Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Фондапаринукс натрію 0,5 мл (2,5 мг/0,5 мл))
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Fondaparinux 0,5 ml (2,5 mg/0,5 ml))
Очікувана вартість
37 154 583,85 UAH
UA-2020-08-06-007626-a c811f87f52c341728350ff29e68b5edb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:30
Очікувана вартість: 37 154 583,85 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 185 772,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 06 серпня 2020 16:42
Enquiries until: 27 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 02 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 37 154 584 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 185 773 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
237455 одиниця
Фондапаринукс натрію 0,5 мл (2,5 мг/0,5 мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Fondaparinux

Fondaparinux 0,5 ml (2,5 mg/0,5 ml)
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо терміну поставки
Дата подання: 10 серпня 2020 10:13
Дата відповіді: 11 серпня 2020 11:59
Доброго дня, звертаємось до вас із питанням : "Чи розглядаєте можливість поставки лікарських засобів по даній процедурі закупівлі на 1 кв. 2021 року, у зв'язку із великою кількістю ? Чи 01.12.2020 р. є кінцевою датою і не можете бути змінена? " Дякуємо за відповідь
Відповідь: Доброго дня! Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (01.12.2020) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору.
пояснення щодо документів
Дата подання: 10 серпня 2020 15:07
Дата відповіді: 11 серпня 2020 12:00
Доброго дня, шановний Покупець! Просимо надати роз’яснення та навести приклади документів, які необхідно надати згідно пункту 7.4 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Копію чинного документа, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав - членів Європейського Союзу.» Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Вимогами тендерної документації передбачено необхідність надання копії чинного документу, що підтверджує застосування лікарського засобу в Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді та/або на території держав - членів Європейського Союзу (CoPP - Certificate of Pharmaceutical Product (Сертифікат фармацевтичного продукту або аналогічний за змістом документ (у разі наявності)). Учасник надає документи відповідно до норм законодавства держави реєстрації. У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 жовтня 2020
UA-2020-08-06-007626-ac811f87f52c341728350ff29e68b5edb
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
АТ "ФАРМАК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
M.Biotech Limited Документи
Відхилено
Документи

Документи

06 вересня 2020 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:35
Документи переможця.7z
09 жовтня 2020 11:19
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:53
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:53
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:11
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:11
Електронний підпис

Документи

06 вересня 2020 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 вересня 2020 11:04

код ЄДРПОУ 5918834 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

04 вересня 2020 20:54
8.1. Інструкція.pdf
04 вересня 2020 20:54
9.1. Підтвердження НВП.pdf
04 вересня 2020 20:54
7.4. Лист-роз'язання.pdf
04 вересня 2020 20:54
7.6. Лист-зобов'язання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "ФАРМАК"

ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"

M.Biotech Limited

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "ФАРМАК" 21 845 860,00
UAH
21 845 860,00
UAH
Документи
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" 36 568 070,00
UAH
36 568 070,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 12:37
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:35
Документи переможця.7z
09 жовтня 2020 11:19
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:53
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:53
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:11
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "ФАРМАК"

ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
АТ "ФАРМАК"
#00481198
Переможець
21 845 860,00
UAH
12 жовтня 2020 09:46
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 жовтня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "ФАРМАК"
#00481198
21 845 860,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 13:13
дод. 3 від 16.12 до дог 09125 Фондапаринукс натрію 0,5 мл (2,5 мг0,5 мл.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 13:11
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 20:44
дод уг. №2 від 08.12 до дог.09125-112020 від 10.11 Фармак.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 20:42
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 10:47
додаткова угода № 1 від 30.11 до дог 09125- 112020 від 10.11 Фармак UA-2020-08-06-007626-a.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 16:26
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
10 листопада 2020 16:24
09125-112020 від 10.11 Фармак.pdf укладений
10 листопада 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 09/125-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості та загальної ціни продукції з урахуванням кратності упаковки
Номер договору про закупівлю: 09/125-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/125-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 22 березня 2021
Сума оплати за договором: 21 845 400,00
UAH