Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт із заміни вікон та дверей на металопластикові в Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа №80" Дніпровської міської ради", за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова,31, проект №125.(Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)
Очікувана вартість
197 521,00 UAH
UA-2020-08-06-008014-a 4dc6e161e7f548ac8dc40bd1eaa634aa
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Драчко

+380952431013
+380567653953
oksanad80@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "СЗШ №80" ДМР
Код ЄДРПОУ: 19086837
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, буд. 31
Контактна особа: Оксана Драчко
+380952431013,+380567653953
oksanad80@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 16:45
Оскарження наміру укласти договір: 24 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт із заміни вікон та дверей на металопластикові в Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа №80"
Дніпровської міської ради", за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова,31, проект №125.(Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Комбрига Петрова,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АБДУРАХМАНОВ РУСЛАН МУХАММАТОВИЧ
#2669808917
Переможець 197 521,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 16:45

Документи

13 серпня 2020 16:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 16:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АБДУРАХМАНОВ РУСЛАН МУХАММАТОВИЧ
#2669808917
197 521,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 16:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 16:37
додат.угода №2 від 01.09.2020.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 20:29
додаткова угода №1 від 28.08.2020р..pdf зміни до договору
31 серпня 2020 20:27
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 12:13
договор 1 від 25.08.2020.pdf укладений
25 серпня 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг до 30.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.1.1; п.11.8 договору №1 від 25.08.2020
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 197 521,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 920,17 UAH)