Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання та приладдя (друкуюча техніка).
Очікувана вартість
4 594 080,00 UAH
UA-2020-08-06-008436-a 922e2d92147d409dbe4e8fb997440bcb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


згідно Додатку №1 до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
559 штуки
Комп'ютерне обладнання та приладдя (друкуюча техніка). власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03124, Україна, Київська область, м. Київ, вул. В. Гавела, буд. 16-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Продавець протягом 5 (п’яти) банківських днів, з дати підписання Сторонами цього Договору, зобов'язаний надіслати на адресу Покупця, за власний рахунок засобами поштового або кур'єрського зв'язку, або передати особисто з відміткою про вручення, оригінал рахунку на здійснення передоплати (авансового платежу) в розмірі 70% (сімдесяти відсотків) від Загальної вартості Договору, яка становить разом з ПДВ 3 215 856 грн. (три мільйона двісті п'ятнадцять тисяч вісімсот п'ятдесят шість гривень 00 копійок). Аванс 5 Банківські 70
Поставка товару Оплата Покупцем решти 30% (тридцяти відсотків) за кожну партію Обладнання, з урахуванням раніше сплаченої передоплати у, здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання оригіналу рахунку на оплату решти кожної партії Обладнання, що надається Продавцем протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Обладнання на відповідну партію Обладнання та видаткової(-их) накладної(-их). Оригінал рахунку, надсилається Продавцем для оплати на адресу Покупця за власний рахунок засобами поштового або кур'єрського зв'язку, або передається особисто з відміткою про вручення. Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

06 серпня 2020 18:19
ЗВІТ ДОГ. 486.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Переможець 4 594 080,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 18:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договору 486 від 05.08.2020.pdf укладений
06 серпня 2020 18:21