Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального закладу освіти «Загальноосвітня школа I -III ступенів №2» Покровської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: вул. Патріотів України, буд. 11, смт Покровське Покровського району Дніпропетровської області» Коригування»
Очікувана вартість
101 023,20 UAH
UA-2020-08-06-008353-a 2c700741e3c34b0c9992d778013e988a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Мачихіна

+380993318834 vomspokrsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,молоді та спорту виконавчого комітету Покровської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41529203
Місцезнаходження: 53600, Україна , Дніпропетровська обл., смт Покровське, вул. Центральна,20
Контактна особа: Надія Мачихіна
+380993318834
vomspokrsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 17:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 101 023,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 505,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального закладу освіти «Загальноосвітня школа I -III ступенів №2» Покровської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: вул. Патріотів України, буд. 11, смт Покровське Покровського району Дніпропетровської області» Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53600, Україна, Дніпропетровська область, смт Покровське, вул. Патріотів України, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 07:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 07:06
Тендер1 спрощ технагляд.docx
07 серпня 2020 07:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 07:06
Тендер1 спрощ технагляд.docx
06 серпня 2020 18:00
Тендер1 спрощ технагляд.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 10 серпня 2020 11:23
Дата відповіді: 10 серпня 2020 15:11
Що ви маєте на увазі під вимогою "Свідоцтво, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 про проходження спеціальної підготовки до атестації за напрямком професійної атестації інженерів технагляду." ? Свідоцтво про підтвердження кваліфікації?
Відповідь: Доброго дня. Так свідоцтво про підтвердження кваліфікації за напрямомо професійної атестаціїї інженерів технічного нагляду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХОМИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ " 62 031,00
UAH з ПДВ
62 031,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 77 916,00
UAH з ПДВ
77 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 14:20
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:19
Статут.PDF
14 серпня 2020 14:19
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 14:19
Статут Опис.pdf
14 серпня 2020 14:19
Проект договору.pdf
14 серпня 2020 14:19
Наказ Волков.pdf
14 серпня 2020 14:19
Наказ Кузьменко С.О..pdf
14 серпня 2020 14:19
Наказ 2к на директора.pdf
14 серпня 2020 14:19
Диплом Кузьменко.pdf
14 серпня 2020 14:19
Виписка з ЄДР.PDF
14 серпня 2020 14:19
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХОМИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ "

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХОМИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ "
#2209214695
Переможець 62 031,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 15:11

Документи

21 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:09
протокол 189.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХОМИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ "
#2209214695
62 031,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:09
протокол 189.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 16:08
ДОД. УГОДА № 1.PDF зміни до договору
26 серпня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 13:55
Додатковий договір1.PDF зміни до договору
02 березня 2021 13:53
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:41
дод угод 2 дог 146.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:26
дод угода 1 до договору 146.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 17:25
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 15:08
договір 146.PDF укладений
09 вересня 2020 15:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2020 14:32
35 088,00 UAH UA668201720344221014105010684
Відділ освіти, молоді та спорту
UA933052990000026002060368255
ПП Хомич Сергій Миколайович
Оплачений
30 грудня 2020 10:10
17 443,00 UAH UA668201720344221014105010684
Відділ освіти, молоді та спорту
UA933052990000026002060368255
ПП Хомич Сергій Миколайович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.2.4 розділу 2 та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Термін дії договору до 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.1.2 розділу 1 та викладено в новій редакції : "Термін здачі робіт по договору до 20 вересня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML