно до статті 5 п 2 Закону України «Про публічні закупівлі.».
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 11:26
Добрий день! Вимогами тендерної документації, серед іншого, встановлено необхідність надання копії чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав - членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of Pharmaceutical Product (Сертифікат фармацевтичного продукту або аналогічний за змістом документ (у разі наявності). Гарантійний лист від виробника/заявника або уповноваженої їм особи, в якому зазначається та гарантується надання копії чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав — членів Європейського Союзу сам по собі не підтверджує факт застосування лікарського засобу у зазначених країнах. Разом з тим звертаємо увагу, що замовник у тендерній документації передбачив можливість надання учасником аналогічного за змістом документа, який підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав - членів Європейського Союзу.
Номер вимоги: UA-2020-08-06-008523-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: D.D. Сандоз Фармасьютікалз, Код ЄДРПОУ:2159287000
Дата подання: 14 серпня 2020 19:18
Надати роз’яснення
Доброго дня,
Відповідно до Додатка 2 п. 9.1. тендерної документації, у разі участі з незареєстрованим в Україні лікарським засобом учасник має надати копію чинного сертифіката відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики на виробничий(-і) майданчик(-и), де виготовляються (будуть виготовлені) відповідні серії продукції, яка постачається (буде постачатися) в Україну, викладеного мовою оригіналу (мовою, відмінною від державної) та його переклад на державну (українську) мову, з засвідченням відповідних документів виробником/заявником або уповноваженою особою, відповідно до Розділу 2 п. 3 Додатку 2 тендерної документації.
GMP сертифікати, які вказані у Додатку 2 п. 9.1 тендерної документації, у тому числі за умови надання GMP сертифікатів від проміжних виробничих майданчиків дозволяється засвідчити підписом та печаткою (за наявності) Виробника/Заявника такого лікарського засобу або уповноваженого ним(-и) представника (за умови підтвердження наданих повноважень).
Просимо прийняти до уваги, що міжнародне законодавство не передбачає можливості засвідчення підписом і печаткою документів оскільки документи (в. т. числі GMP сертифікати) не завжди доступні в паперовому вигляді, а дані лише наявні в електронній базі даних відповідних органів. Чи можна додавати до тендерної пропозиції Витяги з таких баз даних та завіряти їх відповідно до вимог тендерної документації?
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатка 2 п. 9.1. тендерної документації, у разі участі з незареєстрованим в Україні лікарським засобом учасник має надати копію чинного сертифіката відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики на виробничий(-і) майданчик(-и), де виготовляються (будуть виготовлені) відповідні серії продукції, яка постачається (буде постачатися) в Україну, викладеного мовою оригіналу (мовою, відмінною від державної) та його переклад на державну (українську) мову, з засвідченням відповідних документів виробником/заявником або уповноваженою особою, відповідно до Розділу 2 п. 3 Додатку 2 тендерної документації.
GMP сертифікати, які вказані у Додатку 2 п. 9.1 тендерної документації, у тому числі за умови надання GMP сертифікатів від проміжних виробничих майданчиків дозволяється засвідчити підписом та печаткою (за наявності) Виробника/Заявника такого лікарського засобу або уповноваженого ним(-и) представника (за умови підтвердження наданих повноважень).
Просимо прийняти до уваги, що міжнародне законодавство не передбачає можливості засвідчення підписом і печаткою документів оскільки документи (в. т. числі GMP сертифікати) не завжди доступні в паперовому вигляді, а дані лише наявні в електронній базі даних відповідних органів. Чи можна додавати до тендерної пропозиції Витяги з таких баз даних та завіряти їх відповідно до вимог тендерної документації?
З повагою,
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2020 15:29
Доброго дня, шановний учасник! Вимогами тендерної документації (п. 9.1 Додатка 2) передбачено, серед іншого, необхідність надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифіката відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики на виробничий(-і) майданчик(-и), де виготовляються (будуть виготовлені) відповідні серії продукції, яка постачається (буде постачатися) в Україну, викладеного мовою оригіналу (мовою, відмінною від державної) та його переклад на державну (українську) мову, або копії чинного документа, виданого Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, що підтверджує відповідність умов виробництва запропонованих лікарських засобів вимогам до виробництва лікарських засобів в Україні. Вимогами п. 3 Додатка 2 встановлено необхідність подання документів, зазначених в п.п. 7.2-7.5, 8.1, 9.1, засвідчених підписом та печаткою (за наявності) Заявника/Виробника такого лікарського засобу або уповноваженого ним(-и) представника (за умови підтвердження наданих повноважень). Разом з тим, у разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 вересня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Тева Україна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED |
38 101 374,93
UAH
|
38 101 374,93
UAH
|
Документи |
ТОВ Тева Україна |
39 442 074,00
UAH
|
39 442 074,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" |
40 855 691,19
UAH
|
40 855 691,19
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
MISTRAL CAPITAL MANAGEMENT LIMITED #06686834 |
Переможець |
38 101 374,93
UAH
|
30 вересня 2020 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 10:23
|
ДУ №4 до Договору № 09-110_10-2020.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 10:19
|
ДУ №3 до Договору № 09-110_10-2020.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2020 04:17
|
ДУ 2 до 09-110-10-2020.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2020 04:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 23:57
|
ДУ №1 до 09-110_10-2020 (UA-2020-08-06-008523-a).pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 23:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 20:50
|
Протокол про продовження строку укладання Д (Глатирамеру ацетат 20 мг).docx | укладений |
27 жовтня 2020 20:49
|
договір 09_110-10_2020 від 27.10.2020.pdf | укладений |
27 жовтня 2020 20:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки продукції до 31 грудня 2020 року, зміна реквізитів Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 09/110-10/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки продукції та строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 09/110-10/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення кількості продукції та загальної ціни продукції з урахуванням кратності упаковки продукції. |
Номер договору про закупівлю: | 09/110-10/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки продукції та строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 09/110-10/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |