Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
741 835,00 UAH
UA-2020-08-06-007040-a 968051e81e0c488d80aa13ad7ebd010a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Шматкова

+380535021496 kotvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти та молоді Котелевської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145547
Місцезнаходження: 38600, Україна , Полтавська обл., Котелевський район, смт Котельва, вул. ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, 224
Контактна особа: Наталія Шматкова
+380535021496
kotvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 12:58
Очікувана вартість: 741 835,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 709,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (енергомодернізація) будівлі Котелевської загальноосвітньої школи №4 І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38600, Україна, Полтавська область, Котельва, вул. Полтавський шлях,224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється протягом 10 банківських днів з моменту надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника з урахуванням наступного: 100 % розрахунку після виконання робіт по капітальному ремонту (енергомодернізація) будівлі та підписання акту приймання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:12
Проект_договору.docx
06 серпня 2020 16:12
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підготовки Учасником відомості ресурсів
Дата подання: 11 серпня 2020 22:40
Умовами оголошення зазначено вимогу про надання в складі пропозиції учасником відомості ресурсів (лише в частині тих розділів, де зазначені машини та механізми) та документи, на підтвердження наявності (власних/орендованих) машин та механізмів, зазначених в останій. Поясніть, це мають бути механізми та машини, що планує використовувати безпосередньо Учасник для виконання будівельних робіт? Чи підсумкова відомість ресурсів Учасника повинна включати весь перелік машин і механізмів, які містить завантажена Замовником в оголошенні підсумкова відомість ресусів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" 719 989,21
UAH з ПДВ
716 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" 739 104,82
UAH з ПДВ
719 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 02:05
Електронний підпис
18 серпня 2020 02:04
пропозиція котельва.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 10:38
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:37
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"

ПП"ПРОСЕРВІС ОПТІМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"
#39441984
Переможець 716 280,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:51

Документи

27 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:50
Протокол №30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"
#39441984
716 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:50
Протокол №30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:56
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 09:41
ДУ №2.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 09:38
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 10:46
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 09:18
Договір №418.pdf укладений
10 вересня 2020 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 716 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 119 380,00 UAH)