Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Валик 10см ворс 6мм
Очікувана вартість
40,00 UAH
UA-2020-08-06-008110-a 14702209f0ff4b768de7d92c04ec3eda
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Світлана Миколаївна

0990408907 SVETLANAMOROZ210@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОХТИРСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) "КАЗКА" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33158625
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 45 "А"
Контактна особа: Мороз Світлана Миколаївна
0990408907
SVETLANAMOROZ210@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Валик 10см ворс 6мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, вул.Київська,45-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що є предметом даного договору, здійснюється у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Постачальника протягом двадцяти банківських днів з дати отримання товару згідно з накладною. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

06 серпня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Остапенко Т.Л.
#2854412546
Переможець 40,00
UAH
06 серпня 2020 17:20

Документи

06 серпня 2020 17:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 17:20
IMG_0006.pdf укладений
06 серпня 2020 17:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 40,00
UAH